Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Dcg Drift ... η επιστροφή !!!


Όσοι ασχολούνται με το Drift γνωρίζουν τι σημαίνει Dcg ... μετά από 2 χρόνια απουσίας του dcg Drift, ο κόσμος άρχισε να το ζητάει ξανά κι έτσι μετά από αρκετή σκέψη,  δουλεία και συζήτηση το dcg ξαναπήρε μπροστά και έγινε δυνατότερο από ποτέ !!!
Ο 1ος φετινός αγώνας έγινε την Κυριακή 28/02 στο Kartodromo στις Αφίδνες.
34 συμμετοχές, οι καλύτεροι οδηγοί της Ελλάδας από Θεσσαλονίκη μέχρι και Κρήτη αλλά και Κύπρο,3000 θεατές, πάνω από 6000 ευρώ (δώρα και μετρητά) στους αγωνιζόμενους, πολλά δώρα για το κοινό, πολλοί και δυνατοί χορηγοί, live streaming ... τι άλλο να ζητήσει κανείς ?
Το αποτέλεσμα ήταν απλά ο καλύτερος Ελληνικός αγώνας μέχρι σήμερα ...
Πάνω από 12 οδηγοί έπαιζαν για δυσκολότερο  βάθρο όλων τον εποχών !!! και μετά από πολλές και δύσκολες  μάχες αυτοί που άντεξαν και προχώρησαν μέχρι το τέλος  ήταν οι παρακάτω.
Ο Τσιλιμπόνης από την Θεσσαλονίκη  δεν άφησε περιθώριο σε κανένα, οδήγησε από την αρχή πολύ εντυπωσιακά, βελτιώνονταν συνεχώς και νίκησε όλους τους αντιπάλους του με αποτέλεσμα να πάρει αυτός την νίκη !!!
Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο πολύ επιθετικός Χαντζάρας όπου και αυτός οδήγησε πολύ καλά και γρήγορα αλλά κάποια λάθη και φυσικά μια ζημία μέσα στον τελικό του στέρησαν την ευκαιρία να παλέψει μέχρι το τέλος, κι έτσι αρκέστηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου.
Τρίτος ένας νέος οδηγός όπου σίγουρα κανείς δεν θα το πίστευε πριν τον αγώνα ότι θα ανέβαινε στο βάθρο, ούτε ο ίδιος φυσικά !!! αυτό δεν σημαίνει τίποτα όμως, ο  Ξύστρας έκανε τον αγώνα της ζωής του, οδήγησε καλύτερα από κάθε άλλη φορά  και σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση αθόρυβα και αποτελεσματικά,  αφήνοντας πίσω του πολύ μεγάλα ονόματα του Ελληνικού drift.
Τέταρτος ο τρομερός οδηγός από την Σάμο με το απίστευτο Corolla του !!!...ο Λυμπέρης ο Χάρης όπου απλά τους άφησε όλους με το στόμα ανοιχτό (!!!) οδηγούσε συνέχεια τέρμα με μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη γωνία αλλά ένα τετ α κε στον μικρό τελικό τον  άφησε στην υψηλότερη εκτός βάθρου θέση.
Την πεντάδα συμπλήρωσε άλλος ένας νησιώτης οδηγός, ο Ζιλιμπινάκης από τα Χανιά του οποίου το τέρας ακόμα ετοιμάζετε, από την άλλη όμως  δεν γινόταν να χάσει τέτοιο αγώνα κι έτσι δανείστηκε το αγωνιστικό του Τσαγκαράκη και ήρθε .... οδήγησε πολύ εντυπωσιακά  και κλείδωσε στην πρώτη πεντάδα.
Στην έκτη θέση έκατσε ένα από τα φαβορί της 1ης θέσης, ο Χαρκάς από Θεσσαλονίκη όπου και αυτός οδήγησε τρομερά όπως πάντα, αλλά ο ανταγωνισμός ήταν τεράστιος κι έτσι έμεινε σχετικά νωρίς εκτός.
Έβδομος ο Καποτής, άλλος ένας κορυφαίος οδηγός όπου και αυτός έμεινε εκτός νωρίς, πράγμα που δείχνει το πόσο έντονος ήταν ο συναγωνισμός, και αυτός οδήγησε  πολύ εντυπωσιακά και σταθερά καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα.
Την 8αδα συμπλήρωσε κι άλλος νησιώτης οδηγός !!!  ο άλλος Λυμπέρης από την Σάμο, ο Μανώλης, ο οποίος έχει φτιάξει ένα αμάξι όπλο και ακόμα το μαθαίνει ... μόλις το μάθει καλά σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει !!! 
Οδήγησε πολύ επιθετικά αλλά ήταν λίγο ασταθείς, δεν πειράζει όμως  έχει πολλά ακόμα να δείξει.
Στην ενάτη θέση  ένας πολύ ταλαντούχος οδηγός ο Αντρέας Μιχάλης  όπου παρά την απουσία του από τους αγώνες τα τελευταία χρόνια , οδήγησε πολύ ωραία το ανανεωμένο του γιαπωνεζάκι και άφησε ακόμα μια θέση κενή  για να κλείσει η δεκάδα.
Την θέση αυτή πήρε ο τέταρτος νησιώτης οδηγός της δεκάδας, ο κουζουλός Καραμπακάκης από την Κρήτη με το sillvia του, όπου έκανε τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, οδήγησε πολύ όμορφα αλλά τα χάλασε απότομα στην τελευταία του μάχη και δεν προχώρησε στην 8αδα της επόμενης φάσης.
Στις θέσεις 11, 12 και 13 τερμάτισαν οι Ασλάνης, Πατάκ και Ξενικός  όπου έδωσαν πολύ θέαμα και καπνό σε όλους,   φυσικά και αυτοί ήταν φαβορί για το βάθρο, αλλά όπως είπαμε και πιο πριν  οι οδηγοί ήταν τόσοι πολλοί και δυνατοί που κάποιοι έπρεπε να μείνουν πίσω.
Την 16αδα συμπλήρωσαν οι Λαγός, Τρούμπης και Τσέλος.
Στην κατηγορία street legal οι πιο εντυπωσιακοί ήταν οι Παυλόπουλος, Τσουνάκης και Νταγιαμάς.
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα έγιναν  και οι απονομές με πάρα πολύ κόσμο να χειροκροτεί τους νικητές και όλοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον 2ο αγώνα του dcg drift που θα γίνει τον Ιούλιο, βραδινός, και πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί η τοποθεσία.















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι