Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

LIVE ....

ΤΩΡΑ LIVE Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ GUBBIO!

Η 1η ημέρα στο Gubbio ...

Με τα δύο σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών ξεκίνησε το FIA Hill Climb Masters 2018 στο Gubbio της Ιταλίας, και η οκτάδα των οδηγών της ελληνικής εθνικής ομάδας κινήθηκε σε αναγνωριστικό, αλλά και αρκετά σβέλτο, ρυθμό. Ο Σταμάτης Κατσίμης ξεκίνησε σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στην κατηγορία S20,  με το Mitsubishi Lancer Evo IX R4, όμως στο δεύτερο σκέλος μια άτυχη στιγμή τον σταμάτησε στα ξεκινήματα της διαδρομής: σε μια γρήγορη δεξιά με 4η ταχύτητα προσέκρουσε στο πρανές της εξόδου με το πίσω δεξί μέρος. Δεδομένου ότι δεν υπήρξε ζημιά στον τροχό, στην ανάρτηση ή στην πλήμνη, παρά μόνο στο πίσω άκρο του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί του επιδιόρθωσαν το πρόβλημα και ο Κατσίμης θα αγωνιστεί στον αυριανό αγώνα χωρις πρόβλημα. Ο Κατσίμης έκανε το πρώτο ανέβασμα με μεταχειρισμένη μαλακή γόμα της Pirelli, με σκοπό να δοκιμάσει τα νέα supersoft της Pirelli στο δεύτερο - όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι. Κατά τα άλλα, τόνισε: «Η διαδρομή προσφέρει πολλή πρόσφυση, παρότι ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί

FIA Hill Climb Masters 2018 - Οι Ελληνες ...

Οι οδηγοί της Ελληνικής αποστολής στο FIA Hill Climb Masters 2018 πήραν την πρώτη τους αίσθηση από τη διαδρομή του αγώνα και ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους -καθώς και τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο- για τη μεγάλη γιορτή των ευρωπαϊκών Αναβάσεων, το προσεχές διήμερο 13-14 Οκτωβρίου, στο μεσαιωνικό Gubbio της κεντρικής Ιταλίας. Οι οκτώ οδηγοί της «Team Greece» που επιλέχθηκαν από την ΟΜΑΕ να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σ' αυτή τη διετή μεγάλη συνάντηση του θεσμού των Αναβάσεων, οδήγησαν με πολιτικά αυτοκίνητα τα 3,3 χιλιόμετρα της διαδρομής προς τη Madonna della Cima - διαδρομή που σε λίγο εκτενέστερη έκδοση φιλοξενεί από το 1966 το διάσημο στην Ιταλία Trofeo Luigi Fagioli. «Αν και ο καιρός χθες ήταν κάπως περίεργος, σήμερα ήταν καλός -γύρω στους 25 βαθμούς με ηλιοφάνεια- κι αυτό μας βοήθησε αρκετά στην αναγνώριση του δρόμου», είπε ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer EvoIX / Κατ.1-S20). «Είναι μια ωραία διαδρομή, όχι αρκετά μεγάλη, με πολύ γρήγορες στροφές και πολύ τεχνι

Το Ράλλυ "Κ. Kυρίτση" με Κλένια & Χιλιομόδι ...

Οι προετοιμασίες για το Ράλλυ "Κ. Κυρίστη" συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς και με την συνδρομή του Δήμου Κορινθίων που από την πρώτη στιγμή "αγκάλιασε τον αγώνα".   Το Σαββατοκύριακο 3-4 Νοεμβρίου δυο κλασικές ειδικές διαδρομές της Κορινθίας ξαναζωντανεύουν  και οι συμμετέχοντες καλούνται να κάνουν 71,04 αγωνιστικά χιλιόμετρα για το Πρωτάθλημα ή 47,36 χλμ για το Κύπελλο. Το προγράμματα του αγώνα θα ξεκινήσει το Σάββατο 3 /11 στις 15:30 με τον Έλεγχο εξακρίβωσης που θα γίνει στις εγκαταστάσεις την HATCAR Service A.E και το βράδυ στις 20:00 θα γίνει η Πανηγυρική εκκίνηση στον Πεζοδρόμο της Κολοκοτρώνη ( Πανεπιστήμιο). Την Κυριακή το πρωί το 1ο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει από το Service Park, που θα είναι στο Korinthian Palace Catering, στις 9.30 για την Ε.Δ Κλένια. Ε.Δ 1,3&5 / Κλένια: 12.08 χλμ. Περιγραφή:Η ειδική έγινε  για 1η φορά  το 2008 στο πρωτάθλημα (12ο Ράλλυ Κορίνθου), από τότε χρησιμοποιήθηκε και στο Ράλλυ Ακρόπολις. Τα πρώτα 7 χλμ είναι επίπεδα

Η Μοσχοκαρυά προ των πυλών ...

Δέκα μέρες πριν την μεγάλη επιστροφή της SEAJETS Ανάβασης Μοσχοκαρυάς στο Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας βρίσκεται ήδη στον «πυρετό» της εκ νέου μεγέθυνσης ενός εκ των σπουδαιότερων αγώνων της Ιστορίας της - έχοντας ανακοινώσει και μια σειρά παροχών προς τους αγωνιζόμενους, με τη βοήθεια των υποστηρικτών του αγώνα. Η μεγάλη αγωνιστική γιορτή της Λαμίας, και 7ος γύρος του Πρωταθλήματος του θεσμού των Αναβάσεων, που γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου 20 Οκτωβρίου στα Λουτρά της Υπάτης με τον Τεχνικό και Διοικητικό Έλεγχο. Θα ακολουθήσουν τα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά στην κλασσική, άκρως τεχνική και θεαματική διαδρομή που συνδέει τα Στύρφακα με τη Μοσχοκαρυά. Η διαδρομή βρίσκεται μόλις 8 χιλιόμετρα δυτικά των Λουτρών Υπάτης και 17 χλμ. της Λαμίας, και έχει μήκος 3.300 μέτρα. Περιλαμβάνει 17 στροφές, εκ των οποίων ως μία λογίζεται το τεχνητό σικέιν στην ευθεία μεταξύ της Κ4 κα