Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ρεκόρ οικονομίας με μία Ford Mustang ...


Ένα ταξίδι που σχεδίασαν δύο Νορβηγοί στον Αρκτικό κύκλο απέδειξε πως η Ford Mustang, πέρα από ένα θρυλικό σπορ αυτοκίνητο, είναι ικανή για ρεκόρ οικονομίας
Στόχος ήταν να διανύσουν με μία Ford Mustang πάνω από 1000 km με ένα ρεζερβουάρ βενζίνης από τον Αρκτικό Κύκλο στο Oslo, της Νορβηγίας.
Το να οδηγείς οικονομικά με ένα Mondeo δεν είναι πρόβλημα. Η Mustang όμως είναι τελείως διαφορετική περίπτωση. Πρέπει να έχεις τρομερή αυτοπειθαρχία για να απαρνηθείς τους πειρασμούς της.

Ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια είχε μελετηθεί προσεκτικά όταν το δίδυμο από τη Νορβηγία Knut Wilthil και Henrik Borchgrevink έφυγε από τον Αρκτικό Κύκλο για να καταρρίψει ένα ακόμα παγκόσμιο ρεκόρ, αυτή τη φορά  με μία Ford Mustang. Οι Νορβηγοί είχαν ήδη στο ενεργητικό τους αρκετά ρεκόρ οδήγησης, ανάμεσά τους και το τρέχον παγκόσμιο ρεκόρ των 1619 km με ένα ρεζερβουάρ βενζίνης.
Αυτό το ταξίδι, που ονομάστηκε Mustang Arctic Challenge, ήταν το πιο δύσκολο από όσα είχε επιχειρήσει το δίδυμο. Στόχος ήταν να διανύσουν με μία Ford Mustang πάνω από 1000 km με ένα ρεζερβουάρ βενζίνης από τον Αρκτικό Κύκλο στο Oslo, της Νορβηγίας.
«Είναι συναρπαστικό να εξερευνάς όλες τις πτυχές μιας Mustang», λέει ο Wilthil και προσθέτει: «Από τη μία να βιώνεις τη χαρά και την απόλαυση που σου χαρίζει η οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου και από την άλλη, να προσπαθείς να καταρρίψεις νέο παγκόσμιο ρεκόρ αυτονομίας!»
Μετά την πλήρωση του ρεζερβουάρ, η τάπα καυσίμου της Mustang σφραγίστηκε από την τοπική αστυνομία στον Αρκτικό Κύκλο και επιβεβαιώθηκε ότι δεν ήταν σπασμένη ούτε είχε παραβιαστεί και πάλι από την τοπική αστυνομία φτάνοντας κοντά στην πόλη Kragero, περίπου 200 km νοτιοδυτικά του Oslo. Η τάπα καυσίμου σφραγίστηκε με δύο ειδικές ταινίες της αστυνομίας – η κάθε μία είχε επισημανθεί με ειδικό αριθμό ο οποίος επιβεβαιώθηκε. Ένα έγγραφο επιβεβαίωσης υπογράφηκε και σφραγίστηκε από τις αντίστοιχες αστυνομικές αρχές
Το δίδυμο κατάφερε να διανύσει 1249,3 km με ένα ρεζερβουάρ! Η επίσημη τιμή κατανάλωσης για τη Ford Mustang EcoBoost είναι 8,0 lit/100km στο μικτό κύκλο. Οι Wilthil και Borchgrevink πέτυχαν την εντυπωσιακή τιμή 4,87 lit/100km σπάζοντας κάθε ρεκόρ.
«Σχολαστικός σχεδιασμός, προσοχή στη λεπτομέρεια, ευελιξία σε ό,τι αφορά την επιλογή του χρόνου και τον καιρό, και ένα φανταστικό αυτοκίνητο, όλα δημιούργησαν έναν τέλειο συνδυασμό,» δήλωσε ο Wilthil.
«Η Mustang ξεπέρασε τις προσδοκίες μας», δήλωσε ο Borchgrevink, και πρόσθεσε: «Όλα πήγαν ομαλά, ενώ η μόνη δραματική στιγμή του ταξιδιού ήταν μία ώρα αφότου ξεκινήσαμε όταν μας σταμάτησε η αστυνομία! Όπως αποδείχτηκε, κάποιοι οδηγοί ανησύχησαν και κάλεσαν την αστυνομία για να αναφέρουν ότι ένα κόκκινο σπορ αυτοκίνητο κινείται ύποπτα αργά κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου. Η αστυνομία υποψιάστηκε ότι μπορεί να ήμασταν μεθυσμένοι και μας έκανε σήμα να σταματήσουμε! Αφού περάσαμε το αλκοτέστ και γελάσαμε μαζί τους, μας άφησαν να συνεχίσουμε.»
Δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο δίδυμο σημειώνει ρεκόρ. Το 2012 οδήγησαν ένα Ford Mondeo diesel διανύοντας 2.534 km από το Ελσίνκι (Φιλανδία) στο Όσλο (Νορβηγία), σημειώνοντας Ευρωπαϊκό ρεκόρ.  Το 2013 πέτυχαν παγκόσμιο ρεκόρ διανύοντας 1619 km με ένα βενζινοκίνητο Ford Focus (1.0L EcoBoost).
«Το να οδηγείς οικονομικά με ένα Mondeo δεν είναι πρόβλημα. Το Mondeo το μόνο που θέλει είναι καφεδάκι και ένα χαλαρό, ήρεμο βράδυ.  Η Mustang όμως είναι τελείως διαφορετική περίπτωση», σχολιάζει ο Henrik Borchgrevink. «Αυτό που σου ζητάει είναι πάρτι και μετά από λίγες ώρες γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αρνείσαι λέγοντας ‘όχι ευχαριστώ, θα μείνω νηφάλιος απόψε’. Πραγματικά, πρέπει να έχεις τρομερή αυτοπειθαρχία για να απαρνηθείς τους πειρασμούς μιας Mustang»
Ο CEO της Ford Νορβηγίας, Per Gunnar Berg, δηλώνει ενθουσιασμένος από τα επιτεύγματα των Knut Wilthil και Henrik Borchgrevink. «Συγχαίρω την ομάδα για το εντυπωσιακό, παγκόσμιο ρεκόρ της! Αλλά δεν με εκπλήσσει το γεγονός ότι πίσω από αυτό κρύβεται ένα κινητήρας EcoBoost. Η Ford έχει κερδίσει πολλά περίοπτα βραβεία σε όλο τον κόσμο με αυτούς τους κινητήρες. Είναι γνωστοί για την ικανότητά τους να προσφέρουν τον τέλειο συνδυασμό οικονομικής κατανάλωσης και ισχύος».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,