Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ROTAX MAX CHALLENGE Κατηγορία Micro ...


Στο πλαίσιο προώθησης της κατηγορίας Micro παγκοσμίως, η Rotax BRP – Powertrain δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς της κατηγορίας Micro να συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Rotax, ανάμεσα σε 36 οδηγούς Micro που θα διαγωνιστούν στo Sarno της Ιταλίας, από 16 έως 22 Οκτωβρίου, στην πίστα καρτ Circuito Internazionale di Napoli.
Οι οδηγοί της συγκεκριμένης κατηγορίας που θα μπορέσουν να συμμετάσχουν, θα πρέπει ηλικιακά να είναι στα 8α γενέθλιά τους πριν, τις 16 Οκτωβρίου 2016 και δεν θα πρέπει να έχουν κλείσει τα 11α γενέθλιά τους πριν τις 31 Δεκεμβρίου 2016.
Η συμμετοχή της κατηγορίας Micro στο Rotax Max Challenge Grand Finals 2016 θα ισχύει για φέτος χωρίς να υπάρχει κάποια δέσμευση για τις επόμενες χρονιές. Η διαδικασία για την διεκδίκηση της θέσης για το Rotax Max Challenge Grand Finals 2016 είναι η ίδια με τις υπόλοιπες κατηγορίες, δηλαδή ο οδηγός που θα έχει την μεγαλύτερη βαθμολογία από το εθνικό Rotax Max Challenge, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην κατηγορία Micro, στο Sarno της Ιταλίας και η διαδικασία του κόστους πληρωμής θα είναι ίδια με της κατηγορίας DD2 Masters.
Οι νέοι οδηγοί της κατηγορίας Micro, θα έχουν την ίδια στήριξη με τις υπόλοιπες κατηγορίες. Αυτό συμπεριλαμβάνει το σασί με trolley, το κουτί με τα εργαλεία, κινητήρα Rotax, ελαστικά MOJO και χώρο στην τέντα μαζί με την ελληνική αποστολή. «Θέλουμε οι νέοι οδηγοί της κατηγορίας Micro να βιώσουν την εμπειρία του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Rotax καθώς και την υψηλού επιπέδου οργάνωση που υπάρχει σε αυτό, όπως και οι οδηγοί των υπόλοιπων κατηγοριών», αναφέρει ο Helmut Voglsam, υπεύθυνος των κινητήρων Rotax και των προϊόντων της.
Μέσα στις αλλαγές του Rotax Max Challenge Grand Finals 2016, που θα ανακοινωθούν εν καιρώ, είναι και το μεγαλύτερο Kart line – up, δηλαδή η μεγαλύτερη σειρά των καρτ που παραδοσιακά στοιχίζονται σε σειρά κάθε χρόνο, με βάση την κατηγορία τους. Φέτος, η σειρά στοίχισης θα χαρίσει ένα πραγματικά εντυπωσιακό θέαμα, αφού θα αποτελείται από τον αριθμό των 360 καρτ, έναντι των 288 που υπήρχαν τις προηγούμενες χρονιές!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ