Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Τελικός Live ...


Με τις καιρικές συνθήκες να δυσκολεύουν το έργο των πληρωμάτων ξεκίνησε το Ράλλυ Λαμίας, αγώνας που αποτελεί τον Τελικό του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου και διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.) στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας.
Το πρώτο σκέλος του αγώνα πραγματοποιήθηκε, το Σάββατο 26 Νοεμβρίου και αποτελούνταν από την Ειδική Διαδρομή "Μπράλος-Σκαμνός" η οποία είχε, για πρώτη φορά, μήκος 15,6 χιλιομέτρων, με τα πρώτα χιλιόμετρα να είναι εκείνα της γνωστής και αγαπημένης Ειδικής Διαδρομής "Μπράλος" και τη συνέχεια, να διασχίζει το χωριό Σκαμνός προσφέροντας περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα και συγκινήσεις σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο καιρός από το πρωί ήταν απρόβλεπτος, με τα πληρώματα να πονοκεφαλιάζουν αναφορικά με την ιδανική επιλογή ελαστικών τόσο στο πρώτο, μεσημεριανό πέρασμα όσο και στο δεύτερο, νυχτερινό, που είχε σαφώς μεγαλύτερο ποσοστό δυσκολίας. Μπορεί τα 31,2 αγωνιστικά χιλιόμετρα του σκέλους να μη φαντάζουν πολλά, όμως ήταν αρκετά απαιτητικά ώστε να δημιουργήσουν σημαντικές διαφορές, τη στιγμή μάλιστα που και στα δύο περάσματα υπήρξε βροχή για κάποια πληρώματα, με αποτέλεσμα τα επίπεδα πρόσφυσης στην διαδρομή να είναι μεταβαλλόμενα και η επιλογή ελαστικών να είναι δύσκολη.


Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) εκμεταλλεύθηκαν την εμπειρία τους και τις δυνατότητες του τσεχικού αυτοκινήτου, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή και έχουν δημιουργήσει μια διαφορά 33 δευτερολέπτων από τους κοντινότερους διώκτες τους. Ο λόγος για τους Διαμαντή Τζαμπάζη-Γιώργο Πολυζώη (Skoda Fabia R5, C1-R5), οι οποίοι ατύχησαν με την επιλογή ελαστικών τους και στα δύο περάσματα, αφού στο μεν πρώτο η γόμα που επέλεξαν ήταν πιο μαλακή από όσο χρειαζόταν και στη συνέχεια έγινε το ακριβώς αντίθετο, αφού τα ελαστικά τους ήταν πιο σκληρά από όσο απαιτούσαν οι συνθήκες της διαδρομής.


Στην τρίτη θέση, βρίσκονται οι Γιάννης Πλάγος-Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) που προηγούνται ταυτόχρονα στην Κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων και είναι σταθερά μεταξύ των ταχύτερων πληρωμάτων, παρά το γεγονός πως οι γλιστερές συνθήκες δε βολεύουν τα δικίνητα αυτοκίνητα.


Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι "Nikon"-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι δεν είχαν τα ιδανικά ελαστικά στο νυχτερινό πέρασμα από τον Μπράλο, όπως και τα περισσότερα από τα πληρώματα που ξεκινούσαν από τις πρώτες θέσεις, καθώς η βροχή ξεκίνησε αφού είχαν φύγει από το Service Park. Στην 5η θέση της Κατάταξης ολοκλήρωσαν το σκέλος οι Νίκος Βάτσος-Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3, C3-A7), που βρίσκονται ταυτόχρονα στη δεύτερη θέση της F2 μετά από σταθερά καλές επιδόσεις, τόσο το μεσημέρι όσο και τη νύχτα. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16, C5-A6), που είναι τρίτοι στην F2 και έχουν μάχη με τους "Filon"-Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206 XS, C5-A6) τόσο για την τριάδα της F2 όσο και για την επικράτηση στην πάντοτε ανταγωνιστική Κατηγορία C5. Αμφότεροι κινήθηκαν ταχύτατα πετυχαίνοντας χρόνους Γενικής, με τους πρώτους δημιουργούν διαφορά το μεσημέρι και τους δεύτερους να τη μειώνουν το βράδυ. Στην επίσης ανταγωνιστική Κατηγορία C6 προηγούνται οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo, C6-N2) οι οποίοι σημείωσαν επίσης έναν εξαιρετικό χρόνο στο νυχτερινό πέρασμα, έχοντας δημιουργήσει διαφορά στην Κατηγορία από τους Ηλία Κορνελάκη-Στράτο Ορφανό (Peugeot 106 S16, C6-N2) και Σωτήρη Μαλακτάρη-Δημήτρη Κυπαρισσά (Citroen Saxo, C6-N2). 
Άτυχοι στάθηκαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport, C3-A7), εκ των πρωταγωνιστών της F2, που εγκατέλειψαν στη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή λόγω κομμένης βάσης στο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους. Επιπλέον, από έξοδο τέθηκαν εκτός στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι συγκαταλέγονταν μεταξύ των φαβορί για την επικράτηση στην Κατηγορία C6, ενώ μετά την έξοδό τους η διαδρομή δεν πραγματοποιήθηκε για τα επόμενα πληρώματα, εξαιτίας καλωδίων που είχαν πέσει στο δρόμο και καθιστούσαν αδύνατη τη διέλευση.
Το Ράλλυ Λαμίας συνεχίζεται σήμερα, Κυριακή 27 Νοεμβρίου με 3 Ειδικές Διαδρομές. Η αρχή θα γίνει με τις Ειδικές Διαδρομές Καλοσκοπή και Παύλιανη μήκους  13,17 και 15,2 χιλιομέτρων αντίστοιχα και ο επίλογος θα γραφτεί με την Υπερειδική Yacco Άγιος Λουκάς, προτού τα πληρώματα τερματίσουν στο πιο κεντρικό σημείο της Λαμίας, την Πλατεία Ελευθερίας. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ