Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games Challenge: Αναμονή τέλος ...


Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε, και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για το ΕΚΟ Racing Dirt Games βρίσκεται προ των πυλών. Η αυλαία του θεσμού που το 2017 κέρδισε τις εντυπώσεις στην πρώτη του χρονιά διεξαγωγής θα ανοίξει στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, την Κυριακή 20 Μαΐου, σε έναν αγώνα που θα αποτελέσει γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σαράντα τρεις οδηγοί με χωμάτινες φόρμουλες και αγωνιστικά αυτοκίνητα θα δώσουν τη δική τους μάχη με το χρονόμετρο στην ίδια διαδρομή που λίγες μέρες αργότερα θα λάμψουν οι αστέρες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, στο πλαίσιο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το 2018.
Η διαδικασία είναι γνωστή. Τέσσερα περάσματα για όλους από την ε.δ. των 2,7 χιλιομέτρων, με τα τρία καλύτερα αποτελέσματα να προσμετρούν στον τελικό συνολικό χρόνο. Το στοιχείο, όμως, που κάνει τη διαφορά στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς είναι το γεγονός ότι οι αγωνιστικές κατασκευές θα εκκινούν ανά δύο και παράλληλα στη διπλή χωμάτινη διαδρομή, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον για όσους θελήσουν την Κυριακή 20 Μαΐου να βρεθούν στον Ιππόδρομο Αθηνών!
Σαράντα τρεις οδηγοί, λοιπόν, 29 με χωμάτινες φόρμουλες και 14 με αυτοκίνητα θα δώσουν το «παρών» στην αυλαία της χρονιάς, υποσχόμενοι εξαιρετικές επιδόσεις. Τα ονόματα των περισσότερων από τους οδηγούς εγγυώνται όχι απλώς πλούσιο θέαμα, αλλά και έντονο συναγωνισμό, με αρκετές ευχάριστες εκπλήξεις να φιγουράρουν στη λίστα των συμμετοχών! Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος η πολυπληθέστερη κατηγορία στον αγώνα είναι αυτή των 600 κ.εκ., με τις συμμετοχές στον πρώτο αγώνα της χρονιάς να εκτοξεύονται στις 18! Το σημαντικότερο; Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται μερικά από τα σπουδαιότερα ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μας. Παράλληλα, δείγμα της αναβάθμισης του θεσμού είναι η παρουσία ακόμα μίας ομάδας στο ΕΚΟ Racing Dirt Games, και συγκεκριμένα της Planet Kartcross με το Kamikaz 2, η οποία έρχεται να προστεθεί στις Speedcar, SR και Semog!


Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Γιώργος Ζυμαρίδης θα βρεθεί στο μπάκετ ενός ολοκαίνουργιου SR Kartcross, στην προσπάθειά του να διατηρήσει τα σκήπτρα στην κατηγορία. Όμως το έργο του δε θα είναι εύκολο, αφού απέναντί του θα βρει τους ταχύτατους Παναγιώτη Καϊτατζή και Στέφανο Καμιτσάκη, οι οποίοι και θα αγωνιστούν επίσης με SR Kartcross. Στη μάχη της κορυφής θα βρεθούν και οι Γιάννης Χεκιμιάν και Κώστας Χριστόπουλος, αμφότεροι με Speedcar Xtrem, οι οποίοι το 2017 απέδειξαν την ταχύτητά τους σε αυτού του είδους τους αγώνες. Ενδιαφέρον, όμως, θα έχει και η παρουσία του εξαιρετικά ταλαντούχου Άρη «Ιαβέρη» με το Kamikaz 2, ο οποίος σίγουρα θα κινηθεί πολύ γρήγορα.
Περνώντας στην κατηγορία των 750 κ.εκ., είδηση αποτελεί η επιστροφή του Λάμπρου Αθανασούλα στο μπάκετ του SR Kartcross, όντας στην πρώτη του στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ο πολύπειρος οδηγός είναι το φαβορί για τη νίκη, αν και οι Κώστας Σωτηρόπουλος -επίσης με SR- και Χαράλαμπος Γαζετάς με το Speedcar έχουν αποδείξει την ταχύτητά τους. Σε αυτήν της Open ξεχωρίζει η παρουσία του Επαμεινώνδα Καρανικόλα με το τετρακίνητο Kartcross, ενώ ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η παρουσία του Μάνου Στεφανή με το Speedcar 2.
Όμως, όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, στο ΕΚΟ Racing Dirt Games έχει θεσμοθετηθεί για το 2018 και Έπαθλο για τις κατηγορίες των αυτοκινήτων. Ανάμεσα στις 14 συμμετοχές ξεχωρίζουν τα ονόματα των Παναγιώτη Ρουστέμη με το Mitsubishi Lancer EVO X, του Γιώργου Βασιλάκη στην πρώτη του εμφάνιση με το Ford Fiesta EVO2 (με το οποίο μέχρι πρότινος αγωνιζόταν ο Kajetan Kajetanowicz), αλλά και των Πάνου Κωνσταντάκου και Κώστα Σαμαρά με Lancer έβδομης και ένατης γενιάς, αντίστοιχα.
Θυμίζουμε ότι το Σάββατο, μία μέρα νωρίτερα από τη διεξαγωγή του αγώνα, στο χώρο του Ιπποδρόμου των Αθηνών και στην ίδια διαδρομή, θα πραγματοποιηθεί track day αποκλειστικά και μόνο για όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή στον πρώτο γύρο του θεσμού, με στόχο να προετοιμαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον αγώνα της Κυριακής. Η διαδικασία θα είναι αντίστοιχη με αυτήν του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς, με τα πληρώματα να εκκινούν ανά δύο στην παράλληλη διαδρομή.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018 θα... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,