Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games: Νέα πρόκληση ...


Ο 4ος γύρος του EKO Racing Dirt Games για το 2018 αποτελεί μια καινοτομία για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού θα είναι ο πρώτος εγκεκριμένος αγώνας στη χώρα μας που θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς Rallycross. To διήμερο 17-18 Νοεμβρίου οι συμμετέχοντες στο θεσμό, και συγκεκριμένα οι οδηγοί με τις χωμάτινες φόρμουλες, θα αναμετρηθούν «σώμα με σώμα» στη χωμάτινη διαδρομή του Ιπποδρόμου Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Αντίθετα, οι οδηγοί με αγωνιστικά αυτοκίνητα θα διαγωνιστούν με τη γνωστή διαδικασία της ατομικής χρονομέτρησης, πραγματοποιώντας τέσσερα περάσματα από τη διαδρομή, με τα τρία καλύτερα να προσμετρούν στο τέλος.


Ο τρόπος διεξαγωγής του αγώνα βασίζεται στους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος RX, με έως έξι χωμάτινες φόρμουλες να βρίσκονται συγχρόνως στην πίστα. Η διαδικασία του αγώνα θα ξεκινήσει από το Σάββατο με τα τέσσερα πρώτα σκέλη των προκριματικών γύρων (Q), όπου οι οδηγοί θα αποκομίζουν βαθμούς από το καθένα Q ξεχωριστά (15-10-8-6-5-4). Στο Q1, η σχάρα της εκκίνησης θα καθοριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των οδηγών στην κάθε κατηγορία ξεχωριστά, ενώ στα τρία επόμενα ανάλογα με τους βαθμούς που θα έχουν αποκομίσει στο αμέσως προηγούμενο. Με την ολοκλήρωση των «Q», οι δώδεκα πρώτοι στην κατάταξη, όπως αυτή θα έχει διαμορφωθεί, προκρίνονται στην επόμενη φάση, των ημιτελικών. Στον μεγάλο τελικό, με διαδικασία knock out, θα προκριθούν οι τρεις πρώτοι κάθε ημιτελικού, και ένας από αυτούς θα αναδειχθεί ο νικητής του αγώνα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η διάρκεια των προκριματικών θα είναι τέσσερις γύροι, ενώ αυτή των ημιτελικών και του τελικού έξι!
Στη σελίδα του EKO Racing Dirt Games, και συγκεκριμένα στο σύνδεσμο http://www.dirtgames.gr/races, μπορείτε να βρείτε το συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα, με όλες τις λεπτομέρειες για αγωνιζόμενους αλλά και θεατές.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4TΡΟΧΟΙ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!


Δείτε το βίντεο απο τον αγώνα επίδειξης Rallycross που διεξήχθη πέρσι στα πλαίσια του 71ου Ελληνικού Ντέρμπι ΟΠΑΠ: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,