Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ford Αποκαλύπτει το Νέο Focus RS Με Τιμή από €45.000 .....


Η Ford Motor Company ανακοίνωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ότι το νέο Focus RS με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7 δευτ., θα είναι το ταχύτερο μοντέλο RS όλων των εποχών – όπως φαίνεται σε αυτό το νέο βίντεο new video.


Το Focus RS θα αγγίζει την τελική ταχύτητα των 266 km/h με έναν ειδικά σχεδιασμένο νέο κινητήρα 2.3-lit EcoBoost της Ford που θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 350 PS.
Η Ford ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι το Focus RS διατίθεται τώρα για παραγγελία στην Ελλάδα από €45.000.


Το νέο Focus RS βελτιστοποιεί την επιτάχυνση λανσάροντας την τεχνολογία Launch Control σε μοντέλο Ford RS για πρώτη φορά. Επίσης σηματοδοτεί το ντεμπούτο του Ford Performance All-Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring, για άριστη πρόσφυση και κράτημα με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές.
Το Focus RS πλαισιώνεται στη Φρανκφούρτη από όλη τη γκάμα Ford Performance για την Ευρώπη, μεταξύ άλλων το νέο υπεραυτοκίνητο υπερυψηλών επιδόσεων Ford GT, το Focus ST wagon και 5-θυρα μοντέλα, και το πολυβραβευμένο Fiesta ST.
«Το νέο Focus RS επιταχύνει στα 100 km / h σε 4,7 δευτ. – όση ώρα χρειάζονται οι πελάτες να αποφασίσουν ότι το θέλουν διακαώς από τη στιγμή που θα πιάσουν το τιμόνι» δήλωσε ο Juergen Gagstatter, chief program engineer για το Focus RS. «Το αυτοκίνητο προσφέρει επαναστατική τεχνολογία με εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις, σε μία τιμή που θα κάνει τους premium ανταγωνιστές μας να χάσουν τον ύπνο τους.»


Η λειτουργία Launch Control του Focus RS διαμορφώνει τα συστήματα πλαισίου και κίνησης του αυτοκινήτου ώστε να προσφέρουν την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση, ανεξαρτήτως συνθηκών πίστας. Ο οδηγός επιλέγει Launch Control από το μενού του ταμπλό, βάζει πρώτη σχέση, πατά τέρμα γκάζι και μετά αφήνει το συμπλέκτη. Το σύστημα προσφέρει βέλτιστη οδηγική εμπειρία – κατανέμοντας τη ροπή μέσω του συστήματος AWD, διατηρώντας μέγιστη ροπή χρησιμοποιώντας τη λειτουργία overboost του turbo, διαχειριζόμενο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζοντας τους αποσβεστήρες.
Για να επιτυγχάνεται μέγιστη επιτάχυνση ανάμεσα στις αλλαγές σχέσεων, μία σχετική λυχνία στο ταμπλό ειδοποιεί τον οδηγό πότε πλησιάζει στο βέλτιστο σημείο για επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στις 5.900 rpm, και αναβοσβήνει εάν ο κινητήρας φτάνει στο όριο των 6.800 rpm.
Το σύστημα Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα – η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring) έχει θεαματικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά και στην ευστάθεια στο στρίψιμο.


Το σύστημα AWD παρακολουθεί δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Στοχεύοντας στη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά, το σύστημα Ford Performance AWD ρυθμίστηκε σε συνδυασμό με το προηγμένο Electronic Stability Control, κυρίως με το σύστημα Torque Vectoring Control που βασίζεται στο σύστημα πέδησης και λειτουργεί παράλληλα με το torque-vectoring AWD. 
Οι οδηγοί του Focus RS μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα διαφορετικά Drive Modes που διαμορφώνουν το σύστημα AWD, τον έλεγχο των αποσβεστήρων, το Electronic Stability Control, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του κινητήρα, και τον ήχο της εξαγωγής ώστε να απολαμβάνουν βέλτιστες επιδόσεις στο δρόμο ή σε συνθήκες αγωνιστικής πίστας. Διατίθενται ρυθμίσεις Normal, Sport ή Track, μαζί με ένα ειδικό Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος σε αγωνιστικές συνθήκες.
Ο νέος κινητήρας 2.3-lit EcoBoost του νέου Focus RS μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο της νέας Ford Mustang και έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το Focus RS ώστε να αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ. Περιλαμβάνει νέο υπερσυμπιεστή twin-scroll χαμηλής αδράνειας με μεγαλύτερο συμπιεστή, βελτιστοποιημένη σχεδίαση εισαγωγής και μεγαλύτερης διαμέτρου σύστημα εξαγωγής.
Η μέγιστη ροπή των 440 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 4.500 rpm, ενώ για 15 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τα 470 Nm με τη λειτουργία overboost κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής επιτάχυνσης.
Προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο Focus RS είναι η τρίτη γενιά Focus RS, μετά τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2002 και το 2009.


Το τμήμα Ford Performance λειτουργεί σαν ένα εργαστήριο καινοτομίας και δοκιμών για τη δημιουργία μοναδικών οχημάτων, υψηλών επιδόσεων, εξαρτημάτων, αξεσουάρ και εμπειριών για τους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη καινοτομιών και τεχνολογιών στην αεροδυναμική, το ελαφρύ βάρος, τα ηλεκτρονικά, τις επιδόσεις των κινητήρων και την απόδοση καυσίμου που μπορούν να εφαρμόζονται ευρέως στην προϊοντική γκάμα της Ford.
Το Focus RS, το 30ό αυτοκίνητο με το θρυλικό σήμα RS, θα κατασκευάζεται στο Saarlouis (Γερμανία) και είναι ένα από τα 12 νέα οχήματα υψηλών επιδόσεων που η Ford θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020 στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford. Η εταιρία εκτιμά ότι οι παραδόσεις στους πελάτες στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2016.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α