Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC Opel Rallye Team .....


Η ADAC Opel Rallye Team έχει περάσει αρκετές έντονες και συναρπαστικές εβδομάδες το τελευταίο διάστημα. Το προσεχές Barum Czech Rally Zlín σηματοδοτεί το τρίτο ράλι μέσα σε τρεις εβδομάδες για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Opel, Emil Bergkvist (21, Torsåker) και Marijan Griebel (26, Hahnweiler). Και ενώ ο τελικός αγώνας της σεζόν για το ERC Junior θα είναι μία άνετη βόλτα για τον κάτοχο του τίτλου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Σουηδό Bergkvist και το συνοδηγό του Joakim Sjöberg (29, Ösmo), για τον Γερμανό team mate τους Griebel και με συνοδηγό τον Stefan Clemens (28, Thailen),  ο τίτλος του Ευρωπαίου Αντιπρωταθλητή παίζεται – ενώ πέντε ακόμα οδηγοί θα τον διεκδικήσουν με σθένος.
Ο Griebel ετοιμάζεται για το κλασικό  ασφάλτινο ράλι της Τσεχίας με μεγάλη αυτοπεποίθηση.  Πέρσι ήρθε δεύτερος. «Μετά από δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση στα ασφάλτινα ράλι του 2015 ERC Junior σε Ιρλανδία και Βέλγιο, στόχος μας είναι μία θέση στο βάθρο. Ασφαλώς θα θέλαμε να κατακτήσουμε τη νίκη που στερηθήκαμε στην Ypres λόγω του προβλήματος με το ελαστικό στην τελευταία ειδική. Αλλά η κατάκτηση του τίτλου του Αντιπρωταθλητή σημαίνει ακόμα περισσότερα για μένα. Ένας τερματισμός 1-2 στο πολύ ανταγωνιστικό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior θα ήταν ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα για την ADAC Opel Rallye Junior Team, και θέλουμε να συμβεί. Χάρη στην Opel ADAM R2, είμαστε άριστα εξοπλισμένοι για να το πετύχουμε.»
Ο Bergkvist πιστεύει επίσης ότι ο team mate του είναι φαβορί στους τελικούς.  «Ο Marijan έχει αποδείξει πάνω από μία φορά πόσο εξαιρετικός οδηγός είναι στην άσφαλτο. Δύσκολο θα ηττηθεί στην Τσεχία. Θα προσπαθήσουμε, βέβαια – και ευελπιστούμε να κερδίσουμε βαθμούς από τον αγώνα για να βοηθήσουμε τον Mari στην προσπάθειά του για τον τίτλο του Αντιπρωταθλητή. Προσωπικά νιώθω ενθουσιασμένος που πηγαίνω στο Zlín σαν Ευρωπαίος Πρωταθλητής και θα μπορέσω να αγωνιστώ σε αυτό το τρομερό ράλι χωρίς τεράστια πίεση για βαθμούς. Αποφασισμένοι όπως πάντα, ο Jocke και εγώ θα κυνηγήσουμε το καλύτερο δυνατόν τερματισμό, με τις καλύτερες επιδόσεις μας όπως πάντα σε όλη τη σεζόν του FIA ERC Junior.»


Οι τελικοί του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Junior θα περιλαμβάνουν επίσης τον Aleks Zawada από την Πολωνία και την Γαλλίδα συνοδηγό του, Cathy Derousseaux, καθώς και τον Julius Tannert από τη Σαξονία (25, Zwickau) με τη συνοδηγό του Jennifer Thielen από το Λουξεμβούργο. Και τα δύο ζευγάρια οδηγούν ένα ιδιωτικής συμμετοχής Opel ADAM R2.
Το Barum Czech Rally Zlín έχει συνολική απόσταση 645.41 χλμ., από τα οποία τα 229.21 αγωνιστικά χιλιόμετρα κατανέμονται σε δεκαπέντε χρονομετρημένες ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας ξεκινά την Παρασκευή το βράδυ (28 Αυγούστου) στις 9:15 μ.μ. με το θεαματικό σιρκουί πόλης στο Zlín (SS1), ενώ το πρώτο σκέλος συνεχίζεται το Σάββατο με οκτώ ακόμα ειδικές διαδρομές που ξεκινούν στις 9:46 π.μ. Οι οδηγοί θα τελειώσουν γύρω στις 8 μ.μ., και το δεύτερο σκέλος θα ξεκινήσει την Κυριακή στις 8:38 π.μ., με την τελευταία ειδική  (SS15) στις 2:28 μ.μ. Ο τηλεοπτικός σταθμός TV Eurosport θα μεταδίδει καθημερινά τις σημαντικότερες στιγμές του Barum Czech Rally Zlín. 
Οι οπαδοί του ράλι μπορούν να το παρακολουθήσουν ζωντανά στο www.opel-motorsport.com.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα