Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιτροπή Ασφαλείας ΟΜΑΕ - Σεμινάριο Ασφαλείας ...


Με σημαντικό ενδιαφέρον συνεχίζεται η διαδικασία δηλώσεων συμμετοχής για το Σεμινάριο Ασφαλείας Οδηγών-Συνοδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου που διοργανώνει η Επιτροπή Ασφάλειας της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ σε συνεργασία με την 1η Ειδική Μονάδα Αντιμετώπισης Καταστροφών της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου, στις εγκαταστάσεις της 1ης ΕΜΑΚ στην Ελευσίνα, Αττικής. Ως γνωστόν, στο σεμινάριο θα αναλυθούν διεξοδικά πολύ σημαντικά θέματα για την ασφάλεια, κυρίως, των συμμετεχόντων στους αγώνες (πρόληψη και διαχείριση ατυχημάτων, απεγκλωβισμό και Α' Βοήθειες), και όχι μόνο.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Καλωσόρισμα - Χαιρετισμοί (Διοικητής 1ης ΕΜΑΚ - Πρόεδρος ΟΜΑΕ)
- Ενημέρωση σωστής χρήσης αγωνιστικού εξοπλισμού (Α. Πάλλας – Α. Ζήβας)
- Τεχνικές απεγκλωβισμού από αυτοκίνητο (Α. Μπαλάφας – 1η ΕΜΑΚ)
Διάλειμμα
- Ενέργειες σε περίπτωση Ατυχήματος (Ν. Παππάς)
- Πρακτική Απεγκλωβισμού από αγωνιστικό αυτοκίνητο (1η ΕΜΑΚ)
- Ενημέρωση για το προσωπικό της 1ης ΕΜΑΚ  (Οργάνωση αγώνων-Δικαιοδοτικά όργανα-Γνωριμία με το αγωνιστικό αυτοκίνητο-Εξοπλισμός αγωνιστικού αυτοκινήτου και πληρώματος).
(Συνολική διάρκεια 3:30 περίπου)

Χάρτης Πρόσβασης στις Εγκαταστάσεις της 1ης ΕΜΑΚ

Υπενθυμίζεται ότι η καταληκτική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής είναι η Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017.

Δήλωση Συμμετοχής

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,