Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης : Οι συμμετοχές ...


Το αγωνιστικό διήμερο στην Τρίπολη θα φιλοξενήσει 81 οδηγούς, 43 εκ των οποίων θα συμμετάσχουν στον Αγώνα Ταχύτητας και 38 στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης.
Λίγα 24ωρα απομένουν για τη διεξαγωγή του Αγώνα Ταχύτητας και Ατομικής Χρονομέτρησης, που έχει προγραμματιστεί για τις 19-20 Νοεμβρίου στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης. Η πρωτοβουλία του Σωματείου "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) να διοργανώσει, μετά από αρκετό καιρό, αγώνα ταχύτητας στη χώρα μας αντιμετωπίστηκε θετικά από τους αγωνιζόμενους, όπως αποδεικνύει το γεγονός ότι 43 οδηγοί θα συμμετάσχουν στο σιρκουί της Τρίπολης. Εκτός από τον Αγώνα Ταχύτητας, σημαντική θα είναι και η παρουσία των 38 οδηγών του Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, που διεξάγεται στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC).
Η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας σε γνώριμα λημέρια όπως το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης, όπου οι θεατές έχουν παρακολουθήσει συναρπαστικές μάχες κατά το παρελθόν, συντελείται χάρη στην άψογη συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και τους ιθύνοντες του Αεροδρομίου. Επιπλέον, η Οργανωτική Επιτροπή του αγωνιστικού διημέρου έχει την πλήρη υποστήριξη του Δήμου Τρίπολης, που συμβάλλει στην όσο το δυνατόν πιο άρτια οργάνωση, διαθέτοντας έμψυχο δυναμικό και τεχνικό εξοπλισμό. 
Ο Αγώνας Ταχύτητας Τρίπολης συγκεντρώνει τα βλέμματα καθώς σημαίνει την επανεκκίνηση μιας αγαπημένης και πολύ σημαντικής, για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, μορφής αγώνων. Συνολικά 43 οδηγοί θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στην πίστα μήκους 2,2 χιλιομέτρων και θα χωριστούν στις Κατηγορίες Sport, Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού, Formula Saloon και Ιστορικών, ανάλογα με τις προδιαγραφές ή τη χρονολογία κατασκευής των αυτοκινήτων τους. Στο πλαίσιο  της Κατηγορίας Sport, που περιλαμβάνει δύο αγώνες 12 γύρων, θα συμμετάσχουν 14 αυτοκίνητα που θα χωριστούν επιμέρους κλάσεις S2 και S3, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τις γνωστές Ν2 και Α6. Στην Κατηγορία Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού, 10 οδηγοί θα λάβουν μέρος επίσης σε δύο αγώνες 12 γύρων, ενώ θα χωριστούν και στις ομώνυμες επιμέρους κλάσεις. Στην Κατηγορία Formula Saloon θα διεξαχθεί ένας αγώνας 15 γύρων, με τη συμμετοχή 11 οδηγών οι οποίοι θα αγωνιστούν και στο πλαίσιο επιμέρους κλάσεων, ανάλογα με τον κυβισμό ή την ύπαρξη τούρμπο ή μη στα αυτοκίνητα. Τέλος, τα Ιστορικά αυτοκίνητα θα δώσουν για ακόμη μια φορά το "παρών", με 8 οδηγούς να συμμετέχουν σε έναν αγώνα 15 γύρων, προσφέροντας μάχες που θα ξυπνήσουν μνήμες από παλαιότερες, δοξασμένες εποχές των αγώνων ταχύτητας. 
Όσον αφορά στον Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης στο πλαίσιο του Επάθλου HTTC, οι συμμετοχές έφτασαν τις 38. Κάθε οδηγός θα έχει το δικαίωμα για έναν ελεύθερο και 5 Χρονομετρημένους γύρους, ενώ για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων θα λαμβάνεται υπ' όψιν ο συνολικός χρόνος των Χρονομετρημένων γύρων. Στην Κατηγορία Stock, όπου εντάσσονται πολιτικά αυτοκίνητα με ελαστικά χρήσης δρόμου θα λάβουν μέρος 5 οδηγοί, ενώ η  Κατηγορία Sport που λαμβάνουν μέρος πολιτικά αυτοκίνητα, αποκλειστικά με ελαστικά Toyo Proxes R888 ή R8R, συγκέντρωσε 12 συμμετοχές. Στην Κατηγορία Extreme, στην οποία έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλα τα οχήματα θα αγωνιστούν 11 οδηγοί, ενώ η Formula Saloon για αυτοκίνητα που διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας, έχει συγκεντρώσει τη συμμετοχή 10 οδηγών.  
Η επιστροφή των Αγώνων Ταχύτητας αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον τόσο από την πλευρά των συμμετεχόντων όσο και από εκείνη των θεατών, αφού ανέκαθεν οι αγώνες άμεσου ανταγωνισμού προσέλκυαν τα βλέμματα χάρη στο θέαμα που προσφέρουν οι οδηγοί με τις συναρπαστικές τους μάχες, τροχό με τροχό.
Στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των οδηγών κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού διημέρου, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας της Οργανωτικής Επιτροπής, κάθε αγωνιζόμενος θα μπορεί να παρακολουθήσει την εξέλιξη της χρονομέτρησης μέσω δικής του τηλεόρασης στα Pits, την οποία θα μπορεί να συντονίσει με τη συχνότητα της Οργάνωσης.
Επιπλέον, ο Αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Live Streaming από το δημοφιλές διαδικτυακό Sportal TV, ενώ ο Ραδιοφωνικός Σταθμός "Μεγαλόπολη FM 103,1" θα καλύψει ραδιοφωνικά το αγωνιστικό διήμερο, με διαρκείς αναφορές και ζωντανές μεταδόσεις. Το Sportal TV, που μεταξύ άλλων έχει δημιουργήσει και το Video Trailer του αγώνα, καθώς και ο Ρ/Σ Μεγαλόπολη FM 103,1 στηρίζουν τη διοργάνωση ως Χορηγοί Επικοινωνίας.

Η τιμή εισιτηρίου για τους θεατές ανέρχεται στα 7 ευρώ, ενώ η είσοδος για παιδιά ηλικίας έως 12 ετών θα είναι δωρεάν. 

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ!
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ HTTC ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο