Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σαν το παλιό καλό κρασί …...


Από έντονο ενδιαφέρον και ωραίες μάχες σημαδεύτηκε ο τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Χώματος, το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, που συγκέντρωσε 30 συμμετοχές. Ο καιρός ήταν ιδανικός, ενώ η ανάποδη φορά της ειδικής Κινέττας-Λουτρακίου, άρεσε στα περισσότερα πληρώματα, γεγονός που δικαιολογεί το ότι αρκετοί οδηγοί ξαναβρέθηκαν στο μπάκετ μετά από πολύ καιρό. 
Εντυπωσιακή επιστροφή στο χώρο των ράλλυ μετά από 7 χρόνια, έκανε ο Λεωνίδας Κύρκος, κερδίζοντας την 1η έκδοση του χωμάτινου σπριντ. Ο «Λέας» απέδειξε πως η τέχνη δεν ξεχνιέται και με το “καλημέρα” ήταν ταχύτερος στην μήκους 18.93 χιλιομέτρων ειδική. Βέβαια, ο 5 φορές πρωταθλητής Ελλάδος, καρδιοχτύπησε στο β’ σκέλος, καθώς στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής το Mitsubishi Lancer Evo IX ξεκίνησε να ρετάρει. Τέλος καλό, όλα καλά, όμως, για τον Κύρκο, που είχε την πολύτιμη καθοδήγηση του πρωταθλητή Ελλάδος, Γιώργου Πολυζώη από το δεξί μπάκετ. Πίσω τους τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου, που σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο, εάν στο α’ σκέλος δεν είχαν εγκλωβιστεί στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα, οι οποίοι σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2013, απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι είναι ταχύτατοι, εντυπωσιάζοντας μάλιστα με το χρόνο τους στο β’ πέρασμα. Δικαίως, στο τέλος του αγώνα, οι αντίπαλοί τους έσπευσαν να τους συγχαρούν για την επίδοσή τους. Έκπληξη μπορεί να χαρακτηριστεί η τρίτη θέση των Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη με Lancer ένατης γενιάς. Ο οδηγός από την Κρήτη οδήγησε για πρώτη φορά τετρακίνητο στο χώμα και …«έβγαλε μάτια» με την απόδοσή του. Πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο α’ πέρασμα, ενώ στο β’ σκέλος έκοψε ρυθμό, στοχεύοντας στον τερματισμό. Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση στο φετινό Κύπελλο Χώματος και οι Πάνος Κωνσταντάκος-Ιωάννης Ραβάνης με ίδιο αυτοκίνητο που είχαν τετ-α-κε στο πρώτο χιλιόμετρο του αγώνα. 
Στην F2, η νίκη κρίθηκε στο …νήμα! Οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης ήταν ταχύτεροι με το Ford Escort MKII στο πρώτο πέρασμα, κάνοντας βήμα τίτλου στην κατηγορία. Ωστόσο, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος με ίδιο αυτοκίνητο δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη, επικρατώντας τελικά στα δικίνητα. Μάλιστα, ο οδηγός από τη Λαμία έχασε πολύτιμο χρόνο στην πρώτη ειδική, καθώς «έπεσε» στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου. Ο Μποζιονέλος ακολούθησε δεύτερος, χάνοντας τη νίκη και παράλληλα τον τίτλο στην F2 για μόλις 2 δευτερόλεπτα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent. Παρ’ ότι τερμάτισε στην τέταρτη θέση στην F2, ο Σπύρος Δεδεγκίκας στέφθηκε Κυπελλούχος στην κατηγορία, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά για φέτος. Στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 1800 στο Λουτράκι, βρέθηκε η Ελένη Βλαχαντώνη. 
Αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς. Οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν πρόβλημα με το κολάρο του τούρμπο, χάνοντας αρκετά λεπτά στην πρώτη ειδική, ενώ δύο κλαταρίσματα στο ίδιο σκέλος ταλαιπώρησαν τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο που ολοκλήρωσαν χαμηλά στην κατάταξη με το Subaru Impreza Spec-C. 
Άτυχοι ήταν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι στις αρχές του πρώτου σκέλους είχαν κλαταρισμένο ελαστικό, χάνοντας αρκετά λεπτά μέχρι να το αλλάξουν. Στη συνέχεια, το πλήρωμα επέλεξε να μη συνεχίσει την προσπάθειά του αν και έφτασε έως τον τερματισμό της ειδικής. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος (Ford Escort MKII) από σπασμένο ημιαξόνιο κι ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της F2. Άδοξο τέλος και για τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μοσχόπουλο, που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του MG ZR 105, μόλις 500 μέτρα πριν τον τερματισμό της πρώτης ειδικής.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:


Λ. Κύρκος: Η αποχή έπαιξε σημαντικό ρόλο. Θα μπορούσαμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Σίγουρα τα ράλλυ είναι κάτι το διαφορετικό σε σχέση με τις αναβάσεις που κάνω τα τελευταία χρόνια. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα.


Κ. Χαλιβελάκης: Πήγαμε πολύ καλά στο β΄ σκέλος και είμαστε χαρούμενοι. Μας έμεινε η πικρία, βέβαια, καθώς στο πρώτο πέρασμα εγκλωβιστήκαμε για 15 χιλιόμετρα περίπου στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα.  


Λ. Αλυγιζάκης: Στο δεύτερο σκέλος ήμασταν μουδιασμένοι, καθώς κινηθήκαμε με σκοπό τον τερματισμό. Ήταν ένας όμορφος αγώνας και ευελπιστούμε να μας δοθούν περισσότερες ευκαιρίες στο χώμα τη νέα χρονιά. 


Κ. Αντωνίου: Στην πρώτη ειδική παγιδευτήκαμε στη σκόνη των προπορευόμενων και χάσαμε χρόνο. Παρ’ ότι είχαμε μεταχειρισμένα ελαστικά, κινηθήκαμε σβέλτα στο δεύτερο σκέλος και κερδίσαμε!

Νικητές επιμέρους κλάσεων:
Ν4: Λεωνίδας Κύρκος / Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX
A8: Χρήστος Παλαιολόγος / Δημήτρης Σελλής – Mitsubishi Lancer Evo VIII (Δεν προσμέτρησε)
Α6: Γιάννης Γιώτης / Γιώργος Βότσης –Hyundai Accent
Α5: Ίαν Παπανικολάου / Στέλιος Αράπης – Toyota Yaris
EEE9: Μιχάλης Νομικός / Γιώργος Κουρής – Toyota Starlet KP60 (Δεν προσμέτρησε)
ΕΕ10: Θοδωρής Βούλγαρης / Γιώργος Μανδάνης – Toyota Starlet 
ΕΕ11: Κωνσταντίνος Αντωνίου / Θοδωρής Μούγιος – Ford Escort RS 2000 MKII

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα