Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2017 ...


Με έδρα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τη Λαμία και «πεδίο» ορισμένες αναγνωρισμένες στο παγκόσμιο στερέωμα ειδικές διαδρομές της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας, το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2017 θα φέρει για ακόμα μια φορά στην Ελλάδα το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Τρίτος γύρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος της FIA, τρίτος και τέταρτος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, καθώς και τρίτος του αντίστοιχου για Ιστορικά αυτοκίνητα (η πρώτη ημέρα), αναμένεται να αποτελέσει τον απόλυτο στόχο για τους πρωταγωνιστές των θεσμών. 
Ο αγώνας, συγκριτικά με αυτόν του 2016 που άφησε απόλυτα ικανοποιημένα τα πληρώματα αλλά και τους παραδοσιακούς φίλους του Ράλλυ Ακρόπολις, σχεδιαστικά δεν περιλαμβάνει κάποιες αλλαγές, πλην της μείωσης της ειδικής διαδρομής 1-4 SEAJETS Γραβιά κατά 890 μ. από την αφετηρία της. Έτσι, το πρώτο αγωνιστικό σκέλος, το Σάββατο 3 Ιουνίου, περιλαμβάνει τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές και ειδικότερα: τη SEAJETS Γραβιά, μήκους 24,81 χλμ. η οποία είναι το κλασικό Δροσοχώρι με αντίθετη φορά, την Άμφισσα, μήκους 14,29 χλμ. που είναι οι Καρούτες με ανηφορική κατεύθυνση, και την ΕΚΟ Racing Παλαιοχώρι, μήκους 12,43 χλμ. που ξεκινάει από την έξοδο του ομώνυμου χωριού και καταλήγει στο Ελευθεροχώρι. Η δεύτερη μέρα περιλαμβάνει επίσης τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, με πρώτη την ΕΚΟ Racing Ελευθεροχώρι, μήκους 17,87 χλμ. και τη συνέχεια να δίνεται στη SEAJETS Ρεγκίνι των 11,61 χλμ. με το χαρακτηριστικό πέρασμα από τα νερά στο 4ο χλμ. Στη συνέχεια τα πληρώματα θα οδηγηθούν στη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, τη μήκους 33,86 χλμ. Ελάτεια-Καρυά που μετά τα 10 πρώτα πασίγνωστα ανηφορικά χιλιόμετρα στρίβει αριστερά προς Ζέλι, σε μια διαδρομή που αναμενόμενα θα κουράσει τους οδηγούς πριν την επιστροφή τους στο ενδιάμεσο σέρβις, στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας όπου και το Αρχηγείο του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2017.
Νωρίτερα, την Παρασκευή 2 Ιουνίου στις 18:30 οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλα τα πληρώματα κατά τη διάρκεια της πανηγυρικής εκκίνησης, που θα πραγματοποιηθεί στα προπύλαια της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αν και το αγωνιστικό μέρος θα έχει ξεκινήσει ήδη από το πρωί της ίδιας μέρας, με τα ελεύθερα δοκιμαστικά (στις 08:30) και τη διεξαγωγή της Κατατακτήριας ειδικής διαδρομής (στις 11:30), μεταξύ ΧΥΤΑ Λαμίας και ΒΙΠΕ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ) έχει δίπλα της, στη διοργάνωση αυτού του τόσο μεγάλου εγχειρήματος, την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και το Δήμο Λαμιέων, όπως και τους Δήμους Αμφίκλειας-Ελάτειας, Δελφών, Δωρίδος και Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου.
Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα www.acropolisrally.gr πέρα από όλα τα τελευταία νέα που αναρτώνται καθημερινά, οι θεατές μπορούν να βρούν όλα τα «εργαλεία» για τη σωστή παρακολούθηση του αγώνα, όπως αναλυτικούς χάρτες και οδηγίες πρόσβασης στις ειδικές διαδρομές με τα αντίστοιχα road book.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο