Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Volvo S90 ......


Η Volvo κάνει εντυπωσιακή είσοδο σε μία κατ’ εξοχήν κατηγορία μοντέλων κύρους, αυτή των μεγάλων premium σεντάν, με το Νέο Volvo S90.
Το Νέο S90 αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, για τη Volvo. Η σουηδική μάρκα, η οποία κυριάρχησε πανευρωπαϊκά το 2014 στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV με το XC60 και γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο με το λανσάρισμα από το καλοκαίρι του νέου μεγάλου SUV, του XC90, κάνει εντυπωσιακή είσοδο στα μεγάλα premium σεντάν με ένα μοναδικό μοντέλο. Παρουσιάζοντας το Νέο S90, η Volvo Cars δείχνει την αποφασιστικότητά της να αναδιατάξει δυναμικά την κατηγορία των premium τετράθυρων.
Εξοπλισμένο με μια πληθώρα νέων τεχνολογιών, από πρωτοπόρα συστήματα ασφαλείας έως εφαρμογές και υπηρεσίες βασισμένες στο «cloud», το Νέο Volvo S90 είναι ακόμη μια απόδειξη για τη συνεχιζόμενη εξέλιξη και τρόπον τινά μεταμόρφωση της σουηδικής μάρκας.


«Με το λανσάρισμα του XC90 είχαμε ήδη δείξει πόσο ψηλά βάζουμε τον πήχη. Είμαστε πλέον ξεκάθαρα και αποφασιστικά μέσα στο παιχνίδι. Έχοντας πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια, όχι μόνο διαθέτουμε ένα σαφές όραμα για το τι μπορεί να είναι η Volvo, αλλά εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας για την αναγέννηση της μάρκας μας και την εκπλήρωση όλων των επιθυμιών των πελατών», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO του Volvo Car Group.
Το Νέο S90 παρουσιάζεται εξοπλισμένο με ένα προηγμένο χαρακτηριστικό ημι-αυτόνομης οδήγησης, το Pilot Assist. Το σύστημα εφαρμόζει απαλές κινήσεις στο τιμόνι για να διατηρεί το αυτοκίνητο μέσα στη διαγράμμιση της λωρίδας κυκλοφορίας σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου έως τα 130 χλμ./ ώρα, χωρίς την οποιαδήποτε μεσολάβηση του οδηγού και χωρίς πλέον να χρειάζεται το αυτοκίνητο να ακολουθεί κάποιο άλλο όχημα. Το Pilot Assist αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς την εντελώς αυτόνομη οδήγηση – ένα πεδίο καινοτομίας στο οποίο η Volvo ήδη δείχνει την πρόθεσή της να κυριαρχήσει.
Το Νέο S90 θα είναι επίσης διαθέσιμο σε T8 – Twin Engine plug-in υβριδική έκδοση ενώ το εσωτερικό του φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς όσον αφορά στην πολυτέλεια, τη συνδεσιμότητα και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν.
«Η ιδέα μας ήταν να εμφυσήσουμε μία εντελώς φρέσκια, καινούρια πνοή σε αυτή τη μάλλον συντηρητική κατηγορία και να προσδώσουμε μια οπτική έκφραση που αποπνέει αυτοπεποίθηση και ηγετική στόφα στην εξωτερική εμφάνιση. Όσο για την εσωτερική σχεδίαση, ανεβάσαμε το S90 στο επόμενο επίπεδο, παρέχοντας μια high-end εμπειρία πολυτέλειας που υπόσχεται απόλυτη άνεση αλλά και έλεγχο», δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars.


Το Νέο S90 εισάγει επίσης μια παγκόσμια καινοτομία στο City Safety: την ανίχνευση μεγάλων ζώων. Πρόκειται για ένα σύστημα ικανό να εντοπίζει μεγάλα ζώα όπως το άλογο, η αγελάδα, το ελάφι κλπ., κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά και της νύχτας. Όπως και στην ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, η τεχνολογία προσφέρει όλα τα γνωστά – από άλλες εφαρμογές της Volvo - επίπεδα προειδοποίησης αλλά και αυτόματης πέδησης αν κριθεί αναγκαίο, για την αποφυγή μιας σύγκρουσης. Επιπλέον, στην εξέλιξη του Νέου S90 έχει χρησιμοποιηθεί και ο προηγμένος εξομοιωτής πλαισίου Vi-Grade, στον οποίο πρόσφατα επένδυσε η Volvo Cars.
«Το Νέο S90 κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός, όσον αφορά τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και την ποιότητα κύλισης. Επανασχεδιάσαμε από λευκό χαρτί την οδηγική εμπειρία που προσφέρει η Volvo, ώστε να παρέχουμε αίσθηση ακρίβειας και συμμετοχής του οδηγού στον έλεγχο του αυτοκινήτου, αλλά και κορυφαία άνεση», δήλωσε ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
Το Νέο Volvo S90 θα αποκαλυφθεί στο κοινό στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (North American International Auto Show - NAIAS), στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, που ανοίγει τις πύλες του στις 11 Ιανουαρίου 2016.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,