Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

16ο HTTC open track day ...


Tο Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017 θα διεξαχθεί το 16ο για το 2017 HTTC open track day αυτοκινήτων στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής , βρίσκονται εντός του γενικού κανονισμού track day, ΕΔΩ!

ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι συμμετέχοντες κατά τη δήλωση συμμετοχής τους στην γραμματεία του αυτοκινητοδρομίου θα έχουν τις εξής δυνατότητες επιλογής:
Ένα (1) σκέλος των 15' λεπτών, με κόστος 30,00 ευρώ.
Δύο (2) σκέλη των 15' λεπτών, με κόστος 40,00 ευρώ.
Τέσσερα (4) σκέλη των 15' λεπτών, με κόστος 60,00 ευρώ.
Κάθε επιπλέον σκέλος των 15' λεπτών πέραν της αρχικής αγοράς, κοστίζει 20,00 ευρώ.
Υπάρχει η δυνατότητα χρονομέτρησης , με εκτυπωμένο προσωπικό γυρολόγιο για τον κάθε ενδιαφερόμενο, με επιπλέον κόστος 10,00 Ευρώ.
Στις ανωτέρω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν από την γραμματεία πλαστικές κάρτες ίσες σε αριθμό με το πλήθος των σκελών που έχουν αγοράσει. Κάθε κάρτα αντιστοιχεί σε ένα 15λεπτο σκέλος.
Κατά την είσοδο του κάθε συμμετέχοντα στην πίστα και για κάθε σκέλος ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να δίνει από μία κάρτα στον αλυτάρχη του track day ώστε να του επιτραπεί η είσοδος στην πίστα.
Οι πλαστικές κάρτες εάν δεν χρησιμοποιηθούν από τον συμμετέχοντα στο σύνολό τους κατά την διάρκεια του παρόντος track day μπορούν είτε να χρησιμοποιηθούν σε επόμενο track day μας από τον ίδιο είτε να μεταβιβαστούν σε άλλο οδηγό με την προϋπόθεση πληρωμής της ελάχιστης χρέωσης (ισχύει και στην περίπτωση χρήσης από το ίδιο άτομο και στην περίπτωση μεταβίβασης). Η ελάχιστη χρέωση ανά συμμετέχοντα είναι η αγορά ενός (1) σκέλους δεκαπέντε (15) λεπτών της ώρας με κόστος 30,00 ευρώ.
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ώρα προσέλευσης : 08:30 
Δήλωση συμμετοχής : 08:30 με λήξη
Τοποθέτηση αισθητήρων χρονομέτρησης : 08:30 με λήξη
Πρωϊνή ενημέρωση οδηγών : 09:45 - 10:00
Έναρξη 1ου σκέλους συνοδήγησης : 10:00 - 10:10
Διάλειμμα : 14:00 – 14:30
Μεσημβρινή ενημέρωση οδηγών : 14:15 - 14:30
Έναρξη 2ου σκέλους συνοδήγησης : 14:40 - 14:50
Λήξη εκδήλωσης : 17:00
Η ημέρα θα χωρίζεται σε σκέλη των 15 λεπτών.
Αναλόγως του αριθμού των συμμετοχών το πρόγραμμα ενδέχεται να αλλάξει.
Η συνοδήγηση εκτός των σκελών συνοδήγησης, επιτρέπεται μόνο σε αυτοκίνητα που διαθέτουν κλωβό ασφαλείας και ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού, τουλάχιστον τεσσάρων σημείων.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΘΟΡΥΒΟΥ 95 DB/3000RPM
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗ
Τα οχήματα των επισκεπτών θα σταθμεύουν στον εξωτερικό χώρο στάθμευσης του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων.
Για την καλύτερη οργάνωση της εκδήλωσης, παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να υποβάλουν την φόρμα συμμετοχής στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: ΕΔΩ!
Όσοι συμμετέχοντες υποβάλλουν ηλεκτρονικά την συμμετοχή τους, αφού παραλάβουν την επιβεβαίωση, θα πρέπει να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν στην γραμματεία του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων όταν προσέλθουν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,