Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SsangYong XLV ...


H SsangYong Motor Company σήμερα λανσάρισε το νέο SsangYong XLV, στο διεθνή τύπο κατά την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης στην Ελβετία. 
Το νέο XLV, που παίρνει το όνομά του από τις λέξεις «eXciting smart Lifestyle Vehicle», είναι σχεδιασμένο σαν ένα πολυχρηστικό SUV, ενώ με το επιπλέον μήκος του προσφέρει ένα διευρυμένο χώρο αποσκευών που το καθιστά ακόμα πιο πρακτικό για οικογενειακή χρήση. 
Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με 2,6 μέτρα μεταξονίου, το νέο XLV έχει ένα επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα (C-pillar) και πίσω, μια αύξηση της τάξης των 238 χλστ. περισσότερων από το Tivoli στο οποίο βασίζεται. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα, ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ψηλούς ενήλικες, οι οποίοι μπορούν να ταξιδεύουν με περίσσια άνεση για τα πόδια, τους ώμους και τα κεφάλια τους. 
Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με κινητήρα turbo-diesel 1,6 λίτρου, προδιαγραφών Euro 6. Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή E-VGT 5ης γενιάς προσφέρει μια μεταξένια, ομαλή και δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο κινητήρας 1,6 diesel έχει εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 117 γρ./χλμ. (στην έκδοση 2WD, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start/stop). 
Παράλληλα, ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο ήδη μετάδοσης: Ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Aisin. 


Η ασφάλεια των επιβατών αποτέλεσε την απόλυτη προτεραιότητα του αυτοκινήτου, το οποίο και εξοπλίζεται με 7 αερόσακους, που περιλαμβάνουν μετωπικούς, πλευρικούς και κεφαλής, αλλά και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού. Επίσης εξοπλίζεται και με ένα πολυδιάστατο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP) που συνοδεύεται από τα Συστήματα ARP (Active Rollover Protection – Ενεργή Προστασία από την Ανατροπή), Brake Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Φρεναρίσματος), Hill Start Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα), ESS (Emergency Stop Signal – Φώτα Φρεναρίσματος με λειτουργία Κινδύνου), Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών (TPMS), καθώς και ηχητική και οπτική ενημέρωση χρήσης για όλες τις 5 ζώνες ασφαλείας στο εσωτερικό. Παράλληλα, τα φώτα ημέρας LED είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ τα φώτα υψηλής απόδοσης (xenon) είναι επίσης διαθέσιμα. 
Το DNA της SsangYong είναι εμποτισμένο με τετρακίνητη εμπειρία άνω των 60 χρόνων, οπότε και το XLV είναι διαθέσιμο με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, φροντίζει για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα το είδος του οδοστρώματος και των συνθηκών οδήγησης, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη επίδοση. Μάλιστα, το νέο XLV στις τετρακίνητες εκδόσεις του, εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για άνετη και ασφαλή κίνηση στο δρόμο, αυξημένη ελευθερία άρθρωσης των τροχών αλλά και βέλτιστη πρόσφυση εκτός δρόμου. 


Το νέο XLV προσφέρεται με επιλογές 8 χρωμάτων αμαξώματος, τα οποία μπορούν να προσωποποιηθούν περαιτέρω με τη επιλογή two-tone, που εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στις ατομικές στιλιστικές επιλογές του πελάτη. 
Στο εσωτερικό προσφέρεται η επιλογή μεταξύ μπεζ και μαύρων χρωματισμών, που μπορούν να συνδυαστούν είτε με ύφασμα πολυτελείας, είτε με συνδυασμό υφάσματος – δερματίνης, είτε με πραγματικό δέρμα. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής δερμάτινου εσωτερικού σε κόκκινες αποχρώσεις. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα