Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΙΣΑ Grand Prix 2015 .......


Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργανώνει την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου τον τελευταίο αγώνα για το 2015, το «ΣΙΣΑ Grand Prix», που θα κρίνει και το αμφίρροπο Πρωτάθλημα ΣΙΣΑ. Μετά τη μεγάλη περυσινή επιτυχία η εκδήλωση θα διεξαχθεί ξανά στο πάρκινγκ του Beach Volley των ολυμπιακών εγκαταστάσεων Καλλιθέας.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής έως και το 1985 (κατηγορία “Historic”) και αυτοκίνητα από το 1986 έως και το 1995 (κατηγορία Potentially Historic -“Youngtimer”). Τα πληρώματα θα αποτελούνται από ένα ή δύο μέλη, οδηγό και προαιρετικά συνοδηγό. Φέτος οι συμμετέχοντες θα μπορούν να επιλέξουν να διαγωνισθούν είτε στην κατηγορία Super Classic (με ανώτατη μέσω ωριαία ταχύτητα έως 50 χλμ) ή στην κατηγορία Regularity Classic (με ΜΩΤ έως 40 χλμ). Δικαίωμα συγκομιδής βαθμών για το πρωτάθλημα έχουν και οι δύο κατηγορίες, απαγορεύεται όμως η ταυτόχρονη συμμετοχή και στις δύο κατηγορίες. 
Εντός του χώρου θα έχει διαμορφωθεί μία ειδική διαδρομή ακριβείας μήκους περίπου 1000 μέτρων, στην οποία θα διαγωνισθούν τα πληρώματα 3 φορές με τον ίδιο τρόπο, όπως σε ένα Rally Sprint Regularity. Η τελική μορφή της εκδήλωσης και των κατηγοριών αποτυπώνεται στον Ειδικό Κανονισμό.  Οι θεατές θα μπορούν να παρακολουθούν πανοραμικά από ασφαλή θέση και η είσοδος είναι ελεύθερη.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα  70€ ανά αυτοκίνητο για τα ταμειακώς ενήμερα μέλη ΣΙΣΑ και στα 80€ για τους λοιπούς συμμετέχοντες. Στο παράβολο συμπεριλαμβάνεται συμμετοχή στα έξοδα οργάνωσης, πολλά δώρα από τους υποστηρικτές του αγώνα και συμμετοχή στο Πρωτάθλημα Οδηγών - Συνοδηγών ΣΙΣΑ, με συντελεστή 1.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
09:00-09:30 Συγκέντρωση, Διοικητικός Έλεγχος & Ενημέρωση Συμμετεχόντων
09:30-09:55 Ελεύθερα δοκιμαστικά 
10:00-11:30 Εκκίνηση - 1ο σκέλος
11:30-13:00 2ο σκέλος
13:00-14:30 3ο σκέλος
15:00 Έκδοση αποτελεσμάτων 
15:30 Απονομή επάθλων

Τα ωράρια της εκδήλωσης αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερματισμό του 1ου αυτοκινήτου. Ο σύλλογος διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών για την καλύτερη ροή του προγράμματος. Ο ειδικός κανονισμός και η αίτηση συμμετοχής έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συλλόγου www.sisa.gr

Υποστηρικτές του αγώνα είναι οι AVON ελαστικά Μαρασλής, γυαλιά ηλίου Ridley, SP Tableware και το Τμήμα Διαχείρησης Εμπορικών Δραστηριοτήτων. 
Χορηγοί επικοινωνίας είναι οι Auto Classic, Time2rally & SNP. 
H εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Καλλιθέας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο