Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Είχε ότι χρειαζόμασταν .....


Το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα μείνει στην έως σήμερα ιστορία ως τον αγώνα με έναν από τους καλύτερους σχεδιασμούς. Αλλά και τις λιγότερες συμμετοχές στα 49 χρόνια ύπαρξής του.
Δεν μας απογοητεύει, αντιθέτως μας κάνει πιο δυνατούς. Μας κάνει πιο δυνατούς γιατί νιώσαμε την αγάπη των πληρωμάτων που μπόρεσαν να δηλώσουν συμμετοχή, νιώσαμε την αγάπη του κόσμου που βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές, νιώσαμε την αγάπη της Helexpo –  Δ,.Ε.Θ. που μας στάθηκε στα δύσκολα.
Νιώσαμε την συμπαράσταση της πολιτείας (περιφέρεια και δήμοι), και των λίγων χορηγών που μας στήριξαν οικονομικά αλλά και των επισήμων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της οργανωτικής επιτροπής σε αντίθεση με άλλες χρονιές.
Γράψαμε πριν λίγες μέρες πως ο Α.Ο.Θ. είναι οι άνθρωποι του,  τα παιδιά που έγιναν γονείς και οι γονείς που έγιναν παππούδες. Αυτό αποδείχθηκε περίτρανα σε αυτόν τον αγώνα, όπου όλοι έβαλαν ένα λιθαράκι για να γίνει πραγματικότητα το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Έτσι είναι σημαντικό πριν προχωρήσουμε στην όποια περιγραφή να πούμε ένα ευχαριστώ από καρδιάς στους 100 φίλους-συνεργάτες που υπερέβησαν εαυτό έτσι ώστε να μην γίνει καμία έκπτωση στο οτιδήποτε αφορά τον δικός μας αγώνα.  
Στον καθεαυτού αγώνα είναι αλήθεια πως όλα ξεκίνησαν «μουδιασμένα» βλέποντας τις συμμετοχές να «κλείνουν» στις 24. Όταν όμως ακούστηκαν τα πρώτα «σκασίματα» στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου και χρόνια φίλοι και γνωστοί ξανάσμιξαν για άλλη μια χρονιά έφυγε κάθε ίχνος αμφιβολίας για το αποτέλεσμα του αγώνα.
Με την υποδειγματική σχεδίαση ο αγώνας ταξίδεψε τα πληρώματα σε όλη την ορεινή Χαλκιδική χωρίς να κουράσει ή να απογοητεύσει κανέναν. Οι εύκολα προσβάσιμες ειδικές διαδρομές έδωσαν την ευκαιρία στους πιο φανατικούς να δουν με ευκολία ακόμα και τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές. 
Η μάχη για τις πρώτες θέσεις ήταν αδυσώπητη, σε κάποια σημεία τόσο «σκληρή» που είχε σαν αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθεια στις πρώτες 4 ειδικές διαδρομές τα 11 από τα 23 πληρώματα που εκκίνησαν.
Έτσι στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. μετά από έξι ειδικές διαδρομές και  88.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα τερμάτισαν μόλις 12 πληρώματα. Πρώτοι γενικής οι Φιλιππίδης – Μαχαίρας, δεύτεροι οι Βελάνης – Βελάνης αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX και τρίτοι γενικής οι Πλάγος – Ρέντης με Peugeot 106 S16. Τέταρτοι γενικής, δεύτεροι στην F2 και πρώτοι στην Α7 οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Πέμπτοι γενικής, δεύτεροι στην Α6, τρίτοι στην F2 και πρώτο πλήρωμα Α.Ο.Θ. οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Έκτοι γενικής και δεύτεροι στην Α7 οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R. Έβδομοι γενικής και τρίτοι στην Α6 οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος με Suzuki Ignis. Όγδοοι γενικής οι Αναγωνστάκης – Μαύρος με Suzuki Swift  και ένατοι γενικής τρίτοι στην Α7 οι Μπακιρτζόπουλος – Θωμόπουλος με Peugeot 206  RC. Την τελευταία τριάδα της γενικής συμπληρώνουν τα πληρώματα Σταυρίδης – Κωνσταντινίδης με Peugeot 106 Rallye, Κούκας – Τούπας Peugeot 205 και Αναστασοβίτης – Aναστασοβίτης με Opel Astra GSi 16V. 
Από έξοδο αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη οι “Simetra” –  Πάλλας με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι Κίτσος – Παμπούκης με Opel Astra F και οι Δήμου – Ντίτορας με Peugeot 106 S16.
Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν τα πληρώματα Αργυρίου – Κυπαρρισσάς, Δημητρίου – Δημητρίου και Ευθυμιάδης – Παπανικολάου όλοι μεPeugeot 106 S16, οι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Citroen Saxo, Καλούδης – Τοπούζης με Mitsubishi Lancer Evo IX, Καρπάνος – Καρπάνος με MitsubishiLancer Evo X και Λάκης – Τριαντσφυλλίδης με Seat Ibiza.
Άτυχοι στάθηκαν οι Καραβασίλης – Καρλιώτης οι οποίοι εγκατέλειψαν τον αγώνα λόγω σπασμένου παρμπρίζ. Το πλήρωμα δεν έκλεισε καλά το καπό του Honda Civic Type R με αποτέλεσμα να ανοίξει εν κινήσει και να σπάσει το παρμπρίζ.
Τέλος δεν γίνετε να μην αναφερθεί και δημοσιοποιηθεί το ευχαριστώ του Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. προς τις εταιρίες BMW Τρικαλιώτης Α.Ε., Μασούτης Α.Ε., BIRRA PEJA, τις οδικές βοήθειες Hellas Service και Καμζέλης, την Baxevanakis Jap Autoparts, την Stepmat, την Green Cola, την Σπιτική Πίτα, την Top Line S.A., τις μπαταρίες Delcore καθώς επίσης και το Ε.Κ.Α.Β., το Πυροσβεστικό και Αστυνομικό Σώμα, τους Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού, τους Έλληνες Διασώστες αλλά και την εταιρία RedFish.  Τέλος ένα ευχαριστώ προς όλους τους εκπροσώπου των Μ.Μ.Ε., ειδικού τύπου και μη,  που προέβαλαν τα μέγιστα το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από όποιο μετερίζι.
Επόμενες δραστηριότητες του Α.Ο.Θ. είναι στις 11/10 η 42η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων  και το διήμερο 31/10-01/11 το 44ο Ράλλυ Sprint Θερμαϊκού το οποίο θα εμπεριέχει και την 2η Πανελλήνια Εκδήλωση Βετεράνων Οδηγών Αγώνων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ