Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen : Νέα γενιά κινητήρων Euro 6 .....


Η Citroën λανσάρει τη νέα γενιά Euro 6 κινητήρων βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi, η οποία παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου “Αυτοκίνηση 2015”. 
Η επίτευξη των στόχων του 2020 για τη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου, απαιτεί την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που αφορούν στους κινητήρες.
Το λανσάρισμα των κινητήρων Euro 6 βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi, αποτελούν μια ακόμη απόδειξη της περιβαλλοντικής συνείδησης της μάρκας και της φιλοσοφίας “Créative Technologie”, προσφέροντας τεχνολογία αιχμής, κορυφαίες επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων.
Με το βραβείο καλύτερου κινητήρα για το 2015 στην κατηγορία του για τους κινητήρες βενζίνης “PureTech” και με περισσότερες από 100 πατέντες ευρεσιτεχνίας για τους κινητήρες πετρελαίου “BlueHDi”, οι νέοι Euro 6 κινητήρες της Citroen προσφέρουν τεχνολογία αιχμής, κορυφαίες επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
H πλειοψηφία των μοντέλων Citroen δεν επιβαρύνονται από τέλη κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, οι best seller εκδόσεις των δημοφιλών μοντέλων Citroen C1, C3, C4 και C4 Cactus, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας καθώς εκπέμπουν λιγότερο από 90gr CO2/km, ενώ καταναλώνουν μεταξύ 3lt και 4lt καυσίμου ανά 100km. 
Διαθέσιμοι σε όλη τη γκάμα αυτοκινήτων της Citroen, οι νέοι Euro 6 κινητήρες προσφέρουν σε σχέση με τους Euro 5 κινητήρες: 


PureTech
International Engine of the Year 2015
Κινητήρες 1.0 και 1.2 Turbo έως 130hp
Turbocharger νέας γενιάς (240.000rpm)
95% της ροπής διαθέσιμη από τις 1.500 έως 3.500rpm
Βελτιστοποιημένη καύση
Μείωση των απωλειών λόγω τριβής κατά 30%
Μειωμένο βάρος κατά 20%
Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως 27%
Εκπομπές ρύπων CO2 από 97g/km
BlueHDi
Καινοτόμος τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR) με πρόσθετο AdBlue®
Εξάλειψη των μικροσωματιδίων κατά 99,9% 
Μείωση των οξειδίων του αζώτου NOx κατά 90%,
Οικονομία εκπομπών ρύπων CO2 από 2% έως 4%
Εύρος ροπής από 233 Nm έως 300 Nm
Κατανάλωση καυσίμου από 3,0 έως 4,1 l/100km
Εκπομπές ρύπων CO2 από 79g/km

Η Citroën διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου ικανή να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη.  Οι υπερσύγχρονοι κινητήρες τελευταίας γενιάς συνδυάζουν ιδανικά τη δυναμική οδήγηση με σημαντικά οφέλη στην οικονομία, χάρη στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ