Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 59 συμμετοχές το 1ο Dirt Games ...


Με 59 οδηγούς θα διεξαχθεί την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου το 1ο Dirt Games, αγώνας που διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) σε συνεργασία με την Περιηγητική Λέσχη Ευρίπου 4x4  και την Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Χαλκίδας (Α.Μ.ΛΕ.Χ.). Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), ο οποίος στηρίζει με κάθε τρόπο και για άλλη μια φορά διοργάνωση του ΑΣΜΑ. Ο αριθμός των συμμετοχών ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με 59 οδηγούς που έχουν διαχωριστεί σε έξι κατηγορίες να αναμένεται να προσφέρουν όμορφες μάχες στη διαδρομή που χαράχθηκε περιφερειακά της Πίστας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δήμου Χαλκίδος που βρίσκεται στη θέση ΠΕΙ Δοκού. 
Από εκεί και πέρα, η κατηγορία 2000+, συγκέντρωσε αρκετούς πρωταθλητές του παρελθόντος. Ο Λεωνίδας Κύρκος που έχει στο παλμαρέ του εκατοντάδες διακρίσεις και κύπελλα δίνει το παρών στον αγώνα, όπως και ο αδερφός του, 4 φορές πρωταθλητής Ελλάδος στα ράλλυ, Λάμπρος Κύρκος. Αμφότεροι θα οδηγήσουν ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο «Στρατισίνο», οδηγός με μεγάλη εμπειρία από τους αγώνες, τον οποίο είδαμε φέτος ως πλοηγό στο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ τον περασμένο Σεπτέμβριο, επιστρέφει στην ενεργό δράση, όντας στο τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo IX. Οι Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ευελπιστούν να φέρουν το κύπελλο σε …νεανικά χέρια. Αυτή, μάλιστα, θα είναι η πρώτη εμφάνιση του Πάνου Κύρκου σε χωμάτινο τερέν, ενός οδηγού ο οποίος έχει κερδίσει και στους 3 αγώνες που έχει εκκινήσει στη μέχρι τώρα σύντομη πορεία του στα ράλλυ.
Τα 2000 συγκέντρωσαν αρκετά πισωκίνητα Ford Escort και σίγουρα ο κόσμος που θα βρεθεί στη διαδρομή την Κυριακή θα το ευχαριστηθεί, καθώς ο αγώνας είναι φιλικός, κάτι που αποτελεί έναν λόγο παραπάνω ώστε οι οδηγοί να προσφέρουν απλόχερα θέαμα με τα πισωκίνητα στολίδια του παρελθόντος. Ντίνος Αντωνίου, Χαρης Μανουσαρίδης, Κώστας Ζωτιάδης είναι μόλις μερικοί από τους οδηγούς που θα συμμετάσχουν με Ford Escort RS2000. Οι Δημήτρης Ράζης, Βασίλης Πόλιτο και Παναγιώτης Μωραϊτης με Datsun 510 θα προσπαθήσουν να φέρουν το έπαθλο στη Datsun! 
Στην κατηγορία έως 1600, μεταξύ άλλων συναντάμε τα δύο Datsun 510 των Γιώργου και Ανδρέα Μπάσδελη, αλλά και τους Γιώργο Γονάκη και Γεράσιμο Παπαδόπουλο που θα αγωνιστούν με Peugeot 206. Το παρών δίνει και ο πρόεδρος του ΑΣΜΑ, Μανώλης Χαλιβελάκης με Toyota Corolla. 
Στα μικρά, την κατηγορία δηλαδή έως 1400 κυβικά, ξεχωρίζει ο Γιάννης Χεκιμιάν με το μικρό, αλλά θαυματουργό Daihatsu Sirion, ο Λάζαρος Καλύβας με Toyota Starlet, αλλά και ο Ίαν Παπανικολάου με Nissan Micra Kit Car. Η κατηγορία περιλαμβάνει αρκετά πισωκίνητα Starlet τα οποία υπόσχονται πλούσιο θέαμα. 
Εντυπωσιακό ήχο και γρήγορα περάσματα θα προσφέρουν οι 14 χωμάτινες φόρμουλες που δήλωσαν συμμετοχή. Εκεί, περιλαμβάνονται ονόματα, όπως ο Λάμπρος Αθανασούλας, γνωστός από τη συμμετοχή του σε αρκετά Ράλλυ Ακρόπολις, ο Χαράλαμπος Γαζετάς, ο Γιώργος Ζυμαρίδης, ο Βασίλης Παπαφιλίππου κ.α. Ευχάριστη έκπληξη αποτελούν οι δύο Κύπριοι που δήλωσαν συμμετοχή, ο Νίκος Θωμά και ο Γιώργος Γεωργίου. Ο Θωμά είναι ο νεότερος οδηγός που έχει κερδίσει το Ράλλυ Κύπρου, καθώς είχε επικρατήσει το 2007 στον αγώνα, ενώ παράλληλα τον θυμόμαστε και από τη συμμετοχή του σε ελληνικούς αγώνες στο παρελθόν. 
Όσοι βρεθούν στη Χαλκίδα την Κυριακή, θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν και 7 buggies! Οι Ζυμαρίδης και Αθανασούλας θα οδηγήσουν και buggy στον αγώνα, ενώ αξίζει να προσέξει κανείς τους Σωτήρη Μαλακτάρη και Ανδρέα Καροτσιέρη που για την περίσταση θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι ενός Polaris.
Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής 4 Δεκεμβρίου από τις 08.30 έως τις 10.00 στη διαδρομή που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος. Στη συνέχεια και κατόπιν της υποχρεωτικής ενημέρωσης των αγωνιζομένων, θα ξεκινήσει η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμαστικών (ώρα 10.30), από όπου θα προκύψουν τα ζευγάρια που θα προκριθούν στον τελικό. Σκοπός του κάθε αγωνιζομένου της ατομικής χρονομέτρησης είναι να καλύψει τη χρονομετρημένη διαδρομή (τρεις γύρους) στο μικρότερο χρόνο πραγματοποιώντας τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους όπου θα μετρηθεί το άθροισμα των δύο καλύτερων γύρων. Ο νικητής προκύπτει από την πραγματοποίηση του καλύτερου συνολικού χρόνου που προκύπτει από τους 2 γύρους. Οι δύο καλύτεροι χρόνοι κάθε κατηγορίας θα συμμετέχουν σε τελικό ενός (1) γύρου. Στην περίπτωση που οι δύο καλύτεροι χρόνοι κάθε κατηγορίας αντιστοιχούν σε δύο οδηγούς με κοινό αυτοκίνητο τότε ο νικητής θα προκύπτει από το χρόνο του 1ου σκέλους. Το μήκος της πίστας Δοκού Χαλκίδος είναι 2300 μέτρα, με τους αγωνιζόμενους να καλύπτουν 6900 μέτρα στις δοκιμές. 

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους θεατές!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο