Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Nissan GT-R MY17 στην πίστα των Μεγάρων ...


Μετά από το ντεμπούτο του στην έκθεση Αυτοκίνηση στο Ελληνικό, το GT-R MY17 βρέθηκε για μερικές ώρες στην πίστα των Μεγάρων όπου και έδειξε με τον καλύτερο τρόπο τις εκπληκτικές δυνατότητές του. 
Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε συναρπαστικά στιγμιότυπα από το supercar της Nissan στην πίστα των Μεγάρων, με ταχύτητες και κρατήματα που κόβουν την ανάσα.
Η ανανεωμένη έκδοση του supercar  GT-R,  χαρακτηρίζεται από μια συναρπαστική εμφάνιση τόσο στο εσωτερικό του όσο και εξωτερικά,  καθώς και από  σημαντικές βελτιώσεις  στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων, με νέα βασικά χαρακτηριστικά. Οι συγκεκριμένες αλλαγές και βελτιώσεις, θεωρούνται και οι πιο σημαντικές που έχουν γίνει στο θρυλικό μοντέλο από το λανσάρισμά του, το 2007.
Εξωτερικά, το νέο GT-R φέρει μια εξ’ ολοκλήρου νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V, που άλλωστε αποτελεί και  μία από τις τελευταίες “υπογραφές” στον σχεδιασμό της Nissan. Εκτός από την εμφάνιση, η νέα διευρυμένη μάσκα,  παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, ενώ  διαθέτει και ένα νέο σχέδιο πλέγματος.  Οι αλλαγές συνεχίζονται με το νέο καπό, το οποίο εκτός του ότι “ρέει” άψογα από την μάσκα έχει ενισχυθεί σημαντικά, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες. Το σύνολο των αλλαγών στο εμπρόσθιο μέρος, συμπληρώνουν το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, όπως και η ποδιά του προφυλακτήρα (κάτω από τους προβολείς), που αφενός προσδίδουν στο νέο GT-R το βλέμμα ενός καθαρόαιμου  αγωνιστικού, αφετέρου  συμβάλουν στη δημιουργία υψηλών επιπέδων κάθετης δύναμης μπροστά.
Εκτός των παραπάνω, το γνώριμο αεροδυναμικό σχήμα του GT-R έχει ενισχυθεί και με τα νέα μαρσπιέ που πλέον βγαίνουν προς τα έξω, προκειμένου  να βελτιωθεί η ροή του αέρα. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου οι αλλαγές είναι εκτεταμένες και λεπτομερείς, με το σήμα κατατεθέν των τεσσάρων φωτεινών δακτυλίων να παραμένει,  σε συνδυασμό με ένα νέο σχήμα που συμβάλει στη βελτίωση της ροής του αέρα,  αλλά και με  την προσθήκη  αεραγωγών  στα πίσω πλευρά  και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης.  Επίσης, η νέα μεσαία γραμμή που χωρίζει το κάτω μαύρο τμήμα του προφυλακτήρα από το σώμα του αυτοκινήτου, έχει προσδώσει μια  πιο επιθετική εμφάνιση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.  Αυτές οι εξωτερικές αλλαγές δεν οδηγούν μόνο σε μια πιο σπορ εμφάνιση, αλλά και σε καλύτερη αεροδυναμική  με μικρότερη αντίσταση, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ποσότητα  κάθετης δύναμης με τον προηγούμενο GT-R και αποσκοπώντας στην απόλυτη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες.


Στο εσωτερικό, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας, έντεχνα δουλεμένο από τα εγγυημένα χέρια των TAKUMI.  
Το σχήμα του ταμπλό υιοθετεί μια  “οριζόντια ροή” που προσφέρει μια αίσθηση αυξημένης σταθερότητας για τους  επιβαίνοντες, ενώ η γραμμή που εκτείνεται από το ταμπλό οργάνων έως την κεντρική κονσόλα,  προσδίδει ένα ξεχωριστό, πλην όμως διακριτικό, οδηγοκεντρικό περιβάλλον  στην καμπίνα.


Στο κέντρο της κονσόλας, η λειτουργικότητα και η εμφάνιση βρίσκουν την απόλυτη ισορροπία. Η ολοκληρωμένη μονάδα πλοήγησης και ηχοσυστήματος, φέρει πλέον μόνο έντεκα διακόπτες από 27 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Η διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα,  ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της ανθρακονημάτινης κονσόλας.
Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles) έχουν τοποθετηθεί σε ένα νέο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει ταχύτητες ακαριαία, χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα χέρια του από αυτό. Τα shift paddles,  όπως και τα χειριστήρια του εξαερισμού, έχουν βελτιωμένη αίσθηση και καλύτερο ήχο στον χειρισμό και την ρύθμιση.
Η “καρδιά” του GT-R, ο  βραβευμένος 3.8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι από έναν TAKUMI, τώρα αποδίδει 570PS στις  6.800 σ.α.λ και  633Nm ροπής. Ο κινητήρας του GT-Rείναι ο ορισμός της τεχνογνωσίας και της φιλοσοφίας των  TAKUMI.  
Η βελτιωμένη απόδοση στο νέο μοντέλο, που είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της  επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές, επιτρέπουν στο supercar  την επίτευξη  της ανώτερης επιτάχυνσης στην μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 σ.α.λ και πάνω). Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει ένα τέλεια ρυθμισμένο  εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,  που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες  αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Ο γνώριμος ήχος του κινητήρα του GT-Rέχει επίσης αναβαθμιστεί, παρέχοντας ένα τέλειο ακουστικό αποτέλεσμα.  Σε αυτό συνεπικουρούν τόσο τα νέα τελικά κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα  Active Sound Enhancement (ASE) που προσδίδουν μια μοναδική οδηγική εμπειρία.


Το GT-R, ανέκαθεν εθεωρείτο  ως ένα supercar που παρέχει στον οδηγό του τη δυνατότητα χειρισμού με κινήσεις “χειρουργικής” ακρίβειας.  Σε αυτή την κατεύθυνση, το νέο μοντέλο έχει υποστεί  περαιτέρω βελτιώσεις,  με μια πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και νέες αναρτήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα καλύτερη σταθερότητα, αλλά και υψηλότερες ταχύτητες σε γρήγορες στροφές. Η απαραίτητη πρόσφυση επιτυγχάνεται και με τα νέα ελαστικά 20 ιντσών, σε νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τύπου “Y-spoke”.
Παρ 'όλες αυτές  τις βελτιώσεις απόδοσης, το νέο GT-R είναι το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με έναν “πολιτισμένο” και κομψό χαρακτήρα, που σπάνια συναντάται σε ένα supercar υψηλών επιδόσεων. Με ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και με μια καμπίνα που παραμένει αθόρυβη και στις υψηλές ταχύτητες, το νέο GT-R δημιουργεί μια νέα σχολή στην κατηγορία.
Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο με νέα φρέσκα χρώματα και με πλούσιες εκδόσεις ως προς τον εξοπλισμό του, ενώ η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από τις 164.500€. Περισσότερα μπορείτε να δείτε : ΕΔΩ! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ