21/7/19

Το Ενιαίο στην Δημητσάνα ...


Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη της Ανάβασης Δημητσάνας, αγώνας ο οποίος προσμετρά στο Κύπελλο Νοτίου Ελλάδας, αλλά αποτελεί τον 7ο και 8ο φετινό για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 σημείωσε τις καλές του επιδόσεις στα τελευταία σκέλη, καθώς νωρίτερα στο πρώτο της ημέρας, ήταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο αργότερος από τον Σπύρο Γαλεράκη. Μάλιστα ο οδηγός της Skoda Μακρής κατάφερε χάρη σε αυτήν την επίδοση να σημειώσει και τον ταχύτερο πέρασμα που έχει γίνει ποτέ από Fabia του Ενιαίου.


Όπως φάνηκε σαφώς στις δοκιμές του Σαββάτου οι Νέοι έχουν εξοικειωθεί καλύτερα με την Ανάβαση Δημητσάνας. Πέραν των δύο πρωτοπόρων και στην βαθμολογία ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος βρέθηκε δύο φορές με τον τρίτο χρόνο, ενώ από τους υπόλοιπους ο Μιχάλης Δουλτσίνος έδειξε ότι έχει τη δυνατότητα να κάνει καλές επιδόσεις, όπως εξάλλου και ο Δημήτρης Ρεμέντζης ο οποίος μπορεί να μην είναι «Νέος» ήταν όμως και σήμερα ταχύτατος. 
Για την ακρίβεια ήταν μάλλον ο ταχύτερος από τους άνω των 30 ετών συνολικά (όσο αυτό μπορεί να ειπωθεί στις δοκιμές). Ξεκίνησε δυναμικά και συνέχισε στο ίδιο μοτίβο χωρίς ωστόσο να αποφύγει μερικά λάθη. Αυτά έδωσαν την ευκαιρία στον Γιώργο Σαρταμπάκο να βρεθεί πρώτος άνω των 30 στο δεύτερο σκέλος, ενώ νωρίτερα και ο “Ilio” είχε βρεθεί μέσα στο 2:01 που είναι χρόνος αναφοράς για τους περισσότερους. 


Οι μόνοι που απουσίασαν χαρακτηριστικά από αυτό το φάσμα επιδόσεων ήταν ο «Le Man» και ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης.
Πάντως τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν το ίδιο αν ο Στάθης Κουκέας δεν είχε βρεθεί σε μια όχι τόσο καλή ημέρα. Χωρίς να μπορέσει να σημειώσει τους χρόνους που θα ήθελε δεν ήταν αυτό που περίμεναν οι περισσότεροι και ετοιμάζει την «αντεπίθεσή» του. 
Τελευταίος αλλά πρώτος στις καρδιές όλων στην Δημητσάνα και όχι μόνο είναι ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος. Έχοντας το στοιχείο του τοπικού ήρωα της περιοχής κυρίαρχο και με άριστη γνώση της διαδρομής, κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με επιδόσεις κορυφής. Οι δικοί του άνθρωποι το περίμεναν και του ευχήθηκαν ανάλογες επιδόσεις και στο κυριακάτικο αγωνιστικό σκέλος. 

18η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου ...


Με τον Διοικητικό και Αρχικό Τεχνικό Έλεγχο να ολοκληρώνεται το πρωί του Σαββάτου στο ξενοδοχείο "ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ", στην πανέμορφη και φιλόξενη Δημητσάνα, στην γραμμή της εκκίνησης θα βρεθούν 72 αγωνιζόμενοι στη 18η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου. Το Νο 1 δεν εμφανίστηκε στον Διοικητικό και Αρχικό Τεχνικό Έλεγχο. Η μηχανοκίνητη γιορτή της Πελοποννήσου ξεκίνησε με τις χρονομετρημένες δοκιμές στην 18η Ανάβαση Δημητσάνας - Ζυγοβιστίου με πλήθος κόσμου να βρίσκεται στην διαδρομή και να απολαμβάνει το θέαμα με σύμμαχο τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν. Ο παραδοσιακός καλοκαιρινός αγώνας των ελληνικών αναβάσεων συμπλήρωσε φέτος 18 χρόνια και η διάθεση εορτασμού από όλους τους παρευρισκόμενους ήταν διάχυτη κάνοντας την ατμόσφαιρα μοναδική, δίνοντας μια εικόνα για το τι θα επακολουθήσει στον αυριανό αγώνα. Όσο αφορά τις επιδόσεις του Σαββάτου στα έως 1400cc ξεχώρισε ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Peugeot 106 S16), σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών. Στα 1400 έως 1600cc καλύτερη επίδοση πέτυχε και στα τρία σκέλη ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Citroen AX Sport), πίσω του βρέθηκαν οι Ιωάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106 S16), και Αθανάσιος Γαλανόπουλος (Citroen Saxo VTS). Στα 1600 έως 2000cc ταχύτερος ήταν ο Γεώργιος Ντέκας (Citroen Saxo VTS), ο οποίος επικράτησε στα δυο από τα τρία σκέλη με ελάχιστη διαφορά από τον πολύ δυνατό Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος (Opel Ascona 200). Για τα 2000cc και πάνω, ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII), ήταν ο κυρίαρχος επικρατώντας και στα τρία σκέλη. Πίσω του βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος (Mitsubishi Lancer EVO VIII), και Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza 555). Στην κατηγορία Formula Saloon, η οποία και περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα σε ισχύ αυτοκίνητα, ταχύτερος όλων ήταν ο Σωτήριος Σπυρόπουλος (Mitsubishi EVO IX), ο οποίος επικράτησε στα δυο από τα τρία σκέλη με τον πολύ γρήγορο Παναγιώτη Παρθένη (Mitsubishi EVO IX), να βρίσκεται ελάχιστα πίσω του κερδίζοντας και το τρίτο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Χρήστος Ξυνής (BMW 3 E36). Φυσικά στην 18η Ανάβαση Δημητσάνας - Ζυγοβιστίου, προσμετρά και το Πρωτάθλημα Σ.Ο.Α.Α. Ενιαίο Skoda, με μεγάλες μάχες να σημειώνονται στις χρονομετρημένες δοκιμές. Ταχύτερος στα δυο από τα τρία σκέλη ήταν ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Skoda Fabia 1.2 Turbo), ελάχιστα πίσω του βρέθηκαν οι Σπυρίδων Γαλεράκης και Κωνσταντίνος Γιαννίκος με το ίδιο αυτοκίνητο, αφήνοντας υποσχέσεις για την  ημέρα του αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται και φέτος με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Γορτυνίας που φιλοξενεί αγωνιζόμενους, ομάδες, στελέχη, κριτές, ΜΜΕ στην περιοχή, και δημιούργησε για μια ακόμη χρονιά ένα μοναδικό γλέντι με κέφι και καλή διάθεση στην γραφική πλατεία Ζυγοβιστίου μετά το τέλος των χρονομετρημένων δοκιμών. Να ευχαριστήσουμε θερμά τους χορηγούς και υποστηρικτές του αγώνα που στηρίζουν έμπρακτα την 18η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου καθώς και συνολικά τον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό σε όλες τις μορφές του. Συγκεκριμένα την SEAJETS και την εταιρία αναψυκτικών ΛΟΥΞ που είναι οι χορηγοί του αγώνα, καθώς και τους υποστηρικτές, Terra’sSport, Bilstein, Φάρμα Κεχαγιά, MandanisCarParts, TomazoService, TechSupport.

Το πρόγραμμα του αγώνα έχει ως εξής: 
Εκκίνηση Αγώνα-Κυριακή  21/07 ώρα 12:00
Απονομή Επάθλων-Κυριακή  21/07 ώρα 16:30.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στα παρακάτω τηλέφωνα:
210 9812341 - 210 9821069 - 6944 308148 - 6977 660565
Website: http://startline.gr

18/7/19

Πρεμιέρα για το Extreme E - Continental ...


Δύο νέοι τύποι ελαστικών Continental, ειδικά σχεδιασμένοι για την σειρά των off-road αγώνων “Extreme E”, έκαναν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Goodwood Festival of Speed. Το Goodwood Festival of Speed είναι μια γιορτή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τους λάτρεις των αυτοκινήτων, που διοργανώνεται στο καταπράσινο Δυτικό Σάσεξ, στην Αγγλία, μια ιδανική τοποθεσία για την παρουσίαση του μέλλοντος του ηλεκτροκίνησης, στο πλαίσιο νέων αγώνων, όπως το “Extreme E”. Σχεδιασμένα για τις πιο δύσκολες συνθήκες οδήγησης, τα νέα ελαστικά της Continental συνδυάζουν θερινή και χειμερινή τεχνολογία και παρουσιάστηκαν στο κοινό, μαζί με το μοναδικό όχημα ηλεκτρικών off-road αγώνων αυτοκινήτου, το οποίο θα κληθεί να αντιμετωπίσει ακραίες συνθήκες οδήγησης, σε μερικά από τα πιο απομονωμένα μέρη του κόσμου. Το κοινό που συμμετείχε στην εκδήλωση είχε την ευκαιρία να δει, σε πρώτη αποκλειστικότητα, το ηλεκτρικό SUV που θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη στη νέα σειρά  αγώνων “Extreme E”, από το 2021 και μετά.


Οι αγώνες “Extreme E-SUV ODYSSEY 21” δε θα μοιάζουν με τίποτα άλλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η πρωτοποριακή τεχνολογία και ο σχεδιασμός των ελαστικών που έχει αναπτύξει η Continental έχουν οδηγήσει σε ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, ικανό για κορυφαίες επιδόσεις, στα πιο σκληρά περιβάλλοντα του πλανήτη. Είτε πρόκειται για την Αρκτική, τα Ιμαλάια, τον Αμαζόνιο, τη Σαχάρα ή τα νησιά του Ινδικού Ωκεανού, αυτό το αυτοκίνητο θα αποδείξει τις ικανότητες των ηλεκτρικών SUVs, όχι μόνο στους λάτρεις των μηχανοκίνητων σπορ αλλά και στους καθημερινούς οδηγούς, οι οποίοι θέλουν να διαφοροποιηθούν, επιλέγοντας ένα ηλεκτρικό SUV για καθημερινή χρήση. Με τα υψηλής απόδοσης ελαστικά της σειράς Extreme E, η Continental θα προσφέρει στους αγωνιστικούς πιλότους πολύ μεγάλη πρόσφυση και επιτάχυνση, κορυφαίο φρενάρισμα και χειρισμό ακριβείας, σε κάθε είδους απαιτητικούς εδάφη και μονοπάτια. Τα ελαστικά θα είναι τέλεια προσαρμοσμένα στα ηλεκτρικά SUVs, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ο καλύτερος δυνατός έλεγχος και η ασφάλεια των οχημάτων, ακόμη και στις πιο επικίνδυνες καταστάσεις.


Όλες οι ομάδες “Extreme E” θα πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο σύνολο τυποποιημένου εξοπλισμού, το οποίο δημιουργήθηκε και συναρμολογήθηκε από τον κατασκευαστή κινητήρων, “Spark Racing Technology”. Ο εξοπλισμός αυτός θα διαθέτει μια μπαταρία, κατασκευασμένη από την Williams Advanced Engineering και την Continental. 


Οι δοκιμές του πρωτότυπου ηλεκτρικού SUV έχουν ήδη ξεκινήσει, με τη σημαντική βοήθεια της Continental, η οποία δημιούργησε νέες τεχνολογίες ελαστικών, ειδικά για αυτού του τύπου τα ηλεκτρικά οχήματα. Κάθε ομάδα Extreme E θα λάβει δύο sets θερινών και χειμερινών ελαστικών, βελτιστοποιημένα για κάθε είδους πρόκληση, σε επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας που απαιτείται από τα ηλεκτρικά SUVs.

Συμμετοχές Αθλητών Ο.Μ.Α.Θ....


Με δύο αγώνες Rally σε δύο συνεχόμενα Σαββατοκύριακα το Ηπειρωτικό Rally που διεξήχθη 13-14 Ιουλίου και το Rally Sprint Αιγίου που διεξάγεται 20-21 Ιουλίου ολοκληρώνονται οι αγώνες του προγράμματος για το πρώτο μισό της χρονιάς με τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας να έχει παρουσία και στους δύο αγώνες.


Στο Ηπειρωτικό Rally οι Κλεάνθης Νικολουδάκης-Γιάννης Μόσχος με Citroen Saxo VTS ξεκίνησαν υπέρ του δέοντος επιφυλακτικά χάνοντας πολύ νωρίς την επαφή με την κορυφή της κατηγορίας με αποτέλεσμα να πειραματιστούν στον υπόλοιπο αγώνα τερματίζοντας τελικά έβδομοι στην κατηγορία τους.


Στο Rally Sprint Αιγίου και στην κατηγορία C3 οι επικεφαλής της βαθμολογίας στην F2 Παύλος Μπαξεβανάκης-Γρηγόρης Κορίνθιος με Honda Civic Type-R Ep3 θέλουν να συνεχίσουν τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους για το 2019 στην πρώτη τους εμφάνιση στην θρυλική ειδική διαδρομή.


Στην κατηγορία C5 οι Θανάσης Τσιτσιγιάννης-Αλεξία Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo VTS θα αντιμετωπίσουν ισχυρό ανταγωνισμό σε μία κατηγορία φωτιά από άποψη ανταγωνισμού αλλά και σε ότι αφορά την βαθμολογία του κυπέλλου.


Στην κατηγορία C6 οι Βαγγέλης Μασιάλας-Βασίλης Κεραμάρης με Citroen Saxo VTS στην πρώτη τους χρονιά πλήρους εμπλοκής θα συμμετάσχουν στην Φτέρη έχοντας ως κύριο στόχο να μαζέψουν αγωνιστικά χιλιόμετρα και μία κατηγορία που απαρτίζεται από πρωτοκλασάτες συμμετοχές.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει τους αθλητές που συμμετείχαν στο Ηπειρωτικό Rally και εύχεται στους αθλητές που θα συμμετάσχουν στο Rally Sprint Αιγίου καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.