Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με χρώμα ελληνικό ......


Το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 δεν προσμετρά μόνο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και στο αντίστοιχο Ελληνικό, με το ενδιαφέρον για τους εγχώριους τίτλους να βρίσκεται στο αποκορύφωμά του. 
Έτσι, 46 πληρώματα είναι έτοιμα να περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας στην Ακρόπολη, με στόχο τη συμμετοχή στον απαιτητικότερο αγώνα του εθνικού Πρωταθλήματος και τη συγκομιδή του μέγιστου των βαθμών. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, και μάλιστα με υψηλό συντελεστή - πιο συγκεκριμένα, με 1,5 το Σάββατο και 2 την Κυριακή, κάτι που σημαίνει ότι ο αγώνας θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του φετινού Πρωταθλήματος. 
Αναμενόμενα, λοιπόν, παρόντες στον αγώνα είναι όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας, Λ. Κύρκος-Γ. Πολυζώης, με το Mitsubishi Lancer EVO IX θα προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν και μαθηματικά τον τίτλο, αν και απομένουν ακόμα δύο γύροι για την ολοκλήρωση του θεσμού. Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, που ακολουθούν στη βαθμολογία, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους Γ. Φιλιππίδη-Μ. Παυλή Κορρέ, που επικράτησαν στον 4ο γύρο του Πρωταθλήματος, το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., με επίσης ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Βέβαια, σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε τους Λ. Αθανασούλα-Ν. Ζακχαίο με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι μπορεί να μην ακολουθούν το Πρωτάθλημα, αλλά με μια καλή επίδοσή τους θα κόψουν βαθμούς από τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου. 
Φυσικά, δεν είναι μόνο οι προαναφερθέντες αυτοί που αναμένεται να διακριθούν στις ειδικές διαδρομές του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, αλλά και αρκετά ακόμα πληρώματα από την Ελλάδα, σε διάφορες κατηγορίες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τεράστιο ενδιαφέρον έχει η μάχη της F2, με τρεις οδηγούς να ισοβαθμούν στην κορυφή της βαθμολογίας, την ώρα που ακόμα επτά ακολουθούν από κοντά, έτοιμοι να εκμεταλλευτούν πιθανό στραβοπάτημα, και όχι μόνο! Σημειώστε ότι, από τα συνολικά 46 πληρώματα, 16 έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών τόσο στο Ευρωπαϊκό όσο και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, ενώ 32 θα αγωνιστούν μόνο για το εθνικό Πρωτάθλημα. Επίσης, με δεδομένο ότι κάθε ημέρα προσμετρά ξεχωριστά, από τα 32 πληρώματα του ελληνικού αγώνα, τα 17 θα εκκινήσουν και τις δύο ημέρες, ενώ επιπλέον 6 θα ακολουθήσουν το πρώτο σκέλος και 9 το δεύτερο.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,