Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 33 συμμετοχές ο πρώτος αγώνας του 2017 ...


Ανοίγει η αυλαία για το Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης (HTTC) 2017 την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, με τον πρώτο από τους τέσσερις αγώνες της χρονιάς - στον οποίο θα δώσουν το παρόν 33 αγωνιζόμενοι στις κατηγορίες Stock, Sport και Extreme.
Η κατηγορία Sport είναι η πιο πολυπληθής σ’ αυτόν τον αγώνα, καθώς έχει συγκεντρώσει τις μισές περίπου (16) συμμετοχές. Στην κατηγορία αυτή, που περιλαμβάνει αυτοκίνητα χωρίς καμία μετατροπή στο σασί ή στο κιβώτιο -και επιτρέπει μόνο την τοποθέτηση μπάρας θόλων και ψαλιδιών, αγωνιστικού καθίσματος bucket και κλωβού ασφαλείας-, οι αγωνιζόμενοι χρησιμοποιούν υποχρεωτικά ελαστικά TOYO Proxes R888, R888R ή NANKANG AR-1. Στη Sport οι μισές (8) συμμετοχές είναι στην Κλάση Γ (ατμοσφαιρικά 1.401-1.600 κ.εκ ή Turbo ως 1.400 κ.εκ.).
Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Stock ισχύει ό,τι και για της Sport, με τη διαφορά ότι πρέπει να φέρουν ελαστικά χρήσης δρόμου - με την προϋπόθεση να μην είναι semi-slicks και να έχουν δείκτη φθοράς πέλματος ίσο ή μεγαλύτερο του 200 (κάτι που αναφέρεται στο πλάι του ελαστικού). Στην κατηγορία αυτή ο πίνακας συμμετοχών του πρώτου αγώνα του 2017 μετρά 4 αγωνιζόμενους.
Η κατηγορία Extreme, κατά συνέπεια, έχει συγκεντρώσει 13 συμμετοχές. Σ’ αυτή εμπίπτει κάθε είδους όχημα, ανεξαρτήτου του τύπου ελαστικών που χρησιμοποιεί, ενώ επιτρέπονται και αυτοκίνητα με ανοιχτούς τροχούς ή με κινητήρα μοτοσικλέτας. Οι 11 από τους 13 αγωνιζόμενους έχουν επιλέξει ελαστικά slicks, τα οποία συνοδεύονται βάσει κανονισμών με την απαραίτητη προϋπόθεση της τοποθέτησης κλωβού ασφαλείας τουλάχιστον 6 σημείων, ζωνών ασφαλείας τουλάχιστον 4 σημείων, καθώς και καθισμάτων αγωνιστικού τύπου (bucket).

Το πρόγραμμα του αγώνα
Η αγωνιστική δραστηριότητα του πρώτου αγώνα του Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης (HTTC) 2017, στην πίστα των Μεγάρων, θα ξεκινήσει στις 11:10 το πρωί, μετά από μία ώρα ελεύθερων δοκιμών. Θυμίζουμε ότι κάθε αγωνιζόμενος θα συμπληρώσει δύο σκέλη, που αποτελούνται από έναν ελεύθερο και στη συνέχεια πέντε χρονομετρημένους διαδοχικούς γύρους. Για την βαθμολογία του κάθε σκέλους θα προσμετρά ο συνολικός χρόνος των χρονομετρημένων γύρων, ενώ για την τελική κατάταξη της ημέρας θα προστίθεται η βαθμολογία των δύο σκελών. 
Νωρίτερα, στις 08:00-09:30 π.μ. θα διεξαχθεί στην πίστα ο Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, η πρώτη συνεδρίαση των Αγωνοδικών και αμέσως μετά η υποχρεωτική για τους αγωνιζόμενους ενημέρωση από τον Αλυτάρχη. Ο Τελικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνεται μετά το τέλος των χρονομετρημένων γύρων κάθε κατηγορίας και η απονομή των επάθλων έχει προγραμματιστεί για τις 15:45 στην πίστα.

Πληροφορίες: Γραφεία Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., Κύπρου 76, Περιστέρι
Τηλέφωνα: 210.5780157, 6944.531231, 6973.018485
Website: www.ellada-racingclub.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,