Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάπτυξη .....


Η SEAT, τον Ιανουάριο 2016, θα προσλάβει 100 νέους εργαζόμενους στο εργοστάσιο της στο Martorell. Οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι σήμερα προσφέρουν της υπηρεσίες τους στην εταιρεία προσωρινά μέσω γραφείων ευρέσεως εργασίας , θα προστεθούν στο δυναμικό του εργοστασίου για την αντιμετώπιση των καθημερινών αναγκών της παραγωγής του επόμενου έτους. Οι νέες προσλήψεις ενδέχεται να αυξηθούν σταδιακά μέχρι τον Μάιο 2016 σε 160 εργαζόμενους, ανάλογα με τις εξελίξεις στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
Η SEAT θα κλείσει το έτος 2015 με 350 νέες θέσεις εργασίας, συμπεριλαμβανομένων 100 μηχανικών που προσλήφθηκαν στο Τεχνικό Κέντρο και 48 αποφοίτων της σχολής επαγγελματικής κατάρτισης της εταιρείας.
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του τμήματος HR της SEAT, Xavier Ros, επεσήμανε: «η αύξηση των πωλήσεων που απολαμβάνει η μάρκα από το 2013 και η επιτυχία του Audi Q3 που παράγεται στο Martorell, αποτελούν εξαιρετικά  νέα για όλους του εργαζόμενους  και δεδομένα που θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε προσλάβει 750 νέους υπαλλήλους και έχουμε δημιουργήσει περίπου 3.000 θέσεις εργασίας σε επίπεδο προμηθευτών».
Η SEAT παράλληλα, θα επανεξετάσει και τις υπόλοιπες συμβάσεις σε μηνιαία βάση προσωπικού που προσλαμβάνεται μέσω γραφείων εργασίας προσωρινής απασχόλησης σύμφωνα με τις ανάγκες της παραγωγής, ένας τύπος εργατικού δυναμικού που χρησιμοποιείται από την επιχείρηση αποκλειστικά ως μέτρο ευελιξίας προκειμένου να ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της αγοράς. 
Το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell, είναι η εγκατάσταση που παράγει το μεγαλύτερο όγκο οχημάτων στην Ισπανία. Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, η παραγωγή αυξήθηκε κατά 8,3% και κατασκευάστηκαν συνολικά 450.415 οχήματα, 34.795 περισσότερα συγκριτικά με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Μετά από έξι συναπτά έτη ανάπτυξης, η παραγωγή στο Martorell έχει φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα από το 2002.
Τρία μοντέλα κατασκευάζονται επί του παρόντος στο εργοστάσιο στο Martorell: Ibiza (Γραμμή Παραγωγής 1), Leon (Γραμμή Παραγωγής 2) και Audi Q3 (Γραμμή Παραγωγής 3). Η Γραμμή Παραγωγής 1 έχει δύο βάρδιες, ενώ οι Γραμμές Παραγωγής 2 & 3 έχουν τρείς. Επιπλέον, 53 βάρδιες Σαββατοκύριακου καθιερώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2015 για να ανταποκριθούν στην αύξηση της παραγωγής

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο