Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

7ος στην άσφαλτο ο Σερδερίδης ...


Στην έβδομη θέση στο ασφάλτινο σκέλος του Ράλλυ Φθιώτιδος ολοκλήρωσε ο Ιορδάνης Σερδερίδης που μετά από 30 περίπου μήνες επέστρεψε στα πάτρια εδάφη για αγώνα ράλλυ. Παρά το γεγονός πως ο στόχος του είναι να εξοικειωθεί με τη χωμάτινη επιφάνεια ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Καβαλιώτης οδηγός δεν έχασε την ευκαιρία, δηλώνοντας συμμετοχή και στο ασφάλτινο σκέλος του αγώνα. Ένα σκέλος το οποίο προσμέτρησε ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου που θέσπισε φέτος η Ομοσπονδία. 
Με όπλο του ένα Skoda Fabia R5, ο Σερδερίδης ρίχτηκε στη μάχη με το χρόνο στις 4 ειδικές διαδρομές που περιελάμβανε το πρόγραμμα του Σαββάτου. «Ξεκινήσαμε επιφυλακτικά, καθώς ήταν η πρώτη μας φορά που αγωνιστήκαμε σε αυτές τις ειδικές. Οι διαδρομές στα ασφάλτινα ράλλυ που αγωνίζομαι στο Βέλγιο δεν έχουν καμία σχέση με αυτές της Ελλάδας. Το πρώτο loop ήταν αναγνωριστικό για εμάς. Θέλαμε να κινηθούμε προσεκτικά και συνάμα σβέλτα, έχοντας κατά νου να μην πληγώσουμε το Skoda, καθώς την Κυριακή έχει σειρά το χωμάτινο σκέλος του αγώνα.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη, ο οποίος συμπλήρωσε: «Στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, βελτιώσαμε τους χρόνους μας, «κατεβάζοντας» περίπου μισό λεπτό στην τελευταία διαδρομή του αγώνα. Βέβαια, εμείς πραγματοποιήσαμε μόλις δύο αναγνωριστικά περάσματα από τις ειδικές, εφαρμόζοντας τον κανόνα που ακολουθείται στους διεθνείς αγώνες, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές μας που είχαν τη δυνατότητα για απεριόριστα περάσματα».


Αναφορικά με την ατμόσφαιρα που επικράτησε στον αγώνα, ο Παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στη χώρα μου. Η υποδοχή από τους οργανωτές ήταν ζεστή, ενώ και ο κόσμος στις ειδικές μας χειροκροτούσε. Θα ήθελα στο μέλλον να κάνω πιο συχνές επισκέψεις στην Ελλάδα για ράλλυ.» Η Κυριακή προσμετράει ως ξεχωριστός αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον Ιορδάνη Σερδερίδη να προετοιμαστεί κατάλληλα για το Ευρωπαϊκό Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις αρχές Ιουνίου: «Ο λόγος που ήρθα στο Ράλλυ Φθιώτιδος είναι για να αγωνιστώ στις δύο Ακροπολικές ειδικές διαδρομές και να πραγματοποιήσω τις κατάλληλες ρυθμίσεις για το διεθνή μας αγώνα. Θα δοκιμάσουμε διαφορετικά set up στο αυτοκίνητο και ευελπιστούμε να κινηθούμε γρήγορα και κυρίως να γράψουμε χιλιόμετρα και να φτάσουμε στον τερματισμό το μεσημέρι της Κυριακής στη Λαμία.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα