Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέγαρα - Ενιαίο ...


Ο Γιώργος Καμιτσάκης έγινε ο τρίτος διαφορετικός poleman του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου στους τρείς φετινούς αγώνες ταχύτητας και τελευταίος για φέτος ενόψει των δύο σπουδαίων, όπως αναμένονται, αγώνων στα Μέγαρα, με τους οποίους θα ολοκληρωθεί ο θεσμός. 
Αυτό είναι ένα ακόμη στοιχείο του μεγάλου ανταγωνισμού που υπάρχει στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο του 2017, το οποίο επέστρεψε στο Athens Circuit των Μεγάρων, έπειτα από πολλά χρόνια. 
Για την ακρίβεια ο πολύπειρος Γιώργος Καμιτσάκης ήταν απόλυτος κυρίαρχος την πρώτη ημέρα του 3ου φετινού αγώνα ταχύτητας, καθώς ήταν ταχύτερος και στις δύο περιόδους ελέυθερων δοκιμών αλλά και στις κατατακτήριες. Εκεί οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στους διεκδικητές της pole position έδειξαν την ομορφιά του Ενιαίου σε όλη της την έκταση, δεδομένου πως ο Μίλτος Κύρκος που θα ξεκινήσει στη δεύτερη θέση ήταν μόλις 54 χιλιοστά αργότερος. Από τη 2η σειρά θα ξεκινήσει ο ήδη Πρωταθλητής, Νίκος Ζάχος με επίσης μικρή διαφορά, μόλις 92 χιλιοστών και δίπλα του, τέταρτος, θα σταθεί ο ταχύτερος εκ των Νέων, Φίλιππος Καλέσης, ο οποίος επέστρεψε δυναμικά έπειτα από την απουσία στην Τρίπολη. 
Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος κατάφερε να εξασφαλίσει την 5η θέση στην εκκίνηση, καθώς ήταν ταχύτερος για 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Γιάννη Ποτουρίδη που ακολουθεί, ενώ άλλα 31 χιλιοστά χωρίζουν εκείνον από τον έβδομο Στάθη Κουκέα. 


Η μάχη των Νέων είναι αναμφίβολα εκείνη που ξεχωρίζει στους αυριανούς αγώνες. Ένας από τους διεκδικητές του τίτλου εκεί, ο Παναγιώτης Ρουστέμης, ο οποίος δεν έμεινε ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του, συμπληρώνει την 4η σειρά εκκίνησης επίσης με διαφορά χιλιοστών και στην 5η σειρά εκκίνησης, ένατος βρίσκεται ο Μιχάλης Δολυτσίνος που κατάφερε να αφήσει πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Στράτο Κυρλαγκίτση. Ο Θεσσαλονικιός που έχει προβάδισμα στην κατάκτηση του τίτλου, είδε τις ελπίδες του να δέχονται ένα πλήγμα σήμερα, μιας και η δέκατη δεν ήταν η θέση η οποία περίμενε, έτσι θα πρέπει να αναπροσαρμόσει την τακτική του για αύριο. 
Η έκτη σειρά εκκίνησης είναι μεικτή! Ο “Le Man” που ξεκίνησε την ημέρα με εντυπωσιακές επιδόσεις, αλλά δεν συνέχισε με την ίδια ταχύτητα είναι ενδέκατος και ο εορτάζων, Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, που συμπλήρωσε τα 20 χρόνια του, και ξεκινά δωδέκατος. 
Με αντίστροφη σειρά ακολουθούν ο «Νέος» Ιάκωβος Γιουσουρούμ και ο πρεσβύτερος Γιώργος Σαρταμπάκος, στις θέσεις 13 και 14 αντιστοίχως. 
Το κυριακάτικο πρόγραμμα ξεκινά στις 10:00 με το warm up των οδηγών. Ο 1ος αγώνας θα πάρει εκκίνηση στις 11:00 με το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο να ανοίγει την αυλαία καθώς είναι πρώτο στο πρόγραμμα του αγώνα. 


Με δεδομένες τις καιρικές συνθήκες του Σαββάτου αλλά και τις προβλέψεις για την Κυριακή, είναι μια καλή ευκαιρία για τους θεατές να παρακολουθήσουν από κοντά τις θεαματικές μονομαχίες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2017.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,