Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο Athens Rally Sprint - Αυλαία ...


Για άλλη μια χρονιά μετά από έντονες προσπάθειες των Σωματείων μας, Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μια από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, ο Αγ. Μερκούριος, υποδέχθηκε 38 πληρώματα για το 5ο Athens Rally Sprint με έναν υπέροχο καιρό που βοήθησε θεατές και συμμετέχοντες να απολαύσουν τον αγώνα. Οι θεατές κατέκλυσαν την διαδρομή τα δύο ημερήσια περάσματα,όμως η νύχτα συνοδεύτηκε με ένα απρόσμενο τσουχτερό κρύο που βρήκε πολλούς απροετοίμαστους.
Μετά από τις προσπάθειες  στα τρία περάσματα της ειδικής -ένα εκ των οποίων νύχτα- οι δύο πρώτοι μετά από σαρανταπέντε δύσκολα αγωνιστικά χιλιόμετρα , χωρίζονταν μόνο από ένα δευτερόλεπτο!
Νικητές οι ταχύτατοι και με σωστή στρατηγική Αργυρίου-Πάσχος με Mitsubishi Lancer Evo IX (N4) και πίσω τους οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με την εντυπωσιακή Skoda Fabia S2000. Η μάχη μεταξύ τους συγκλονιστική, με τον Αργυρίου να κάνει τη μεγάλη διαφορά στο 2ο πέρασμα ξαφνιάζοντας τον μεγάλο αντίπαλο του, η οποία ήταν αρκετή παρ όλη την επικράτηση του Καμπύλη στο 1ο και το 3ο πέρασμα της ειδικής.


Πιο πίσω δόθηκε άλλη μια μάχη μεταξύ των Ζακχαίου-Μιχελή (Honda Civic Type-R) και Τροβά-Κολλια (BMW M3 της E12). Εδώ ο Ζακχαίος ήταν κατά πολύ ταχύτερος, ειδικά στο νυχτερινό πέρασμα, όμως δυστυχώς είχε μια άσχημη  έξοδο αμέσως μετά το flying του νυχτερινού περάσματος. Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί το πλήρωμα, ευτυχώς όχι σοβαρά. Έτσι οι Τροβάς-Κόλλιας τερμάτισαν 3οι, ακολουθούμενοι από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη με το όμορφο Opel Astra G (Ε11) οι οποίοι ήταν και οι πρώτοι της F2. Δεύτεροι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος με Peugeot 206 GT (A7) ενώ 3οι ήταν οι Κορνελάκης-Φακλάνας με το Peugeot 106 της Ν2. Αξιοσημείωτη η προσπάθεια των Μπούτσικου-Ιντζόγλου με Toyota Yaris (A5) που έχασαν την 3η θέση της F2 για λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.


Στα ιστορικά αυτοκίνητα τα οποία για άλλη μια χρονιά  τίμησαν με την παρουσία τους τον αγώνα είχαμε μια ακόμα μάχη μεταξύ των 2 πρώτων που κρίθηκε σε 2,15 δευτερόλεπτα. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με την Porsche 911 RSR κινήθηκαν πιο αργά από τους Παραδείση -  Ποιμενίδη με το Ford Escort RS2000 όμως οι δεύτεροι δέχθηκαν ποινή 10 δευτ. και έτσι νικητής αναδείχθηκε το πλήρωμα της Porsche. Πιο πίσω, 3οι οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης με BMW 2002ti.


Ο αγώνας τερμάτισε πανηγυρικά  αργά το βράδυ στην πλατεία των Θρακομακεδόνων και ολοκληρώθηκε με την απονομή ιδιαίτερα ζεστή αίθουσα του θεάτρου "Αρχέλαου". 
Το Σωματείο μας ευχαριστεί τους συμμετέχοντες, τους χορηγούς Δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού, Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ, και την Car Center. Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Περιφέρεια Αττικής για την πολύ σημαντική βοήθεια που μας παρείχε στην διοργάνωση του Αγώνα. 

Ραντεβού στο επόμενο Athens Rally Sprint! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε