Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Αγώνας Παν. Πρωτ. Ταχύτητας - Δοκιμαστικά ...


Ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές για τον 1ο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που διεξάγεται στο στρατιωτικό αεροδρόμιο των Μαριτσών στη Ρόδο. Οι 52 συμμετέχοντες στις τέσσερις κατηγορίες ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα που βοήθησαν στο να ολοκληρωθεί η διαδικασία σε σύντομο χρονικό διάστημα. 
Το στρατιωτικό αεροδρόμιο των Μαριτσών αποδείχτηκε φιλόξενο για τα αγωνιστικά, όπως εξάλλου και η διαμορφωμένη διαδρομή που εκτείνεται σε μήκος 2.250μ. και την οποία οι οδηγοί φάνηκε να απολαμβάνουν, στην προσπάθεια να βρουν τις κατάλληλες γραμμές και τα «μυστικά» της. 
Το πρόγραμμα άνοιξε με το Ενιαίο, τόσο στις ελεύθερες, όσο και στις χρονομετρημένες δοκιμές. Εκεί είχαμε τρείς διαφορετικούς πρωταγωνιστές στα δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών και στο ένα χρονομετρημένων. Ο Φίλιππος Καλέσης ήταν ταχύτερος το πρωί και ακολούθησε ο Νίκος Ζάχος σε μια guest εμφάνιση του περσινού Πρωταθλητή του θεσμού, όμως στις κατατακτήριες ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος σημείωσε την καλύτερη επίδοση της ημέρας και πήρε την Pole Position για τον πρώτο αυριανό αγώνα. 


Στις κατηγορίες Ν και Α όπου συμμετείχαν οκτώ αυτοκίνητα της Ομάδας Α και δύο της Ομάδας Ν, ταχύτερος όλων και στα τρία σκέλη ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου που αγωνίστηκε για πρώτη φορά με το νέο απόκτημα της οικογένειας, ένα Ford Escort Cosworth. Ξεκίνησε από το 1:16 και κατέληξε στο 1:13.396 που ήταν και ο χρόνος που του έδωσε την Pole Position για τον αγώνα. 
Στις κατηγορίες Formula Saloon και E, επικρατέστερος με αντίστοιχη εικόνα ήταν ο Παναγιώτης Σολδάτος με το εντυπωσιακό Ford Fiesta. Ο Σολδάτος πήρε την πρωτιά στην εκκίνηση χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα, κάτι που δείχνει και το γεγονός πως η καλύτερη επίδοση της ημέρας δεν ήρθε στις κατατακτήριες αλλά στο Β’  Σκέλος των ελεύθερων δοκιμών με 1:08.512. Αυτή ήταν και η καλύτερη επίδοση της ημέρας στην «άγνωστη» πίστα των Μαριτσών. Στις κατατακτήριες τον Σολδάτο ακολούθησε ο Σάμι Φάις με το Honda Accord BTCC που επανεμφανίστηκε στους ελληνικούς αγώνες έπειτα από μια δεκαετία και ο Γιώργος Κακαλέτρης με το επίσης πανέμορφο Opel Astra G Coupe της οικογένειας Καραθανάση. 


Στα ιστορικά ο Βασίλης Παπαφιλίππου ήταν εκείνος που με το Opel Kadett κυριάρχησε στα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών, όμως η πρωτιά στην εκκίνηση για τον αγώνα της Κυριακής ανήκει στον Γιώργο Γαβριηλίδη με το Ford Escort MKI, ο οποίος έπεσε κατά πολύ κάτω από το 1:20, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο των ιστορικών και με το 1:18.753, έναν από τους καλύτερους της ημέρας.
Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει τέσσερα δεκάλεπτα Warm Up από τις 09:00 και έξι κούρσες, με μόνο το Ενιαίο να πραγματοποιείται με δύο αγώνες οι οποίο προσμετρούν ο καθένας ξεχωριστά βαθμολογικά, ενώ υπάρχει και αγώνας για τους Ρόδιους οδηγούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή σε όλες τις κατηγορίες.
Η χρόνοι όλων των κατηγοριών: ΕΔΩ!

Αναλυτικά το πρόγραμμα της Κυριακής:

WARM UP(10λεπτά)
ΕΝΙΑΙΟ: 09.00 – 09.10
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ν - Α: 09.15 – 09.25
ΙΣΤΟΡΙΚΑ: 09.30 – 09.40
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ε - FS: 09.45 – 09.55

ΑΓΩΝΕΣ
ΕΝΙΑΙΟ Α΄: 10.20 (10 γύροι)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ν - Α: 10.50 (18 γύροι)
ΙΣΤΟΡΙΚΑ: 11.40 (18 γύροι)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ε - FS: 12.20 (18 γύροι)
ΕΝΙΑΙΟ Β΄: 13.00 (10 γύροι)
ΡΟΔΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ: 13.30 (10 γύροι)
ΑΤΟΜΙΚΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ: 14.00 (3 γύροι)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα