Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεμινάριο Κριτών .....


Με εξαιρετική επιτυχία διεξήχθη το "Σεμινάριο Κριτών" το Σάββατο 11 και Κυριακή 12 Ιουλίου 2015, με οργανωτή την Ο.Μ.Α.Ε σε συνεργασία με τους αθλητικούς ομίλους και συλλόγους της Θεσσαλονίκης Α.Ο.Θ, Α.Σ.ΠΙΣ, ΛΕ.Κ.Α.Μ, ΛΕ.Ν.Ο.Ε, Σ.ΤΕ.ΒΕ στις εγκαταστάσεις του Super Service της Express Service.
Το σεμινάριο ανέλαβαν από την Ο.Μ.Α.Ε ο Γενικός Διευθυντής της Ε.ΠΑ/Ο.Μ.Α.Ε κος Παπασταθόπουλος Νίκος και ο υπεύθυνος επιτροπής σεμιναρίων την Ο.Μ.Α.Ε κος Ζηρόπουλος Σπύρος, οι οποίοι εξεπλάγησαν από την παρουσία 59 ατόμων που αγαπούν τους αγώνες αυτοκινήτου και καρτ.
Το καλωσόρισμα έκανε ο πρόεδρος του Α.Ο.Θ κος Ψηφίδης Γιάννης εκ μέρους και των υπολοίπων λεσχών, όπως και ο αντιπρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε κος Μίχογλου Βασίλης.
Το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης, το Σάββατο, ήταν θεωρητικό και περιελάμβανε τους κανονισμούς των αγώνων αυτοκινήτου και καρτ, όπως και τα νέα δεδομένα που τους διέπουν. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα μέτρα ασφαλείας.


Το δεύτερο και πρακτικό μέρος, την Κυριακή, περιελάμβανε ένα πλήρες συνεργείο ειδικής διαδρομής στο οποίο όλοι οι υποψήφιοι δόκιμοι κριτές εναλλάξ εκπαιδεύτηκαν.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν και πολλοί παλιοί κριτές και άρχοντες αγώνων.
Το σεμινάριο έκλεισε ο πρόεδρος του Α.Ο.Θ με την υπόσχεση ότι όλοι οι νέοι δόκιμοι κριτές θα προσκληθούν στις διοργανώσεις του Α.Ο.Θ για το 2015. Δηλαδή:

Α) Το Ράλλυ Δ.Ε.Θ 2015
Β) Το Ράλλυ Sprint Θερμαϊκού και 2ο Αγώνα Βετεράνων
Γ) Τη Β΄Δεξιοτεχνία 2015


Σε ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο για την πορεία της χώρας μας, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έδειξε ότι είναι «παρών» στις οργανώσεις που θα ακολουθήσουν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,