Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

37o ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ .....


Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών Α.Ο.Π. φέτος συμπληρώνει 45 χρόνια συνεχούς αγωνιστικής δράσης θα διοργανώσει με ασφάλεια όπως πάντα δίνοντας παράλληλα εορταστικό χρώμα το 37o ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ. 
Έναν αγώνα που έχει μείνει στις καρδιές των αθλητών και των θεατών προσφέροντας αμέτρητες συγκινήσεις. 
Ο αγώνας που φέτος προσμετρά στο Κύπελλο Ασφάλτου 2015 θα ξεκινήσει με την πανηγυρική εκκίνηση το Σαββάτο 5 Σεπτεμβρίου στον μώλο Αγ. Νικολάου στην Πάτρα. 
Ενώ την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθούν οι γνώστες και πολύ θεαματικές Ειδικές Διαδρομές Σελινούντας και Φτέρη 2 φορές με εκκίνηση ανασυγκρότηση και τερματισμό στην Άκολη Αιγίου. 
Ο αγώνας περιλαμβάνει 2 ειδικές διαδρομές επαναλαμβανόμενες.
 Ο Α. Ο. Π. ενημερώνει τους φίλους θεατές για το πρόγραμμα του αγώνα. 
Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ώρα 16.00-19.00 στον Μόλο της (Αγίου Νικολάου) στην Πάτρα. 
Το Σάββατο 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ώρα 20.30 θα δοθεί Πανηγυρική Εκκίνηση στον Μόλο (Αγίου Νικολάου). 
Την ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ o αγώνας θα επανεκκινήσει από την Άβυθο (Άκολη) στις 09.30 το πρωί. 
Ο τερματισμός των αυτοκινήτων θα γίνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ώρα 14.Ο5 στο ίδιο σημείο, ενώ η απονομή των επάθλων θα γίνει 30 λεπτά μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων σε χώρο Δ.Δ .Ροδοδάφνης (Άκολη) 

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ [Ε.Δ] 

ΠΡΟΣΟΧΗ Οι δρόμοι θα κλείσουν για τους θεατές 1.30 ώρα νωρίτερα. 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕΧ 0 ΑΚΟΛΗ ΑΙΓΙΟΥ-Δ.Δ. ΡΟΔΟΔΑΦΝΗΣ 
ΣΕΧ Ι ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ Στην έξοδο του χωριού ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ 
όπου αριστερά δρομάκι και δεξιά πόρτα οικοπέδου 
ΕΔ. Ι ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ Ι 
ΑΦΕΤ. 50 μ. μετά ΣΕΧ Ι στο τέλος της περίφραξης 
ΤΕΡΜ. Στην είσοδο του χωριού ΦΤΕΡΗ 100 μ πριν την πινακίδα ΦΤΕΡΗ 
ΣΤΟΠ Στην είσοδο του χωριού ΦΤΕΡΗ όπου πινακίδα ΦΤΕΡΗ 
ΣΕΧ 2 ΦΤΕΡΗ Ι Στην έξοδο του χωριού ΦΤΕΡΗ όπου πινακίδα ΦΤΕΡΗ τέλος 
Ε.Δ 2 ΦΤΕΡΗ Ι 
ΑΦΕΤ 50 μ μετά όπου αρχή μπαριέρας αριστερά 
ΤΕΡ 500 μ πριν την είσοδο του χωριού ΒΑΛΤΣΑ όπου δεξιά πέτρινη βρύση 
ΣΤΟΠ 200 μ μετά τον τερματισμό όπου αριστερά παγκάκι και πινακίδα ΒΑΛΤΑ 
ΣΕΧ 2Α SERVICE IN ΑΚΟΛΗ χώρος κάτω από το γήπεδο Δ.Δ. ΡΟΔΟΔΑΦΝΗΣ 
ΣΕΧ 2Β SERV OUT ΑΝΑΣ.ΙΝ ΑΚΟΛΗ 
ΣΕΧ 2Γ ΑΝΑΣΥΓΚ.OUT ΑΚΟΛΗ 
ΣΕΧ 3 ΕΔ. 3 ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ 2 
ΑΦΕΤ. 50 μ. μετά ΣΕΧ Ι στο τέλος της περίφραξης 
ΤΕΡΜ. Στην είσοδο του χωριού ΦΤΕΡΗ 100 μ πριν την πινακίδα ΦΤΕΡΗ 
ΣΤΟΠ Στην είσοδο του χωριού ΦΤΕΡΗ όπου πινακίδα ΦΤΕΡΗ 
ΣΕΧ 4 ΦΤΕΡΗ 2 Στην έξοδο του χωριού ΦΤΕΡΗ όπου πινακίδα ΦΤΕΡΗ τέλος 
Ε.Δ 4 ΦΤΕΡΗ 2 
ΑΦΕΤ 50 μ μετά όπου αρχή μπαριέρας αριστερά 
ΤΕΡM 500 μ πριν την είσοδο του χωριού ΒΑΛΤΣΑ όπου δεξιά πέτρινη βρύση 
ΣΤΟΠ 200 μ μετά τον τερματισμό όπου αριστερά παγκάκι και πινακίδα ΒΑΛΤΑ 
ΣΕΧ 4Α ΤΕΡΜΑΤΙΣMOΣ Στην ΑΚΟΛΗ [ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ] 
Όπου αριστερά εκκλησία και δεξιά καφενείο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,