Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά ...


Η δεύτερη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για την κατηγορία Regularity, αποδείχτηκε άσκηση άσκηση ακριβείας για δυνατούς λύτες! Το σημερινό σκέλος, με μήκος 312 χιλιόμετρα ήταν το μεγαλύτερο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να αναχωρούν από τη Λάρισα, και μέσω θρυλικών διαδρομών από την Ελασσόνα και την Καλαμπάκα να καταλήγουν στα Τρίκαλα. Το έργο των πληρωμάτων αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο, αφού οι 19 προγραμματισμένες ασκήσεις ακριβείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές. Δεν είναι τυχαίο, ότι αρκετοί παραμένουν στο «παιχνίδι» χάρη στον κανονισμό Τζόκερ της FIA, σύμφωνα με τον οποίο στο τέλος κάθε σκέλους η χειρότερη επίδοση ενός πληρώματος τίθεται αυτόματα εκτός της συνολικής προσπάθειάς του.
Όπως από την αρχή πρόδιδε η ποιότητα των ονομάτων των συμμετεχόντων, το επίπεδο του ανταγωνισμού αποδεικνύεται ιδιαίτερα υψηλό! Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά από δύο ημέρες, οι εννέα πρώτοι στην κατάταξη χωρίζονται από μόλις 20 βαθμούς ποινής, γεγονός που σημαίνει ότι μόνο ξεκάθαρη δεν είναι η υπόθεση «νίκη» στον αγώνα.
Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος-Ιούλιος Ιατρίδης με την Porsche 911 SC, μέχρι στιγμής αποδεικνύονται οι πλέον ακριβείς και παραμένουν επικεφαλής της κατάταξης με μόλις 21,7 βαθμούς ποινής. Αν διατηρηθούν στην κορυφή, πέρα από τη νίκη θα κατακτήσουν τη και τη 2η θέση στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο, πίσω από τον Βέλγο Christian Crusifix ο οποίος έχει ήδη κατοχυρώσει τον τίτλο. Οι Γιώργος και Νίκος Οικονόμου, συγκέντρωσαν σήμερα τους λιγότερους βαθμούς ποινής με το Ford Escort και παραμένουν 2οι σε απόσταση βολής από τους πρώτους. Σημειώνεται ότι αν καταφέρουν να διατηρηθούν σ’ αυτήν τη θέση, θα κατακτήσουν και το Πρωτάθλημα Ελλάδος.


Τρίτοι, ακολουθούν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με το VW Golf, οι οποίοι παραμένουν στη μάχη της νίκης. Οι Αναστάσιος Δούρος-Γιώργος Μποζιονέλος με την BMW 1502 βρίσκονται 4οι και παράλληλα πολύ κοντά στην εξασφάλιση της 3ης θέσης στο Πρωτάθλημα. Την ίδια ώρα, στην 5η θέση βρίσκονται οι Σπύρος και Νικόλας Μουστάκας με την Alfa Romeo Alfasud Ti, ενώ την εξάδα συμπληρώνουν οι Christian Crusifix-Joseph Lambert με τη Ford Anglia. Αν το πλήρωμα από το Βέλγιο διατηρηθεί σ’ αυτήν τη θέση, ο συνοδηγός θα κατακτήσει και τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό τίτλο, μιας που ο έτερος διεκδικητής, ο Ιταλός Fabrizio Farsetti βρίσκεται αυτήν τη στιγμή με τον οδηγό της Porsche 911 Coupe, Massimo Mascagni στην 11η θέση.


Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα μοναδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity κέρδισαν το θαυμασμό από όποια σημεία πέρασαν, ενώ οι Δήμοι Ελασσόνας, Καλαμπάκας και Τρικάλων φιλοξένησαν τα πληρώματα στις ανασυγκροτήσεις αλλά και στον τερματισμό του σκέλους. 
Η αυριανή ημέρα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού τα 155,80 χλμ. που περιλαμβάνει είναι αρκετά για να αλλάξουν την εικόνα του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα