Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To 100ο SEAT Leon Cup Racer .....


H SEAT Sport παρέδωσε το 100ο SEAT Leon Cup Racer - το οποίο προορίζεται για την Target Competition Team - στα κεντρικά της γραφεία στην Abrera της Βαρκελώνης. Μέσα σε μόλις 14 μήνες, η σημαντικά μεγάλη ποσότητα αυτοκινήτων που έχει πουληθεί αποδεικνύει το εξαιρετικό επίπεδο ζήτησης και απόκρισης στα πλαίσια του SEAT Leon Eurocup, όσο και του TCR International Series - με 9 νίκες σε 14 αγώνες - καθώς και άλλων αγωνιστικών θεσμών, όπως του CER (Spanish Endurance Championship).    
Ο Dr. Matthias Rabe, SEAT Executive Vice-President for Research & Development και ο Jaime Puig, Director of SEAT Sport, τίμησαν το γεγονός μαζί με τους Markus Gummerer και Andreas Gummerer, εκπροσώπους της Target Competition Team, παραδίδοντας το 100ο SEAT Leon Cup Racer. Η αυστριακή ομάδα θα αποκτήσει το έκτο αυτοκίνητο με το οποίο θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο 2015 SEAT Leon Eurocup, παράλληλα με τα άλλα πέντε Leon Cup Racer και με οδηγό τον νεαρό Ολλανδό Loris Hezemans. Η δέσμευση της ομάδας από την Αυστρία αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη στην αγωνιστική ισχύ του SEAT Leon Cup Racer, ενός αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε από το μηδέν από την SEAT Sport.
Το 100ο Leon Cup Racer θα κάνει το ντεμπούτο του το επόμενο Σαββατοκύριακο 4 & 5 Ιουλίου, στα πλαίσια του επόμενου γύρου του Πρωταθλήματος στην Αυστρία.
«Το SEAT Leon Cup Racer κερδίζει συνέχεια οπαδούς και θαυμαστές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα πολύ ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, χαρακτηριστικό που το έχει αποδείξει σε όλες τις διοργανώσεις που έχει συμμετάσχει. Διαθέτει ένα δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 330PS και 6τάχυτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη. Είναι ένα πολύ ελαφρύ αυτοκίνητο με χαμηλό κέντρο βάρους που σημαίνει ότι είναι πολύ γρήγορο και απολαυστικό στην οδήγηση. Επίσης πρέπει να πω, πως είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για το γεγονός πως το Leon Cup Racer έγινε άμεσα αποδεκτό από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αναγνωρίστηκε η καθημερινή εργασία των μηχανικών της SEAT πάνω σε αυτό», σχολίασε ο Dr Matthias Rabe, SEAT Executive Vice-President for Research & Development. 
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την πρόοδο του Leon Cup Racer. Το μοντέλο που παραλαμβάνουμε είναι το έκτο που χρησιμοποιούμε κατά την διάρκεια της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν και το εντέκατο από τον Απρίλιο του 2015 στα πλαίσια του SEAT Leon Eurocup και του TCR International Series. Η συμμετοχή μας σε αυτούς τους αγωνιστικούς θεσμούς, κάνει για μας ζωτικής σημασίας το γεγονός να είμαστε σε θέση να βασιστούμε σε ένα αυτοκίνητο που γνωρίζουμε ότι θα μας προσφέρει άριστη απόδοση. Με το Leon Cup Racer βρήκαμε αυτό που ψάχναμε: κάτι ικανό, γρήγορο, αξιόπιστο και διασκεδαστικό», εξηγεί  Markus Gummerer, Principal of Target Competition. 



«Χάρη στη παρουσία του Leon Cup Racer στο SEAT Leon Eurocup, μπορούμε να απολαύσουμε συναρπαστικούς αγώνες σε κάθε μία από τις ευρωπαϊκές πίστες που επισκεπτόμαστε όταν ένας αγωνιστικός γύρος πραγματοποιείται. Το αποτέλεσμα είναι το μεγάλο έργο που επιτυγχάνει μία ιδιαίτερα προετοιμασμένη και απόλυτα αφοσιωμένη ομάδα από επαγγελματίες μηχανικούς. Η παράδοση του 100ου Leon Cup Racer αποδεικνύει πως οδεύουμε προς την σωστή κατεύθυνση», υπογραμμίζει ο  Jaime Puig, Director of SEAT Sport.
Το Πρωτάθλημα Ενιαίου Τύπου SEAT Leon Eurocup είναι ένας διαγωνισμός μηχανοκίνητου αθλητισμού που διοργανώνεται από την SEAT Sport για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Οι αγώνες διεξήχθησαν μέσα σε διάστημα έξι Σαββατοκύριακων κατά το πρώτο έτος της διοργάνωσης ενώ η νέα τρέχουσα σεζόν θα περιλαμβάνει επτά Σαββατοκύριακα αγωνιστικών γύρων σε επτά διάσημες Ευρωπαϊκές πίστες όπως, Paul Ricard (Γαλλία), Estoril (Πορτογαλία), Silverstone (Ηνωμένο Βασίλειο), Red Bull Ring (Αυστρία), Nürburgring (Γερμανία), Monza (Ιταλία) και Circuit de Catalunya (Βαρκελώνη, Ισπανία).
Οι οδηγοί θα αγωνιστούν και πάλι με το SEAT Leon Cup Racer το οποίο εκφράζει το καινοτόμο πνεύμα της SEAT συνδυάζοντας την εντυπωσιακή σχεδίαση με έναν εξαιρετικά ισχυρό κινητήρα. Η δυναμική εμφάνιση του Leon Cup Racer μεταφέρει την ισχύ του από την πρώτη κιόλας ματιά ενώ το DNA της σχεδίασης της γκάμας Leon παραμένει άθικτο. Παρότι έχει αναπτυχθεί από το μηδέν από την SEAT Sport ως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Cup Racer είναι στενά συνδεδεμένο με το Leon CUPRA, το κορυφαίο εμπορικό μοντέλο της γκάμας για σπορ οδηγική απόλαυση me εξαιρετικές επιδόσεις. 
Αυτά τα εμπροσθιοκίνητα μοντέλα εφοδιάζονται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα δύο λίτρων με μέγιστη ισχύ 330hp, 6τάχυτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη DSG, ευρέως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αξιόπιστο σύστημα πέδησης καθώς και πιστοποιημένο από την FIA σύστημα προστασίας από ανατροπή.
Από το 1970, η Ισπανική μάρκα έχει δημιουργήσει μια πλούσια αγωνιστική κληρονομιά, κερδίζοντας δύο φορές τον παγκόσμιο τίτλο του WTCC το 2008 και 2009 και τρείς τίτλους στο WRC στην κατηγορία των δίλιτρων (1996,1997 & 1998) εκτός από τα επιτυχημένα ενιαία πρωταθλήματα που διοργανώνει σε όλο τον κόσμο. Μέσω άλλων διεθνών και εγχώριων προγραμμάτων, η SEAT Sport έχει κατακτήσει περισσότερους από 25 αγωνιστικούς τίτλους. 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το SEAT Leon Eurocup επισκεφτείτε: www.seat-sport.com/eurocup

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα