Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία ......


Το «Αγωνιστικό 2015» έκλεισε με το καλύτερο τρόπο. Με το 3ο Athens Rally Sprint στην μνήμη του Γιώργου Ραπτόπουλου. Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν από νωρίς το πρωί του Σάββατου, με την εμφάνιση πυκνής ομίχλης, χιονόνερου και του τσουχτερού κρύου, μεγάλος αριθμός θεατών είχε καταλύσει στα μέρη που η Οργάνωση του Αγώνα είχε ορίσει ως ασφαλή για την παρακολούθηση της τόσο αγαπημένης Ειδικής Διαδρομής «Άγιος Μερκούριος».
Τα πληρώματα από την μεριά τους, αντάμειψαν με τον καλύτερο τρόπο τους παγωμένους θεατές. Τα περάσματα τους, τους κρατούσαν στις μύτες των ποδιών τους.
Αγωνιστικά τώρα το 1ο πέρασμα έγινε με υγρό οδόστρωμα ενώ στο 2ο ο βοριάς φρόντιζε να το στεγνώνει γρηγορά.
Από τους πιο άτυχους του 3ου Athens Rally Sprint το πλήρωμα με τον αριθμό 1 στις πόρτες. Οι Ν. Ζάχος – Η. Παναγιωτούνης (Mitsubishi EVO VI) που εγκατέλειψαν από σπασμένη τουρμπίνα στα πρώτα μόλις χιλιόμετρα. Την ίδια περίπου τύχη είχε και το πλήρωμα με αριθμό 3 των Ξ. Νικολόπουλου – Α. Τσιάπα (Mitsubishi EVO VI)  . 
Έτσι άνοιξε διάπλατα η πόρτα για να απλώσουν το ταλέντο τους χωρίς άγχος οι Π. Κύρκος με τον πολύπειρο Γ. Πολυζώη δεξιά του, κατακτώντας την 1η θέση στην Γενική και την 1η στην κλάση Α/8 (Mitsubishi EVO VIII).
Δεύτεροι στο βάθρο οι Β. Ζάχος – Β. Ασπρόμουγγος με το γνωστό Citroen C2 R2 κατακτώντας έτσι και την 1η θέση στην F2 αλλά και στην κλάση A/6.
Στο πόντιουμ των νικητών ανέβηκαν και οι Ε. Μαναδιάκης – Β. Αραπάκου κατακτώντας και την 1η θέση στην κλάση Ν/4 (Mitsubishi EVO IX).
Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν τα Ιστορικά Αυτοκίνητα που είχαν δηλώσει συμμετοχή, αν και το 3ο Athens Rally Sprint δεν μετρούσε σε κανέναν από τους προκηρυγμένους θεσμούς. 
Πρώτος στα Ιστορικά πάντα, τερμάτισε ο συνδυασμός Ε. Μανδρούκας – Ν. Τσάδαρης με την άψογη Porsche 911 RSR. 


Η απονομή επάθλων σε όλους τους συμμετέχοντες (τιμής ένεκεν), αλλά και στους Νικητές Γενικής Κατάταξης, Κατηγοριών και κλάσεων , έγινε με παρουσία όλων των πληρωμάτων αλλά και θεατών στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αχαρνών.
Στο σημείο αυτό η Οργανωτική Επιτροπή και τα μέλη του Αθλητικού Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θέλουν να εκφράσουν τις θερμότερες ευχές τους για ταχεία ανάρρωση στη συνοδηγό του πληρώματος Νο. 41 (Κ. Λαμπρόπουλος – Τ. Μαυροπούλη) μετά το ατύχημα που είχαν.


Κλείνοντας θέλουμε να ευχαριστήσουμε για μια φορά ακόμη τους :
Δήμο Αχαρνών για την αμέριστη  συμπαράσταση του
Όμιλο επιχειρήσεων Α. ΜΑΚΡΗΣ Α.Ε.
ΡΕΚΤΙΦΙΕ ORIGINAL
Ι. ΚΤΕΟ AUTECO

Ευχόμαστε καλές γιορτές και υγειά σε όλους σας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2016!!!


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,