Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η HARLEY-DAVIDSON παρουσιάζει ...


Περισσότερη ισχύς. Περισσότερη άνεση. Περισσότερος έλεγχος. Σήμερα, η Harley-Davidson επαναπροσδιορίζει την κατηγορία Touring μοτοσικλετών, με το νέο κινητήρα Milwaukee-Eight™, τον ένατο Big Twin στην ιστορία της, καθώς και με τις νέες αναρτήσεις μπροστά και πίσω, που έχει εφοδιάσει τη γκάμα μοντέλων Touring για το 2017.
«Αυτές είναι οι πλέον ισχυρές, αξιόπιστες και άνετες μοτοσικλέτες Touring που κατασκευάστηκαν ποτέ από την Harley-Davidson», αναφέρει ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξέλιξης Προϊόντων Scott Miller. «Η ασύγκριτη εμφάνιση, ο ήχος και η αίσθηση των μοτοσικλετών Touring της Harley-Davidson περνάει σε νέο επίπεδο, με τις αναβαθμίσεις που έγιναν αυτή τη χρονιά. Ειλικρινά πρέπει να τις οδηγήσετε για να το πιστέψετε - γι' αυτό προσκαλούμε όλους τους μοτοσικλετιστές στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της περιοχής τους, για να κάνουν ένα test ride».


Νέος κινητήρας Milwaukee-Eight

Ο νέος κινητήρας Milwaukee-Eight, ο ένατος Big Twin στην ιστορία του εργοστασίου, είναι σχεδιασμένος από την αρχή και συνδυάζει την κλασική εμφάνιση, τον ήχο και την αίσθηση των κινητήρων Big Twin της Harley-Davidson, με σημαντικές αναβαθμίσεις σε ότι αφορά τις επιδόσεις.
«Ο κινητήρας Milwaukee-Eight μεταφέρει την κληρονομιά των Big Twins της Harley-Davidson, στο μέλλον», αναφέρει ο Αρχιμηχανικός Κιβωτίων Ταχυτήτων Alex Bozmoski. «Δημιουργήσαμε έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, σεβόμενοι το μοναδικό χαρακτήρα των Big Twin. Κάθε στοιχείο απόδοσης, ανθεκτικότητας και εμφάνισης βελτιώθηκε, ως απάντηση στις απαιτήσεις των πελατών της Harley-Davidson, από όλο τον κόσμο».
Διατηρώντας τη γωνία 45 μοιρών των V-Twin κυλίνδρων, ο κινητήρας Milwaukee-Eight παράγει μέχρι και 11% περισσότερη ροπή από τα προηγούμενα μοντέλα και διαθέτει τετραβάλβιδες κεφαλές κυλίνδρων που παρέχουν 50% περισσότερη χωρητικότητα εισαγωγής και εξαγωγής. ο κινητήρας Milwaukee-Eight διαθέτει αντικραδασμικό σύστημα που αποσβένει το 75% των πρωτευόντων κραδασμών στο ρελαντί, διατηρεί την κλασική αίσθηση των Harley® V-Twin, ενώ παράλληλα λειτουργεί ομαλά σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Μια νέα στρατηγική διαχείρισης της θερμοκρασίας για όλους τους κινητήρες Milwaukee-Eight, παρέχει βελτιωμένη άνεση στον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Παρά την αυξημένη δύναμη, ο κινητήρας Milwaukee-Eight προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από τα προηγούμενα μοντέλα.
Οι κινητήρες Milwaukee-Eight διατίθενται σε δύο κυβισμούς: Οι Milwaukee-Eight 107 (107 CID/1745κ.εκ.) και Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 107 (107 CID/1745κ.εκ.) για στάνταρ μοτοσικλέτες και ο Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 114 (114 CID/1870κ.εκ.) για τις Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations (CVO)™ μοτοσικλέτες. 


Νέες αναρτήσεις Touring

Τα νέα εξαρτήματα των αναρτήσεων μπροστά και πίσω βελτιώνουν την άνεση, τον έλεγχο και την απόδοση όλων των νέων μοντέλων Touring της Harley-Davidson®. Η νέα τεχνολογία emulsion των πίσω αμορτισέρ παρέχει 15 έως 30% ευρύτερη ρύθμιση προφόρτισης από τα προηγούμενα στάνταρ αμορτισέρ Touring, με ένα μονό κουμπί υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης.
«Η προφόρτιση μπορεί πλέον να ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζει απόλυτα με το βάρος του αναβάτη, του συνεπιβάτη και του εξοπλισμού, χωρίς τη χρήση εργαλείων ή τρόμπας,” αναφέρει ο Διευθυντής Προγραμματισμού Μοτοσικλετών Paul James. “Μόλις προσαρμοστεί η προφόρτιση, δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω ρύθμιση».
Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει τη νέα τεχνολογίαSDBV® της Showa™ , η οποία παρέχει τη λειτουργία ενός αγωνιστικών προδιαγραφών πιρουνιού, με κορυφαία χαρακτηριστικά απόσβεσης και μειωμένο βάρος. 


Screamin’ Eagle® Επιδόσεις

Η Harley-Davidson Screamin’ Eagle ® Performance προσφέρει τώρα, μια γκάμα προϊόντων που καλύπτει τις προδιαγραφές ECE για μοντέλα Touring, στην οποία περιλαμβάνονται Street Cannon Slip-On τελικά εξατμίσεων, μεγάλες εισαγωγές αέρα, ανεμιστήρας, και φίλτρα αέρα υψηλής ροής. Επίσης, τα κιτ για τους νέους κινητήρες Screamin’ Eagle® Milwaukee-Eight™ Stage I, II,  III και IV, επιτρέπουν την πλήρη αναβάθμιση των επιδόσεων της μοτοσικλέτας, στις χώρες που αυτό είναι νόμιμο. Η αναβάθμιση αφορά από περισσότερη ισχύ για ταχύτερα προσπεράσματα μέχρι και πλήρη αναβάθμιση για μέγιστη απόδοση. (η συμβατότητα των προϊόντων διαφέρει από αγορά σε αγορά).
Harley-Davidson Custom Vehicle Operations
Τα Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations™ (CVO) μοντέλα συνδυάζουν κύρος και επιδόσεις, σε τρεις περιορισμένης παραγωγής εργοστασιακές custom μοτοσικλέτες για το 2017. 
• Το μοντέλο CVO™ Limited του 2017 αναβαθμίστηκε σε επιδόσεις με τον νέο κινητήρα Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 και σε κράτημα με νέες αναρτήσεις. Επίσης νέοι για το 2017 είναι οι τροχοί Contrast Chrome Slicer, αλλά και η επανασχεδιασμένη σέλα για βελτίωση της άνεσης του οδηγού. Το CVO Limited διαθέτει επίσης νέα βαφή και τέσσερις νέους χρωματισμούς.
• Το CVO™ Street Glide® του 2017 συνδυάζει την ισχύ του νέου κινητήρα Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114, την αναβαθμισμένη συμπεριφορά και το καλύτερο κράτημα που προσφέρουν οι νέες αναρτήσεις, καθώς και το ηχοσύστημα 600-watt Boom με τέσσερα ηχεία! Ηχοσύστημα που προσφέρει κορυφαία απόδοση. Επίσης νέα για το 2017, είναι οι κλειδαριές των πλαϊνών βαλιτσών και η κλειδαριά του πιρουνιού που κλειδώνουν με το ίδιο κλειδί, αλλά και το νέας σχεδίασης κάλυμμα της σέλας. Το CVO Street Glide είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς για το 2017.
• ΤοCVO™ Pro Street Breakout® του 2017 συνδυάζει υψηλών προδιαγραφών επιδόσεις με μακρύ μυώδες στιλ και χαρακτήρα dragster. Με άψογα φινιρίσματα και κορυφαία υλικά κατασκευής, το CVO Pro Street Breakout φέρνει ένα πιο σκοτεινό στιλ στην γκάμα των CVO. Το CVO Pro Street Breakout είναι εφοδιασμένο με τον αερόψυκτο κινητήρα Screamin’ Eagle® Twin Cam 110B™ V-Twin. Στις τρεις χρωματικές επιλογές συμπεριλαμβάνεται ο νέος συνδυασμός Starfire Black/Scorched Apple.


Πανίσχυρη γκάμα Cruiser

Με τον νέο υψηλής απόδοσης Twin Cam 103™ σε όλα τα Softail® μοντέλα του 2017 και τον Screamin’ Eagle® Twin Cam 110™ σε όλα τα S Series Cruisers, η Harley-Davidson συνεχίζει να προσφέρει τα πιο ισχυρά cruisers που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Για να έχετε προσωπική άποψη για τη μεταμόρφωση που δέχτηκαν τα μοντέλα 2017 της Harley-Davidson, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα ΕΔΩ! και προγραμματίστε ένα test ride.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ