Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια συναρπαστική αυλαία ...


To Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting 2018 έκλεισε με μια σειρά θεαματικών αναμετρήσεων στο Kartodromo των Αφιδνών, τις οποίες κέρδισαν στους τελικούς οι Ευάγγελος και Γιώργος Ντεντόπουλος της Athens Kart Shop στη Μini και Mini B αντίστοιχα, ο Στυλιανός Πετρίσης (Abloy F.S. Kart Racing) στη Junior, ο Γιάννης Καρδαμάκης (Speed Force) στη Senior και η Άννα Μαρία Φλώρου (Speed Force) στην Club.
Ο καιρός, αν και συννεφιασμένος, στάθηκε στο πλευρό των αγωνιζόμενων και η απειλή της βροχής δεν ήρθε ποτέ - ευνοώντας τον ιδιαίτερο συναγωνισμό ειδικά στις κατηγορίες Mini και Junior, που μετρούσαν 10 και 9 συμμετοχές αντίστοιχα στον αγώνα που συνδιοργάνωσαν τα Σωματεία Α.Λ.Α. και Artemis. Ήταν μια όμορφη αυλαία ενός Πρωταθλήματος που, στην τρίτη σεζόν μετά την αναγέννησή του, στάθηκε όρθιο παρά τις μεγάλες αντιξοότητες στη διάρκεια της χρονιάς.


Η Mini ξεκίνησε με τον Γιώργο Ντεντόπουλο να σημειώνει τον πρώτο χρόνο στις χρονομετρημένες δοκιμές και να κερδίζει τον α' προκριματικό, τόσο της Mini όσο και της Mini B, ενώ ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος της Chatzis Racing Team απάντησε με τη νίκη στον β' προκριματικό. 


Ο Τελικός επεφύλασσε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μάχη, που βρήκε τον νικητή Ευάγγελο Ντεντόπουλο, το Χρήστο Χατζή (Chatzis Racing Team) και τον νικητή της Mini B Γιώργο Ντεντόπουλο που έκλεισαν το βάθρο, μέσα σε ενάμισι δευτερόλεπτο στη γραμμή του τερματισμού. Ακολούθησαν τρεις νεαροί οδηγοί της Mini B, ο Βασίλης Μαλάμης (Speed Force), ο Βασίλης Αποστολίδης (Abloy F.S. Kart Racing) και ο Γιώργος Καφαντάρης (Ray Motorsport).


Ιδιαίτερης έντασης και αγωνιστικής ομορφιάς ήταν και οι προσπάθειες των αγωνιζόμενων στην Junior, στον τελικό της οποίας πρωταγωνίστησε στην προσπάθεια διεκδίκησης του τίτλου ο Στυλιανός Πετρίσης - κάνοντας την αντεπίθεσή του στο τέλος, και παρότι ήταν εκτός τριάδας στα Χρονομετρημένα και στους δύο προκριματικούς. Ο Γιάννης Λάντζης της Chatzis Racing Team είχε κατακτήσει την pole position και τη νίκη στον α' προκριματικό, τον β' προκριματικό κέρδισε ο Ανδρέας Δεβετζόγλου (Abloy F.S. Kart Racing), αλλά ο Πετρίσης κρατούσε το καλύτερο για το τέλος: βγήκε νικητής μιας μάχης στο απόλυτο όριο με τον Δεβετζόγλου και τον Κωνσταντίνο Κομνηνό (Margioli Natalia), με διαφορά 179 και 380 χιλιοστών του δευτερολέπτου αντίστοιχα.


Η κατηγορία Senior είχε πρωταγωνιστή τον Γιάννη Καρδαμάκη, που βγήκε νικητής τόσο των Χρονομετρημένων όσο και των δύο εκ των τριών αγωνιστικών αναμετρήσεων. Μετά τη νίκη του στον α' προκριματικό, στο β' σκέλος νικήθηκε από τον ταχύτατο Στράτο Γαλανόπουλο (Chatzis Racing Team), αλλά στη συνέχεια επικράτησε στον Τελικό, αφήνοντας τον Γαλανόπουλο και τον Ανδρέα Βαρσάμη (Abloy F.S. Kart Racing) στις πλευρικές θέσεις του βάθρου.


Οι μάχες της κατηγορίας Club ξεκίνησαν με τον Βασίλη Κακουλίδη της Speed Force στην πολ ποζίσιον, έπειτα από τον πρώτο του χρόνο στα Χρονομετρημένα, όμως τις νίκες και στους δύο τελικούς κατέκτησε η φετινή πρωταγωνίστρια της κατηγορίας, Άννα Μαρία Φλώρου. Ο Κακουλίδης ανέβηκε και τις δύο φορές στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ από μια τρίτη θέση κέρδισαν οι Θανάσης Μαργωμένος και Γιώργος Μαλάμης, και οι δύο -επίσης- της Speed Force. 

Η Α.Λ.Α. και το Artemis Auto Club -που διοργάνωσαν την πλειοψηφία των φετινών αγώνων- και η ΟΜΑΕ ευχαριστούν τους αθλητές, τις ομάδες, τα στελέχη του Kart και όσους στήριξαν με τη βοήθειά τους και φέτος το μεγάλο «φυτώριο», και σπουδαιότερο όλων των υποστηλωμάτων, του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αποτελέσματα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα