Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ADAC Opel Rallye Junior Team στις Αζόρες .....


Με μεγάλο ενθουσιασμό και υψηλή αυτοπεποίθηση, η ADAC Opel Rallye Junior Team ανυπομονεί να τρέξει στη χωμάτινη περιπέτεια του SATA Rallye Acores με δύο εργοστασιακά εργαλεία ADAM R2. Μετά τις νίκες στους δύο προηγούμενους γύρους του Πρωταθλήματος ERC Junior της FIA, ο Σουηδός εργοστασιακός οδηγός της Opel Emil Bergkvist (20, από το Torsåker) έχει καθαρό προβάδισμα με 78 βαθμούς και διαφορά 42 βαθμών από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του. Έχοντας τερματίσει δεύτερος στο Rallye Circuit of Ireland, ο Γερμανός team mate του Marijan Griebel (26, από το Hahnweiler) κατέχει τώρα την πέμπτη θέση στην κατάταξη του FIA ERC Junior.
Οι δύο οδηγοί που υποστηρίζονται από την ADAC και την Opel έχουν προετοιμαστεί σχολαστικά για τον τρίτο γύρο του FIA ERC Junior που θα πραγματοποιηθεί στο Πορτογαλικό αρχιπέλαγος περίπου 1.400 χλμ. δυτικά της Ευρωπαϊκής ηπείρου στη μέση του Ατλαντικού Ωκεανού. Μετά από εντατική εκπαίδευση στο χώμα στην Αυστρία, οι ομάδες ασχολήθηκαν με ατομικούς, δοκιμαστικούς αγώνες. Ο Bergkvist, που ηγείται του ERC Junior, εκπαιδεύτηκε στην οδήγηση ράλι στους χωμάτινους δρόμους της πατρίδας του και κινείται με εξαιρετική άνεση σε τέτοια εδάφη. Έτσι κέρδισε εύκολα στην κατηγορία του στο Ράλι Νότιας Σουηδίας με το συνοδηγό του Joakim Sjöberg και το ADAM R2 τους. Μία εβδομάδα αργότερα, οι team mates τους Griebel με το συνοδηγό του Stefan Clemens αγωνίστηκαν έχοντας σχεδόν εξασφαλίσει μία θέση στο βάθρο στο εξαιρετικά δύσκολο Ράλι Πορτογαλίας, που περιλαμβάνεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Τελικά μία ζημιά στο ελαστικό στην τελευταία ειδική προκάλεσε προβλήματα την ανάρτηση αναγκάζοντάς τους να εγκαταλείψουν. Τη Δευτέρα πριν από το Ράλι Αζόρες, οι Bergkvist και Griebel ήταν ήδη εκεί για μία ακόμα ημέρα δοκιμών με τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα.


Έτσι, οι οδηγοί της ADAC Opel Rallye Junior Team είναι γεμάτοι αισιοδοξία εν όψει του τρίτου γύρου της σεζόν, που είναι ήδη στη μέση του FIA ERC Junior 2015. «Πραγματικά ανυπομονώ για τις Αζόρες» λέει ο Bergkvist. «Έχω παρακολουθήσει πολλά βίντεο μέσα από αυτοκίνητα και μετράω τις ώρες μέχρι να τρέξω σ’ αυτό το φανταστικό, χωμάτινο ράλι με το ADAM R2 μου. Ασφαλώς, ο ανταγωνισμός θα είναι και πάλι εξαιρετικά σκληρός. Αλλά, το ADAM R2 έχει αποδείξει ότι είναι ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο ράλι σε όλα τα οδοστρώματα. Είμαστε άριστα προετοιμασμένοι και στοχεύουμε σε καθαρές επιδόσεις με όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη.  Εάν το καταφέρουμε, είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να ελπίζουμε σε μία νέα θέση στο βάθρο.»
Ο συνάδερφός του Griebel προσθέτει: «Το να συμμετέχω σε ένα ράλι στο μαγευτικό τοπίο των Αζορών είναι ένα όνειρό μου που γίνεται πραγματικότητα. Περιμένω ειδικές διαδρομές με υψηλές προκλήσεις λόγω συνεχών αλλαγών στην ποιότητα του εδάφους. Ο ευμετάβλητος καιρός του αρχιπελάγους μπορεί επίσης να παίξει σημαντικό ρόλο. Πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα. Δεν θα τολμούσα να πω ότι θα είναι ένας αγώνας ρουτίνας αφού έχω τρέξει μόνο μία φορά σε χωμάτινο ράλι, αλλά οι δύο δοκιμαστικοί γύροι και η συμμετοχή μου στον Πορτογαλικό αγώνα του WRC ήταν σίγουρα πολύ καλή προετοιμασία για τις Αζόρες. Κύριος στόχος είναι να διασχίσω τη γραμμή τερματισμού με το ADAM R2 και να σκοράρω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς για το FIA ERC Junior.»
Ο Πολωνός Aleks Zawada με τη Γαλλίδα συνοδηγό του Cathy Derousseaux που αγωνίζονται σε ολόκληρο το ERC Junior με ένα ADAM R2 ιδιωτικής συμμετοχής, τρέχουν επίσης με τα χρώματα της Opel στις Αζόρες.


Το Rallye Acores καλύπτει μία συνολική απόσταση 725,8 km με 17 απαιτητικές, χωμάτινες ειδικές απόστασης 216,6 km. Το ράλι ξεκινά στο Ponta Delgada στο μεγαλύτερο νησί São Miguel την Πέμπτη (4 Ιουνίου) στις 3:45 μ.μ. τοπική ώρα (CEST μείον 2 ώρες) και θα κάνει μία προσωρινή παύση από τις 10:30 μ.μ. Την επόμενη μέρα το πρώτο σκέλος θα συνεχιστεί από τις 9 π.μ. και θα τελειώσει γύρω στις 9 μ.μ. Το δεύτερο σκέλος ξεκινά την Κυριακή (6 Ιουνίου) στις 8:30 π.μ. και οι αγωνιζόμενοι θα διασχίσουν τη γραμμή τερματισμού γύρω στις 7 μ.μ. Η Opel προσφέρει ζωντανή μετάδοση στο website

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο