Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρά μία 100 ...


Με τη συμμετοχή 99 οδηγών θα διεξαχθεί στις 10-11 Ιουνίου η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου, με την οποία θα συνεχιστεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Ο 4ος γύρος του δημοφιλούς θεσμού αγώνων αυτοκινήτου, που συγκεντρώνει σε κάθε ραντεβού πολλές συμμετοχές και προσελκύει μεγάλο αριθμό θεατών, διοργανώνεται από κοινού από τα Σωματεία "Αυτοκινητιστική Λέσχη Τρίπολης" (Α.Λ.Τ.) και Start Line.
Πεδίο βολής για τους 99 οδηγούς, θα είναι η γνωστή διαδρομή μήκους 4,9 χιλιομέτρων, που αποτελεί κομμάτι της Παλαιάς Εθνικής Οδού Άργους-Τριπόλεως στην περιοχή Κολοσούρτη. Όσον αφορά στο πρόγραμμα, το Σάββατο 10 Ιουνίου στις 11:00 θα αρχίσουν οι Χρονομετρημένες Δοκιμές, ενώ ο αγώνας που περιλαμβάνει όπως πάντα 2 αγωνιστικά σκέλη, θα ξεκινήσει την Κυριακή 11 Ιουνίου στις 10:00. Ο δρόμος θα κλείσει και στις δύο περιπτώσεις, μία ώρα νωρίτερα, δηλαδή στις 10:00 και 09:00 αντίστοιχα.
Οι συμμετοχές διακρίνονται τόσο για την ποσότητα όσο και για την ποιότητά τους. Ο αριθμός των 99 οδηγών που θα λάβουν μέρος δείχνει για ακόμη μια φορά πόσο δημοφιλής είναι η συγκεκριμένη ανάβαση, που είναι μια από τις ταχύτερες του Πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα οι πρωταγωνιστές του θεσμού θα είναι παρόντες για να εκτοξεύσουν στα ύψη το ενδιαφέρον των θεατών. Στο πλαίσιο της Ομάδας Ν θα λάβουν μέρος 25 οδηγοί, οι οποίοι θα χωριστούν σε επιμέρους κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό των αυτοκινήτων τους, ενώ η Ομάδα Α συγκέντρωσε 21 συμμετοχές. Στην Ομάδα Ε εντάσσονται 22 συνδυασμοί οδηγών και αυτοκινήτων, ενώ η εντυπωσιακή Formula Saloon από την οποία πιθανότατα θα προκύψει ο ταχύτερος χρόνος, διαθέτει ακόμη 21 συμμετοχές. Τέλος, η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2017 αποτελεί τον 4ο γύρο του Πρωταθλήματος Αναβάσεων για Ιστορικά αυτοκίνητα, με 10 οδηγούς να δίνουν το "παρών" στο πρώτο καλοκαιρινό ραντεβού του θεσμού.

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,