Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

36ο Ράλλυ Κένταυρος - Τελικός ...


Το 36ο "AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ" Ράλλυ Κένταυρος 2017 ολοκληρώθηκε με κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα, τη  δυσκολία των πληρωμάτων για τη σωστή επιλογή ελαστικών. 
Η αυλαία των αγώνων Ράλλυ για το 2017 έπεσε στο Βόλο και το Πήλιο, όπου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2-3 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο ¨Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου¨ (Λ.Α.Βόλου) το Ράλλυ Κένταυρος, που αποτέλεσε ταυτόχρονα τον Τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου.
Το Ράλλυ Κένταυρος  αποτελούνταν από 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους  57,40 χιλιομέτρων, με το πρώτο σκέλος να περιλαμβάνει  περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Αλυκόπετρα, Καράβωμα, Κισσός  και το δεύτερο σκέλος να επαναλαμβάνεται ξανά με τις ειδικές του Καραβώματος και του Κισσού ως Power Stage. 
Ο καιρός ξεκίνησε καλός το Σάββατο το πρωί και ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων έγινε στην παραλία του Βόλου, συννεφιασμένος μεν αλλά κατά διαστήματα το ¨κρυφτούλι¨ του ήλιου έδινε τάσεις αισιοδοξίας. 


Στο ίδιο μοτίβο και η διεξαγωγή του Shakedown, όπου τα πληρώματα δοκίμασαν  τα αγωνιστικά τους  αυτοκίνητα σε δρόμο ασφαλές με όλα τα μέτρα ασφαλείας. Η συνέχεια, βρίσκει όλους  στη ράμπα για την Πανηγυρική Εκκίνηση, εκεί όπου πλέον ο καιρός τα χάλασε για τα καλά, με συνεχόμενη βροχή, και κάπου προς το τέλος να βελτιώνεται. Το πρωί της Κυριακής στις 09:30 η εκκίνηση του αγώνα, με τον καιρό άκρως καλοκαιρινό, ηλιόλουστο και 20ο βαθμούς θερμοκρασία. Και από κάπου εκεί αρχίζει η σπαζοκεφαλιά για όλα τα πληρώματα, μην ξέροντας τι ελαστικά να χρησιμοποιήσουν, αποτελώντας ουσιαστικά τον ρυθμιστή για την εξέλιξη του αγώνα, αφού η σωστή επιλογή ελαστικών ήταν απαραίτητη μεν, ιδιαίτερα δύσκολη δε καθώς οι συνθήκες του καιρού στο βουνό μπορεί να άλλαζαν πολύ γρήγορα. Οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza K/C) είχαν δημιουργήσει μια σημαντική διαφορά από το πρώτο σκέλος και κατάφεραν να τη διατηρήσουν έως το τέλος, φτάνοντας νικητές στον Τερματισμό που πραγματοποιήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο του Βόλου, την Παραλία, έχοντας κερδίσει τις 4 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές. Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) με λάθος επιλογή ελαστικών, έφθασαν στα μέσα του Καραβώματος, με τα ελαστικά να υπερθερμαίνονται και να τελειώνουν την ειδική με ένα κλαταρισμένο λάστιχο. Στο δεύτερο σκέλος πλέον πιο ανταγωνιστικοί και με τα κατάλληλα ελαστικά μπόρεσαν και σκαρφάλωσαν στην 3η Θέση της Γενικής  κατάταξης, κατακτώντας την Power Stage του αγώνα αλλά και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.


Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι  Ν. Καρπάνος-Δ. Καρπάνος  (Mitsubishi Lancer EVO X) με την σωστή επιλογή ελαστικών και με έναν σταθερό ρυθμό, σημείωναν χρόνους εντός της πεντάδας. Σε επίπεδο Γενικής 4οι, ανέβηκαν επίσης οι αθλητές  τις Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου  Α.Σταφυλοπάτης-Α.Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer EVO VI) οι οποίοι χωρίς να αποσκοπούν σε κάτι, παρά μόνον σε οδηγική απόλαυση, μέχρι και το 2ο Καράβωμα βρισκόντουσαν στην 3η θέση της Γενικής. Νικητές για την Κατηγορία F2 και  5η Γενικής οι Β. Αναδιώτης-Μ. Μακρινός (Renault Clio RS) με δεύτερους τους Κρητικούς Κτιστάκηδες Δημήτρη και Μάνο (Peugeot 306) οι οποίοι είχαν ένα τέτακε στο Καράβωμα και από εκεί και πέρα έχασαν την επαφή με τους πρωτοπόρους, αλλά κατέκτησαν τον Πανελλήνιο τίτλο στην F2!!  Τρίτοι στη F2 οι Π. Γορίτσας-Α. Σπύρου (Mitsubishi Lancer EVO X). Στη C5 νικητές οι Ν. Καραθανάσης- Β. Καραθανάσης (Honda civic TypeR), υπό την καθοδήγηση του συνοδηγού μπαμπά, ο υιός πετούσε κυριολεκτικά. Την τριάδα έκλεισαν οι Σ. Θεοφανίδης-Λ. Μαύρος και Θ. Τσιτσιγιάννης-Γ. Κορίνθιος αμφότεροι με Citren Saxo VTS.


Στη κατηγορία C6 τα βολιώτικα πληρώματα κέρδισαν τις εντυπώσεις με τους Α. Βλάχο- Ν. Λεγαντή (Peugeot 106) και Σ. Μιχαήλ- Δ. Μπαλωτή (Peugeot 106) να κατακτούν τις δύο πρώτες θέσεις. Τα δύο πληρώματα αντάλλαξαν ¨πυρά¨ σε όλες τις ειδικές, με τους νικητές να επικρατούν στις 1η , 3η ,5η Ειδικές  και τους δεύτερους να κερδίζουν την 2η και 4η Ειδική! Ο πανελλήνιος τίτλος της κατηγορίας κατέληξε στους Τ. Φαρσούλη- Β. Γεωργίτσα (Citroen Saxo) που τερμάτισαν τρίτοι στη C6.  Οι  Μ. Μπενούκας- Χ. Μουρκάκης (Peugeot 106) είχαν έξοδο τη στιγμή μάλιστα που βρισκόταν σε θέση ¨τίτλου ¨, οι Κ. Πολυχρονόπουλος- Μ. Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) πήραν τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ενώ οι Π.Μπαξεβανάκης- Κ. Παναγόπουλος (Toyota Yaris) τους βαθμούς της τρίτης.  


Η ΛΑ Βόλου αθλοθέτησε για τους αθλητές  του σωματείου της, έπαθλα για τα  τρία πρώτα αμιγώς πληρώματα ανεξαρτήτου κατηγορίας και κλάσεως. Πρώτοι αναδείχθηκαν οι  Α.Σταφυλοπάτης-Α.Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer EVO VI), με δεύτερους τους Π. Νταή-Γ.Κυριαζή (VW Golf Gti) και τρίτους τους Μ. Αναστασίου-Α.Βαγδούτη (Peugeot 106).
Το 36ο ¨AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ¨ Ράλλυ Κένταυρος δε θα μπορούσε να διεξαχθεί δίχως τη στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που για ακόμη μια φορά στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες των ανθρώπων της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου. Η  Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας ,ο Δήμος Βόλου και ο ΔΟΕΠΑΠ- ΔΗΠΕΘΕ, προσέφεραν τα μέγιστα. Ακόμη, η λέσχη ευχαριστεί θερμά όλους τους Κριτές και τα στελέχη του αγώνα καθώς επίσης και τους αγωνιζόμενους και μηχανικούς που τίμησαν με τη παρουσία τους τον αγώνα.
 Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ευχαριστεί θερμά τον Μέγα χορηγό AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ,  τους Χορηγούς Opel Σφακιανάκης, Συνεταιριστικό ΚΤΕΟ Βόλου και τους Υποστηρικτές του αγώνα τις εταιρείες Ελαστικά Αντωνοβαρδάκης, Food Service ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ, ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ Security, Γερανομεταφορές ΚΕΦΑΛΑΣ, Αναψυκτικά ΕΨΑ. 


Επίσης τους χορηγούς επικοινωνίας Astra TV, Εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΑ, GRally, TIME2RALLY, MOTORI.GR, RALLYCAR.GR, AutoMoto Patras.gr, Κανάλι Ένα 90,4, ATTICA TV, e-volos.gr, Techitsirious Production, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Racing Video, Voliotaki.blogspot.com, Radio Marconi 96.1

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε