Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Classic Opel στο 23ο Ράλι Κλασικών Hessen-Thüringen ...


Η Opel παρέταξε δέκα από τα μεγάλα, ευρύχωρα μοντέλα της στις δύο ειδικές διαδρομές του 23ου Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων Hessen-Thüringen. Τα ιστορικά αυτοκίνητα επέδειξαν την παροιμιώδη αξιοπιστία τους στα 350 χιλιόμετρα της διαδρομής από το Marburg προς το Dillenburg, το Bad Wildungen και επιστροφή στο Marburg. Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel, Peter Küspert, οδήγησε το παλαιότερο αυτοκίνητο από τη συλλογή της Opel Classic – ένα πανέμορφο Opel Super 6 Gläser cabrio του 1937.



Το εξακύλινδρο μοντέλο που κατασκεύαζε η Gläser Manufaktur στη Δρέσδη είναι ένα cabrio σε στυλ roadster με δύο έξτρα θέσεις ανάγκης στην επικλινή ουρά. Μαζί του συμμετείχαν ένα Rekord A και ένα Rekord C “Deutsch” του 1967, δύο μεγαλύτερα cabrio, πρόγονοι του σημερινού Cascada του τετράθυρου, ελκυστικού μοντέλου της Opel για open-air οδηγική απόλαυση.
«Κάθε αγώνας κλασικών αυτοκινήτων είναι η απόδειξη του πόσο βαθιά ριζωμένη στις καρδιές των ανθρώπων είναι η Opel. Είμαστε ευτυχείς με το πάθος που υπάρχει για τα αυτοκίνητά μας και τη στενή επαφή μας με τους λάτρεις των αυτοκινήτων», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel Peter Küspert μετά τον τερματισμό του ράλι Hessen-Thüringen.



Ο Jockel Winkelhock, πρεσβευτής μάρκας Opel και ζωντανός θρύλος για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έγινε δεκτός με ενθουσιώδη χειροκροτήματα στο τιμόνι του Rekord C station wagon του 1970, το οποίο του έδωσε το απαραίτητο κίνητρο για να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κλάση του. Τη χρηστικότητα των παλαιών station wagon της Opel σε διάφορες εφαρμογές επέδειξε η “ομάδα διάσωσης” που απαρτιζόταν από το πυροσβεστικό Rekord E, το ασθενοφόρο Commodore C και το όχημα οδικής βοήθειας της ADAC, Kadett D, τα οποία επίσης συμμετείχαν στο ράλι κλασικών αυτοκινήτων. Τα ιστορικά station wagon της Opel συνόδευε το ολοκαίνουργο Insignia Sports Tourer, το οποίο περιλαμβάνει πολυάριθμες premium τεχνολογίες και θα βρίσκεται στο δίκτυο Διανομέων της Opel στη Γερμανία από τις 24 Ιουνίου. 



Επισκόπηση ιστορικών αυτοκινήτων Opel στο 23ο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων:

Αρ. συμμετοχής 1, Opel Diplomat B V8 μακρύ, 5.354 κ.εκ., 230 hp, μοντέλο 1976
Αρ. συμμετοχής 21, Opel Kadett D station wagon, 1.296 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1981
Αρ. συμμετοχής 22, Opel Super 6 Gläser cabrio, 2.473 κ.εκ., 55 hp, μοντέλο 1937
Αρ. συμμετοχής 23, Opel Commodore C ασθενοφόρο, 2.490 κ.εκ., 130 hp, μοντέλο 1981
Αρ. συμμετοχής 36, Opel Rekord C Deutsch cabrio, 1.698 κ.εκ., 75 hp, μοντέλο 1967
Αρ. συμμετοχής 37, Opel Rekord A cabrio, 1.680 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1964
Αρ. συμμετοχής 41, Opel Rekord E πυροσβεστικό, 1.956 κ.εκ., 100 hp, μοντέλο 1985
Αρ. συμμετοχής 43, Opel Rekord C, 1.897 κ.εκ., 90 hp, μοντέλο 1967
Αρ. συμμετοχής 55, Opel Rekord C station wagon, 1.698 κ.εκ., 66 hp, μοντέλο 1970
Αρ. συμμετοχής 56, Opel Rekord P2 όχημα διανομών, 1.488 κ.εκ., 50 hp, μοντέλο 1962

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε