Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το City Safety της Volvo μειώνει τα ατυχήματα κατά 28% .....


Μια από τις πιο διεξοδικές επιστημονικές μελέτες για τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης στα αυτοκίνητα, αποκαλύπτει ότι το σύστημα City Safety, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων της Volvo, μειώνει τις ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης για περιπτώσεις σύγκρουσης στο πίσω μέρος προπορευόμενου οχήματος κατά 28%.
Βασισμένη σε δεδομένα από πραγματικές αιτήσεις αποζημίωσης που προέρχονται από τις σουηδικές ασφαλιστικές εταιρείες If και Volvia, η μελέτη για την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του City Safety αποδεικνύει την αξία των συστημάτων αυτόματης πέδησης για την αποφυγή σύγκρουσης σε πραγματικές συνθήκες.
Το κύριο όφελος του City Safety έχει να κάνει με την ικανότητά του να ελαττώνει τη συχνότητα τραυματισμών του αυχένα που σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με την απότομη επιβράδυνση-επιτάχυνση (φαινόμενο «whiplash»), η οποία παρατηρείται συχνά σε ατυχήματα με χαμηλή ταχύτητα. Δευτερεύον όφελος για τους οδηγούς των Volvo είναι η μείωση στη ζημιά που υφίστανται τα αυτοκίνητά τους από το ατύχημα και, επομένως, στο κόστος επισκευής τους.
Ισχυρό στατιστικό δείγμα  
Η μελέτη έχει μεγάλη αξία για την εκτίμηση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης, καθώς είναι η μοναδική που βασίζεται σε ένα ευρύ φάσμα δεδομένων από ασφαλιστικές εταιρείες, το οποίο καλύπτει πάνω από 160.000 «οχηματικά έτη» (κατά το «ανθρωποώρες»). Σε αντίθεση με τα δεδομένα που προέρχονται από την αστυνομία ή τις υπηρεσίες άμεσης βοήθειας, τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών καλύπτουν όλα τα ατυχήματα, ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ανθρώπινος τραυματισμός. Προσφέρουν έτσι μια περισσότερο ολιστική εικόνα όσον αφορά την απόδοση σε πραγματικές συνθήκες του City Safety, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό των μοντέλων της Volvo Cars.


«Η Volvo Cars λανσάρισε την πρώτη τεχνολογία αποφυγής ατυχήματος το 2006. Το 2008, το City Safety ενσωματώθηκε ως βασικός εξοπλισμός σε όλα τα νέα μοντέλα της Volvo. Από τότε, παρακολουθούμε την απόδοση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης των αυτοκινήτων της Volvo σε όλη τη Σουηδία, όπου το μερίδιο αγοράς μας είναι 20%. Το ότι το ένα πέμπτο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους σουηδικούς δρόμους είναι Volvo, μας προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό στατιστικό δείγμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων», λέει η Μαγκνταλένα Λίντμαν (Magdalena Lindman), εξειδικευμένη μηχανικός στο Τμήμα Ανάλυσης Δεδομένων για την Ασφαλή Κυκλοφορία, της Volvo Cars. 
Οι αριθμοί της μελέτης δείχνουν ότι αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με την πρώτη και δεύτερη γενιά του City Safety (οι οποίες διαθέτουν ενεργή αυτόματη πέδηση έως και τα 30 ή 50 χλμ./ ώρα αντίστοιχα υπό ορισμένες κυκλοφοριακές συνθήκες) ενεπλάκησαν σε 28% λιγότερα ατυχήματα και, αντιστοίχως, λιγότερες ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης.   
Μειωμένα ασφάλιστρα
Το City Safety της Volvo Cars παρέχει, επιπλέον, άμεσα οικονομικά οφέλη σε όσους οδηγούν ένα Volvo, με τις ασφαλιστικές εταιρείες να προσφέρουν σε κάποιες αγορές εκπτώσεις μεταξύ 20 και 25% στα ασφάλιστρα, χάρη σε αυτή την καινοτόμο τεχνολογία.
Τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης καθίστανται όλο και πιο δημοφιλή ανάμεσα σε οδηγούς που περνούν πολύ χρόνο πίσω από το τιμόνι, στο «σταμάτα-ξεκίνα» της αστικής κυκλοφορίας, όπου το ρίσκο μιας σύγκρουσης με χαμηλή ταχύτητα είναι ιδιαίτερα υψηλό. Η πρώτη γενιά των συστημάτων παρέμενε ενεργή σε ταχύτητες μέχρι και 30 χλμ./ ώρα. Στη συνέχεια, από το 2013, το όριο αυξήθηκε στα 50 χλμ./ ώρα. Το 2015, το City Safety αναβαθμίστηκε και πάλι, με το Νέο XC90 ειδικά να ενσωματώνει την τελευταία γενιά του συστήματος που παραμένει ενεργή συνεχώς και αποτελεσματική, ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.
Η διαρκής βελτίωση του City Safety, που ειδικά στο Νέο XC90 είναι ενεργό σε όλο το εύρος ταχυτήτων, φέρνει τη Volvo Cars πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου της, γνωστού ως Vision 2020 (Όραμα 2020). Σύμφωνα με αυτό, η Volvo μέχρι το 2020, θα έχει αναπτύξει την αναγκαία τεχνολογία ώστε μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε ένα νέο Volvo. Απώτερος στόχος της Volvo, η δημιουργία αυτοκινήτων που θα είναι αδύνατο να συγκρουστούν.
Τα αποτελέσματα αυτής της ανεξάρτητης μελέτης για τις προόδους και την αποτελεσματικότητα των Συστημάτων Αποφυγής Σύγκρουσης παρουσιάστηκαν στο 24ο Διεθνές Τεχνολογικό Συνέδριο για την Αναβαθμισμένη Ασφάλεια Οχημάτων (ESV), που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Γκέτεμποργκ, από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι