Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ - Συμμετοχές ...

Το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ βρίσκεται προ των πυλών. Ο αγώνας που θα έχει ως επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας συγκέντρωσε 35 πληρώματα, μεταξύ των οποίων φιγουράρουν 3 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα έχει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το MyKteo. Στο πλευρό των οργανωτών θα βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Η έκτη έκδοση του αγώνα προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, καθώς και στο αντίστοιχο των Ιστορικών αυτοκινήτων. Ύστερα από έγκριση της ΟΜΑΕ, το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ προσμετράει στο σύνολό του και στο Κύπελλο Χώματος, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Με το Νο 1 στις πόρτες του Mitsubishi Lancer Evo VI θα ξεκινήσουν οι πρωτοπόροι του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, Ιωάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI), οι οποίοι επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τον τίτλο στην Ιτέα. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς ο

Η στόφα του Πρωταθλητή ...

Από την ημέρα που δηλώθηκε η συμμετοχή φαινόταν ότι η πρώτη θέση του αγώνα θα είχε κλειδώσει. Και φυσικά αυτό επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα όπου ο Σωκράτης Τσολακίδης με τον Χάρη Δήμο και το εκρηκτικό Skoda Fabia R5 κέρδισαν την πρώτη θέση στο 51ο Rally ΔΕΘ κάνοντας το απόλυτο 5/5 στις ειδικές διαδρομές. Από εκεί και πέρα ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον για την δεύτερη θέση στην οποία ανέβηκε τελικά ο Γιώργος Αναπολιοτάκης με τον Αθανάσιο Τσιούκα, οι οποίοι βρέθηκαν μπροστά από τον υιό και πατέρα Καρπάνο με μόλις 4” διαφορά. Στην 4η θέση βρέθηκαν τα αδέλφια Κωνσταντινίδη σε έναν απροβλημάτιστο αγώνα με το κλασσικό CitroenZX. Πίσω τους με 3” δευτερόλεπτα διαφορά βρέθηκαν οι Κτιστάκης – Κτιστάκης με το Peugeot 306 S16 , ακολουθούμενοι από τους Πλάγο – Ρέντη οι οποίοι ενώ πήγαιναν εξαιρετικά, ένα πρόβλημα στον λεβιέ ταχυτήτων τους έριξε πίσω. Στην 7η θέση βρέθηκαν οι Θεοφανίδης – Μαύρος και στην 8η οι Ζάχος – Γαζγάζης που ήταν και πρώτοι στην κατηγορία C6. Στην 9η θέση βρέ

5ος Αγώνας - 5ος Νικητής ...

Το συναρπαστικότερο και πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα Drift των τελευταίων ετών γνώρισε τον πέμπτο του διαφορετικό κινητή σε πέντε αγώνες, στο παλιό λατομείο που φιλοξενεί την πίστα της Λιθακιάς στη Ζάκυνθο. Ο νικητής του 5ου γύρου του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στην κατηγορία Pro ήταν ο Γιώργος Λαγός, με τη BMW E36. Μάλιστα, αυτή ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα του που ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου σε πανελλήνιο αγώνα!  Για τον Νίκο Φίστα, όμως, στην κατηγορία Street Legal, αυτή ήταν η δεύτερη φετινή του νίκη - και τον έφερε σε απόσταση μόλις δύο βαθμών από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Παναγιώτη Γρηγορίου, τον οποίο μια επέμβαση λίγες μέρες νωρίτερα τον κράτησε μακριά από τον αγώνα της Ζακύνθου. Με τον Σωτήρη Δήμο να ακολουθεί σε απόσταση μόνο 5 βαθμών τον Φίστα, η μάχη για τον τίτλο στη Street Legal θα είναι εξίσου συναρπαστική με εκείνη της κατηγορίας Pro: σ' αυτήν, το «στραβοπάτημα» του Αναστάσιου Χάρκα στα Λιθακιά, που περιορίστηκε στην 8η θέ

ΕΚΟ Racing Dirt Games: Στις λεπτομέρειες ...

Έντονες συγκινήσεις και μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου μας επιφύλασσε ο 2ος γύρος του EKO Racing Dirt Games. Όσοι τυχεροί, και ήταν πολλοί, βρέθηκαν στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές επιδόσεις, πλούσιο θέαμα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες! Με δεδομένο το γεγονός ότι η χάραξη της διαδρομής ήταν αρκετά διαφορετική και άγνωστη για τους οδηγούς, είχε ευεργετικά αποτελέσματα σε επίπεδο συναγωνισμού. Την ίδια ώρα, πρόκληση για όλους αποτέλεσε η αλλαγή της χωμάτινης επιφάνειας, με τους χρόνους να ανεβαίνουν προς το τέλος της ημέρας. Απρόοπτα δεν υπήρξαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, γεγονός που δεν κούρασε οδηγούς, αλλά και όσους βρέθηκαν στην πίστα του Διαδρόμιου. Η μεγάλη μάχη της ημέρας, αλλά και αντίστοιχα ο κορυφαίος χρόνος, ήρθε από την κατηγορία των 600 κ.εκ. Η τελευταία, η οποία και είναι η πολυπληθέστερη του θεσμού, συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πλέον πέντε διαφορετικές ομάδες διεκδικούν επί ίσοις ό