17/3/19

41ο "Η&Κ ΑΕΒΕ" Ράλλυ Κρήτης ...


Ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης θα φιλοξενήσει στην Κρήτη τον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου του 2019, καθώς και του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Κρήτης, στο πλαίσιο της προκήρυξης της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, ΟΜΑΕ, το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαρτίου. Ο αγώνας έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια και την ευχαρίστηση αγωνιζομένων και θεατών και περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές σε σύνολο 67,8 χιλιομέτρων. Το κέντρο του αγώνα και το Service Park θα βρίσκονται καθ’όλη τη διάρκεια στον κεντρικό δρόμο μπροστά από το πρώην δημαρχείο Γουβών (εντός πρώην Αμερικάνικης Βάσης). Η γραμματεία του αγώνα θα βρίσκεται εντός του πρώην δημαρχείου στον ίδιο χώρο. Το Σάββατο 30 Μαρτίου από τις 09:00 έως τις 12:00, θα πραγματοποιηθεί διοικητικός και τεχνικός έλεγχος στις εγκαταστάσεις του Μεγάλου μας χορηγού Η&Κ ΑΕΒΕ επί της Μιλτιάδη Καράτζη (πρώην Μαυσώλου). Από τις 13:00 θα γίνεται παρουσίαση των αγωνιστικών πληρωμάτων στην Πλατεία Ελευθερίας στο κέντρο του Ηρακλείου. Το κοινό θα θαυμάσει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια ανοιχτή εκδήλωση ,όπου θα έχει την δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τον μηχανοκίνητο κόσμο. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις 15:30 πάνω στη ράμπα αφετηρίας στο ίδιο σημείο και στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι με τα αυτοκίνητα τους θα κατευθυνθούν προς τα Μάλια για την πρώτη ειδική διαδρομή Μάλια – Κράσι στις 16:28, όπου σημειώνεται ότι ο δρόμος προς την ειδική διαδρομή κλεινει μια ώρα πριν, δηλ στις 15:28. Η ειδική θα επαναληφθεί στις 17:21 και το τρίτο και τελευταίο πέρασμα θα γίνει στις 19:26 ως νυχτερινή, σε μια εμπειρία για αγωνιζόμενους και θεατές που σημείωσε πέρυσι τεράστια επιτυχία! Το βουνό κατακλύστηκε από κόσμο που φώτισε την ειδική διαδρομή με τα πυροτεχνήματα της διοργάνωσης. Οι πρόσθετοι προβολείς στα αγωνιστικά θα δώσουν μια ιδιαίτερη αγωνιστική χροιά, μέσα στη νύχτα. Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν στο service park στην Πρώην Αμερικανική Βάση Γουρνών για 45λεπτο service και κατόπιν σε ολονύκτιο park ferme.
Την Κυριακή 31 Μαρτίου στις 11:13 θα ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος του αγώνα που αποτελείται από τις ειδικές διαδρομές Ποταμιές-Ασκοί και Καστέλι-Καλό Χωριό, που θα διεξαχθούν από 2 φορές η κάθε μία. Ο δρόμος θα κλείσει μια ώρα πρίν, στις 10:13. Το 41ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης θα ολοκληρωθεί το απόγευμα στις 16:50 της ίδιας μέρας, με τα αγωνιστικά να τερματίζουν στην Πλατεία Ελευθερίας. Η προσπάθεια του Α.Ο.Κρήτης γίνεται σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και την ΔΟΠΑΦΜΑΗ– Τμήμα Αθλητισμού του Δήμου Ηρακλείου. Πολύ σημαντική βοήθεια προσφέρουν οι Δήμοι Χερσονήσου και Μινώα Πεδιάδος. Επίσης ο ΑΟΚρήτης συνεργάζεται στενά με τη Ελληνική Αστυνομία ,το τμήμα Τροχαίας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία και το σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών του Ερυθρού Σταυρού , ώστε να παραχθούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στην διοργάνωση του Ράλλυ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την γραμματεία του αγώνα, Αγγουράκη Ελένη στο τηλ. 6976897007
Στην σελίδα και στο group του Α.Ο.Κρήτης στο Facebook ενημερωθείτε για όλες τις εξελίξεις και πληροφορίες για το 41ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ραλλυ Κρήτης.
https://www.facebook.com/aokkritis/ 
https://www.facebook.com/groups/aokritis/ 

14/3/19

Ο Διόνυσος ανοίγει την αυλαία των Αναβάσεων ...


Η Ανάβαση Διονύσου καθιερώνεται πλέον ως η μεγάλη γιορτή που ανοίγει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Στον τέταρτο χρόνο της αναβίωσής της, έπειτα από 40 χρόνια, θα κάνει το ίδιο και φέτος, στην κλασσική διαδρομή της ανατολικής ράχης της Πεντέλης, στις 30-31 Μαρτίου 2019. Η μετάθεση του αγώνα κατά μία εβδομάδα μετά την προκαθορισμένη ημερομηνία της φετινής Προκήρυξης, κατέστη για το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. αναπόφευκτη λόγω εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Μαραθώνα στο πλαίσιο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου. Έτσι, το διήμερο 30-31 Μαρτίου, η ιδιαίτερα γρήγορη και ανά σημεία άκρως τεχνική διαδρομή των 5,5 χιλιομέτρων, θα υποδεχθεί και φέτος του αγωνιζόμενους του Π.Π. Αναβάσεων, του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και τους οδηγούς του Πρωταθλήματος ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2019 - του οποίου η Ανάβαση Διονύσου επίσης ανοίγει την αυλαία, με τον 1ο και 2ο φετινό γύρο του. Προσεγγίζοντας πέρσι τριψήφιο αριθμό συμμετοχών, και ξεπερνώντας τον έναν χρόνο νωρίτερα, η Ανάβαση Διονύσου θα προσφέρει και φέτος ιδιαίτερες συγκινήσεις από τους ταχύτερους οδηγούς του θεσμού με ορισμένα άκρως θεαματικά αυτοκίνητα, καθώς και από τον ιδιαίτερα απρόβλεπτο συναγωνισμό στα δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ των αγωνιζόμενων του Ενιαίου πρωταθλήματος. Όπως πάντα, ο χώρος των πιτς θα βρίσκεται στον φιλόξενο οικισμό της Ανατολής, πάνω από τη Νέα Μάκρη, και προς τον Άγιο Πέτρο της Πεντέλης. Λίγες δεκάδες μέτρα πιο πάνω θα βρίσκεται το σημείο της εκκίνησης της Ανάβασης, στην οποία οι αγωνιζόμενοι θα μπουν στις 11:00 π.μ. του Σαββάτου 30/3 για τις χρονομετρημένες δοκιμές, και στις 10:30 το πρωί της Κυριακής 31/3 για το πρώτο από τα δύο Σκέλη του αγώνα. Και τις δύο ημέρες ο δρόμος θα κλείσει για το κοινό στις 8:15 π.μ. 
Η προθεσμία δήλωσης συμμετοχής λήγει την Παρασκευή 22 Μαρτίου. 
Οι αγωνιζόμενοι που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Ανάβαση Διονύσου πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 22/03 στο Σύστημα Διαδικτυακής Διαχείρισης Aγώνων (ΣΔΔΑ) της ΟΜΑΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-omae-epa.gr.
H Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου «ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.» (Κύπρου 76, Περιστέρι, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στις 18:00-21:00) ως την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2018. Το Σάββατο και την Κυριακή 17-18 Μαρτίου θα λειτουργεί στο χώρο των pits στην περιοχή Ανατολή Νέας Μάκρης.

Rally Αλμυρός - Η συμβολή στο οδικό δίκτυο ...


Ανέκαθεν οι αγώνες αυτοκινήτου επιτελούσαν κοινωνικό έργο αφού ήταν ένας ασφαλής τρόπος εκτόνωσης των συμμετεχόντων ενώ με την πάροδο των χρόνων βοήθησαν ουκ ολίγους να αποκτήσουν σωστή νοοτροπία σε ότι αφορά όχι απλά την οδήγηση αλλά την συνολική συμπεριφορά τους στον δρόμο.
Υπάρχει όμως μία ακόμη πτυχή της συμβολής των αγώνων αυτοκινήτου προς την εκάστοτε τοπική κοινωνία που διεξάγεται ένας αγώνας αυτοκινήτου και αυτός δεν είναι άλλος από την βελτιστοποίηση του οδικού δικτύου στο οποίο διεξάγεται αφού η εμπειρία των εμπλεκόμενων μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος όλων γιατί μπορεί ο αγώνας να διεξάγεται ένα Σαββατοκύριακο μόνο αλλά οι βελτιώσεις του οδικού δικτύου είναι εκεί όλο τον χρόνο.
Το Rally Αλμυρός από την πρώτη στιγμή έχει λειτουργήσει και με αυτό τον τρόπο με τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας να έχει ενστερνιστεί πλήρως τον κοινωνικό χαρακτήρα που μπορεί να έχει ένας αγώνας rally.
Έτσι στα τρία χρόνια διεξαγωγής του Rally Αλμυρός πάντα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλία και τον Δήμο Αλμυρού στις ειδικές διαδρομές του αγώνα έχουν τοποθετηθεί, επιδιορθωθεί και εκσυγχρονιστεί πάνω από 200 μέτρα στηθαίων, έχουν διορθωθεί  αρκετές ατέλειες του οδοστρώματος είτε με την επιτόπου επιδιόρθωση είτε με την ολική αποκατάσταση μερών του οδοστρώματος, έχουν τοποθετηθεί αναχώματα σε επικίνδυνα σημεία, έχει καθιερωθεί ο καθαρισμός των δρόμων από πυκνή βλάστηση και φερτές ύλες ενώ το 2018 έγινε διάνοιξη παράπλευρης της ειδικής διαδρομής οδού.
Το 2019 και το 4ο Rally Αλμυρός 2019 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα ιδίως με την ένταξη μίας νέας ειδικής διαδρομής.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την αντικατάσταση και τοποθέτηση νέου τύπου στηθαίων μήκους 150 μέτρων, καθώς και τον καθαρισμό της κοίτης του χειμάρρου που βρίσκεται εντός της νέας ειδικής διαδρομής.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Θεσσαλία και πιο συγκεκριμένα την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Σποράδων Δωροθέα Κολυνδρίνη, τον Προιστάμενο Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας Μιχάλη Χουβαρδά για την ταχύτατη αντίδραση τους στο αίτημα μας για την αντικατάσταση των στηθαίων της ειδικής Αλμυρός καθώς και τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Αλμυρού Κώστα Νικοβιώτη για το καθάρισμα του δρόμου για την διευκόλυνση του συνεργείου τοποθέτησης στηθαίων αλλά και την εν γένει καθοριστική συμβολή τους στην άρτια διοργάνωση των Rally Αλμυρός.








13/3/19

Nissan Micra με IG-T ...


Δύο νέους turbo κινητήρες βενζίνης προσθέτει στην εγχώρια γκάμα του το Nissan Micra, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις επιλογές του με τo νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic που συνοδεύει το νέο κινητήρα των 100 ίππων. Αναλυτικότερα, εφεξής το ιαπωνικό supermini θα είναι διαθέσιμο με τον νέας γενιάς IG-T υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου ο οποίος αντικαθιστά των επίσης τρικύλινδρο του 0,9 λίτρου, προσφέροντας περισσότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 100 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ συμβαδίζει και με τις νέες αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές Euro 6d-Temp κάτι που με τη σειρά του σημαίνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερους ρύπους. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις συστάσεις, η μέση κατανάλωση καυσίμου της νέας έκδοσης 100 ίππων του Micra διαμορφώνεται σε 4,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 103 γρ./χλμ. Παράλληλα, η νέα αυτή έκδοση κινητήρα η οποία ξεκινά από τα 14.290 ευρώ, εκτός από το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων με το οποίο θα είναι διαθέσιμη εξαρχής, θα προσφέρει τη δυνατότητα συνδυασμού της με το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic, επιλογή η οποία σύμφωνα με την Nissan θα είναι διαθέσιμη αργότερα μέσα στην χρονιά με εφαλτήριο τα 15.350 ευρώ. Ο δεύτερος κινητήρας που προστίθεται στην γκάμα του ιαπωνικού supermini, είναι επίσης χωρητικότητας 1,0 λίτρου και τρικύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης, DIG-T ο οποίος τίθεται επικεφαλής του line-up χάρη στην ισχύ των 117 ίππων και τα 180 Nm ροπής που προσφέρει, ενώ διαθέτει και λειτουργία «overboost» η οποία μπορεί να αυξήσει τη διαθέσιμη ροπή στιγμιαία σε 200 Nm. Η νέα έκδοση κινητήρα των 117 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ξεκινώντας από τα 15.890 ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο τίτλος της πιο γρήγορης έκδοσης της γκάμας (0-100 χλμ. σε 9,9 δευτερόλεπτα, έχει πλαισιωθεί και από μια σειρά αλλαγές όπως η μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκ. χάρη στην πιο σπορτίφ ρύθμιση της ανάρτησης καθώς και η υψηλότερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης που μαζί με ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες φροντίζουν να υπογραμμίσουν τον χαρακτήρα της. Σε ό,τι αφορά τις περιβαλλοντικές περγαμηνές τη έκδοσης η οποία συμβαδίζει επίσης με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 114 γρ./ χλμ και η κατανάλωση καυσίμου σε 5,0 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα με τους παραπάνω νέους κινητήρες το Micra εξακολουθεί να περιλαμβάνει στην γκάμα του τον γνωστό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου με απόδοση 71 ίππων και τον επίσης οικείο diesel του 1,5 λίτρου ισχύος 90 ίππων. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το Micra επωφελείται και από την τελευταία εξέλιξη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της ιαπωνικής φίρμας, NissanConnect το οποίο υπόσχεται σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο χειρισμού, νέα γραφικά αλλά και νέες λειτουργίες στις οποίες εντάσσεται η δυνατότητα φωνητικού ελέγχου ορισμένων εξ αυτών και πλείστες εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με τα λογισμικά Apple Carplay και Android Auto (από την έκδοση Acenta), προσφέροντας στον οδηγό την πλήρη διασύνδεση του smartphone του, ενώ τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι χάρη στην πλήρη ενσωμάτωση, μπορεί να επωφεληθεί από τα οver the air updates σε χάρτες και λογισμικό.