22/5/18

3ο Rally Αλμυρός 2018 ...


Με τον Μάιο να πηγαίνει προς την δύση του και με 50 μέρες περίπου να απομένουν για την διεξαγωγή του 3ου Rally Αλμυρός 2018 ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μερικές από τις παροχές καθώς και το πρόγραμμα του αγώνα.
Με δύο πετυχημένες διοργανώσεις να έχουν προηγηθεί ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας σε συνεργασία με τον Δήμου Αλμυρού έχει ήδη αποδείξει πώς μπορεί να βελτιώνεται και να δημιουργεί ένα αγώνα φιλικό προς τους αθλητές που ενσωματώνεται στην τοπική κοινωνία με τον καλύτερο τρόπο αφού έχουμε δει τον κόσμο από τα χωριά που εμπλέκονται στον αγώνα να συμμετέχουν ενεργά και να θεωρούν πλέον τον εαυτό τους αναπόσπαστο κομμάτι αυτού.
Όλοι πλέον γνωρίζουν πως το Rally Αλμυρός είναι ένας παραθαλάσσιος αγώνας ο οποίος σύμφωνα και με την ημερομηνία που διεξάγεται παρουσιάζεται σαν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις πρώτες καλοκαιρινές διακοπές ενός πληρώματος και όχι μόνο.
Έτσι την Παρασκευή 29 Ιουνίου το βράδυ στο χωριό Άγιοι Θεόδωροι που αποτελεί και την έναρξη της πρώτης ειδικής του αγώνα όπως πέρσι έτσι και φέτος θα φάμε όλοι παρέα σε μία εκδήλωση που συνετέλεσε τα μέγιστα το 2017 ώστε να γνωριστούν όλοι οι αθλητές και μεταξύ τους και με την τοπική κοινότητα που έχει αναλάβει και την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης εκδήλωσης .
Το Σάββατο 30 Ιουνίου ο τεχνικός έλεγχος του αγώνα θα γίνει στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού το πρωί και το απόγευμα στο ίδιο σημείο θα τελεστεί η πανυγηρική εκκίνηση του αγώνα για να ακολουθήσει στην συνέχεια ένα party σε παρακείμενη καφετέρια όπου οι αθλητές θα έχουν την δυνατότητα υπογράψουν αυτόγραφα στους θαυμαστές τους.
Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στο παραθαλάσσιο χωριό Αχίλλειο που φέτος και μάλιστα την ημέρα του αγώνα θα συμπληρώσει 100 χρόνια ιστορίας στην συγκεκριμένη τοποθεσία όπου και εδρεύει το μοναδικό ίσως Μουσείο Θαλάσσης.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας πάντα σε συνεργασία με τον Δήμο Αλμυρού θα παρέχει στους αθλητές αυτοκινητάμαξα από Θεσσαλονίκη και Αθήνα καλύπτοντας το 50% του κόστους ενώ σε περίπτωση ύπαρξης ενδιαφέροντος και από άλλες περιοχές θα υπάρξει η αντίστοιχη παροχή.
Επίσης ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας αναγνωρίζοντας τις δύσκολες οικονομικά εποχές που βιώνει τόσο η χώρα όσο και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός όπως πέρσι έτσι και φέτος μειώνει το παράβολο συμμετοχής στο 3ο Rally Αλμυρός 2018 κατά 70€ με το τελευταίο να διαμορφώνεται από 330€ για αυτοκίνητα έως 1600cc και 360 για αυτοκίνητα πάνω από 1600cc σε 260€ και 290€ αντίστοιχα.
Το 3ο Rally Αλμυρός 2018 έρχεται το διήμερο 30 Ιουνίου – 01 Ιουλίου.Εσύ θα λείπεις;

Παραίτηση βόμβα ...


Κύριοι,

Στις εκλογές  του Ιουνίου 2017 τηε Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ εξελέγην μέλος Δ.Σ. λαμβάνοντας μάλιστα και τον μεγαλύτερο αριθμών ψήφων. Κατ’ εντολήν του Δ.Σ. έλαβα το αξίωμα του αντιπροέδρου καθώς επίσης ορίσθηκα και υπεύθυνος διεξαγωγής του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity  Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, που με επιτυχία διεκπεραιώνεται μέχρι και σήμερα. 
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου διαπίστωσα και εξέθεσα τις ιδεολογικές και θεσμικές αντιρρήσεις μου σε πρακτικές του προέδρου και μελών του Δ.Σ. όσον αφορά το χειρισμό αδειοδότησης εκδηλώσεων σωματείων μη μελών μας, καθώς και προνομιακή μεταχείριση του σωματείου ΦΙΛΠΑ ως προς τον συντονισμό του προγραμματισμού εκδηλώσεων.


Το σημαντικότερο λάθος όμως ήταν οι κινήσεις χειρισμού του Προέδρου Δ. Βερναρδάκη όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις με το υπουργείο προ της έκδοσης της περιβόητης ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 3641/16.10.2017) καθώς και μετά αφού ηγήθηκε της αποτυχημένης προσπάθειας της πενταμελούς επιτροπής.
Αποκορύφωμα των παραπάνω είναι η παράτυπη έως παράνομη μη συμόρφωση του ΔΣ με το ΦΕΚ 3641/2017, όπου ορίζει σαφώς ότι την πιστοποίηση και έκδοση πινακίδων οφείλει να την ασκεί η Ομοσπονδία μας, ενώ παράλληλα κατάργησε την παράγραφο Ε’ του ΦΕΚ 1831/1978, πάνω στην οποία στηριζόταν το άρθρο 24.4. του καταστατικού της Ομοσπονδίας και έδινε το εν λόγω προνόμιο στο σωματείο ΦΙΛΠΑ (σας επισυνάπτω τις γνωμοδοτήσεις ανεξάρτητων νομικών όπου αποφαίνονται ξεκάθαρα ότι αυτή η συνεργασία-προνόμιο μεταξύ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ όχι μόνο έχει πάψει να ισχύει αλλά αντίκειται στον ελληνικό νόμο). 
Επειδή η παραμονή μου στο συγκεκριμένο Δ.Σ. που δυστυχώς λειτουργεί κατευθυνόμενα απαιτεί εκπτώσεις σε αξίες ζωής που δεν προτίθεμαι να κάνω, η παραίτηση μου είναι μονόδρομος. 
Ελπίζω η προσεχής Γ.Σ. της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ να φέρει τους υπευθύνους προ των ευθυνών τους και τα σωματεία μέλη να απαιτήσουν με αξιοπρέπεια την ισοτιμία μεταξύ τους και την εφαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας ως το μόνο αυτονόητο.

Λυμπέρης Παπάζογλου 

Οι γνωμοδοτήσεις είναι στην διάθεση όποιου θέλει να λάβει γνώση.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις - Συμμετοχές ...


Η ράμπα αφετηρίας κάτω από τον Παρθενώνα θα υποδεχθεί σε λίγες μέρες, το πρωί της Παρασκευής 1ης Ιουνίου 2018, τις πιο εντυπωσιακές συμμετοχές της πενταετίας που προσμετρά το Ράλλυ Ακρόπολις στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC). Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται τα πληρώματα 19 αυτοκινήτων προδιαγραφών R5.
Στην κορυφή των 34 αγωνιζόμενων -από 17 χώρες- που θα συμμετάσχουν στον 3ο φετινό αγώνα του ERC βρίσκεται ο νικητής των δύο πρώτων φετινών αγώνων -στις Αζόρες και στα Κανάρια νησιά- Alexey Lukyanuk. Ο φαντασμαγορικός Ρώσος της Russian Performance Motorsport, που έχασε το περσινό Ακρόπολις λόγω τραυματισμού του σε δοκιμές στη χώρα του λίγες μέρες νωρίτερα, επιστρέφει φέτος για να προσθέσει στο ενεργητικό του μια νίκη στην Ελλάδα.
Θα έχει να αντιμετωπίσει τον τρις πρωταθλητή Πορτογαλίας Bruno Magalhaes και μια σειρά εθνικών πρωταθλητών: τον τετράκις πρωταθλητή Ουγγαρίας Norbert Herczig, τον τετράκις πρωταθλητή Σλοβακίας, Πολωνό Grzegorz Grzyb, καθώς και τον πρωταθλητή Πολωνίας Lukasz Habaj, κυρίαρχο του ERC3 το 2016. Ο πρωταθλητής και περσινός νικητής του Ακρόπολις Kajetan Kajetanowicz, θυμίζουμε, απουσιάζει φέτος από το ERC καθώς αναζητά την τύχη του στο WRC.
Την ίδια στιγμή, έξι πληρώματα θα κρατήσουν τις σημαίες του ελληνισμού με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5: ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 Γιώργος Φιλιππίδης επιστρέφει φέτος με το Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον Allan Harryman για να κερδίσει όσα η ατυχία του στέρησε πέρσι, ενώ ο 26χρονος Κύπριος Ανδρέας Τσουλόφτας με τον Αντώνη Χρυσοστόμου, φιλοδοξεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω από πέρσι και να ανέβει στο βάθρο του ERC με το Citroen DS3 R5.
Ο καταγόμενος από την Καβάλα Ιορδάνης Σερδερίδης, παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC Trophy 2017, μπορεί να τρέχει με βέλγικη αγωνιστική άδεια αλλά έχει βάψει το Skoda Fabia R5 στα χρώματα της ελληνικής σημαίας, ενώ ο Θέμης Χαλκιάς πραγματοποιεί ένα «όνειρο ζωής», όπως είπε, συμμετέχοντας με κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο στο Ράλλυ Ακρόπολις - με ένα Skoda Fabia R5 και τον Λεωνίδα Μαχαίρα στο δεξί του μπάκετ. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης και Αντώνης Ιωάννου, ενώ στα μπάκετ ενός Ford Fiesta R5 θα βρεθεί ο Γιώργος Βασιλάκης με τον Επαμεινώντα Καρανικόλα.
Στη μάχη της κατηγορίας ERC2, με τα νορμάλ προδιαγραφών NR4, δηλαδή τα Mitsubishi Lancer EvoX και Subaru Impreza WRX, τις πέντε διακεκριμένες ξένες συμμετοχές θα αντιμετωπίσουν αρκετοί ταχύτατοι ελληνικοί συνδυασμοί, ενώ οι κατηγορίες R2-R3 (κατηγορία ERC3 για το θεσμό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ) έχουν τρεις ξένες συμμετοχές και δύο ελληνικές.
Όσο για το «εγχώριο» Ακρόπολις, τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλλυ Χώματος και Ράλλυ Χώματος Ιστορικών συγκέντρωσαν συνολικά 33 συμμετοχές για τον 3ο και 1ο φετινό γύρο του κάθε θεσμού αντίστοιχα. Επικεφαλής των 25 συμμετοχών του πρώτου είναι ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη και το κόκκινο Mitsubishi Lancer EvoVI, νικητές των δύο πρώτων φετινών αγώνων στον Πύργο και στη Λαμία. Συνολικά η κατηγορία C2 έχει συγκεντρώσει οκτώ συμμετοχές, επτά έχει η C3 και από πέντε οι C5 και C6.

Συμμετοχές ERC
Συμμετοχές Πανελλήνιων Πρωταθλημάτων Ράλλυ

21/5/18

Διεθνές Ράλι Κύπρου ...


Με επιτυχία και συμμετοχή 47 πληρωμάτων διεξήχθη το Διεθνές Ράλι Κύπρου (International Historic Car Rally) το Σαββατοκύριακο 19-20 Μαΐου 2018. Το Ράλι συμπεριλαμβάνεται στο ημερολόγιο εκδηλώσεων της FIVA στη διεθνή κατηγορία Α με αριθμό IR 08/2018 και οργανώθηκε από τη ΛΕΣΠΑ-ΦΙΠΑ.


Η εκκίνηση δόθηκε το πρωί του Σαββάτου 19-5-18 στη Λευκωσία και διασχίζοντας περίπου 200χλμ ορεινών διαδρομών έφτασε στη κοσμοπολίτικη Λάρνακα όπου τα πληρώματα κατέληξαν στο Hotel Crown Resort για service αυτοκινήτων και πληρωμάτων. 


Την επόμενη μέρα Κυριακή ο αγώνας επανεκκίνησε στη Λάρνακα και μετά 90χλμ η ράμπα τερματισμού βρήκε μεγάλους νικητές γενικής το μικτό (GR/CY) πλήρωμα Κ. Μητρόπουλος – Ν. Νικολάου με MGB GT, στη 2η θέση ανέβηκαν οι Δ. Θεοδόρου – Δ. Δρουσιώτης (CY/CY) με BMW E21 και τη 3η θέση κατέλαβαν οι Χ. Χαραλάμπους – Α. Χατζηγέρος με BMW Alpina.


Η κατάταξη Ελλαδιτικών πληρωμάτων παραδοσιακά ανέδειξε νικητές τους Λ. Παπάζογλου – Μ. Νικολοπούλου (GR/GR) με BL MINI.


Οι Eλληνες συμμετέχοντες απόλαυσαν έναν όμορφο, καλοσχεδιασμένο αγώνα, τη κυπριακή φιλοξενία και φεύγοντας έδωσαν την υπόσχεση ότι στο επόμενο Διεθνές Ράλι Κύπρου 2019 θα επιστρέψουν με ακόμα περισσότερες συμμετοχές.