Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ορεκτικό ...


Σερβιρίστηκε το Σάββατο το …ορεκτικό της Ανάβασης Ριτσώνας με τη διεξαγωγή των χρονομετρημένων δοκιμών. Η ροή ήταν ομαλή, χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις, λαμβάνοντας υπόψη το μεγάλο όγκο συμμετοχών. Οι 153 οδηγοί δηλώνουν έτοιμοι για τη μάχη της Κυριακής και οι κόντρες σίγουρα θα ανταμείψουν τους χιλιάδες θεατές που αναμένεται να κατακλύσουν το βουνό της Χαλκίδας. 


Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) δείχνει να μην έχει αντίπαλο, έχοντας ως στόχο να κατεβάσει κι άλλο την επίδοσή του την Κυριακή. Οι Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0), Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) και Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα έχουν ωραία κόντρα. Στην FST2, οι Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra GTC) και Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) έκλεψαν την παράσταση στις δοκιμές του Σαββάτου.


Ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC ήταν ο πιο γρήγορος στην Ομάδα Α, απαντώντας στον Λεωνίδα Κύρκο (Ford Escort WRC) στο δεύτερο ανέβασμα. Οι δυο τους θα έχουν ωραία κόντρα την Κυριακή, με τον Λιώρη να θέλει να μειώσει τη διαφορά από τον Κύρκο στο πρωτάθλημα.  Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) θα προσπαθήσει να μπει σφήνα στη μάχη των Escort. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) είχε το πάνω χέρι στις δοκιμές, ενώ θα τον καταδιώξουν οι Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) και Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16) και Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS).


Στην Ομάδα Ν, μπορεί ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) να ήταν ο πιο γρήγορος στις δοκιμές, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) όμως δείχνει ικανός να αντιμετωπίσει στα ίσα το νικητή της πρεμιέρας του πρωταθλήματος. Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο «Αμερικάνος» με Lancer ένατης γενιάς. Στη Ν έως 2 Λίτρα, οι Κώστας Καραθανάσης (Honda Civic Type R) και Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) ξεχώρισαν, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μισό περίπου δευτερόλεπτο υπέρ του πρώτου, αφήνοντας ανοιχτούς λογαριασμούς για την Κυριακή. Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16), Νικόλαος Κόμνος (Peugeot 106 S16) και Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16) θα μονομαχήσουν για τη νίκη στη Ν2.


Εντυπωσιακή επίδοση στην Ομάδα Ε για το Ρένο Αρβανιτάκη με Suzuki Swift! Ο οδηγός που μας έχει συνηθίσει σε παρόμοιες εμφανίσεις στο παρελθόν, ανέβηκε ταχύτερα από όλους τη διαδρομή των 3.1 χιλιομέτρων. Οι Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) και Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) θα κυνηγήσουν τον οδηγό του Swift! 


Αρκετοί οδηγοί είναι ικανοί για τη νίκη στον αγώνα στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSi. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ανέβηκε ταχύτατα στις δοκιμές του Σαββάτου και θέτει γερή υποψηφιότητα για επικράτηση. Στο ίδιο δευτερόλεπτο οι χρόνοι των Φίλιππου Καλέση, Ευστάθιου Κουκέα, Μίλτου Κύρκου και Σπύρου Γαλεράκη, με τα προγνωστικά να απαγορεύονται στη συγκεκριμένη κατηγορία.


Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) δύσκολα θα απειληθεί στον αγώνα, ενώ δυνατοί αναμένονται την Κυριακή και οι Βαγγέλης Γεωργούλας και Γιάννης Τσαλαματάς, αμφότεροι με Ford Escort.
Ο αγώνας ξεκινάει στις 10.00 την Κυριακή, με το δρόμο να κλείνει στις 08.45 για τους θεατές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα