Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1o Σκέλος ... Με βροχή !


Άνοιξε η αυλαία του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας με τη διεθνή αίγλη, καθώς προσμετράει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων σημαδεύτηκε από τον βροχερό καιρό, ο οποίος δυσκόλεψε πληρώματα και οργανωτές. Συγκεκριμένα, οι δύο από τις τρεις ειδικές της ημέρας ήταν βρεγμένες, δημιουργώντας «πονοκέφαλο» στους αγωνιζόμενους. 
Το τέλος της πρώτης ημέρας βρήκε τους “Pedro”-Baldaccini να φιγουράρουν στην κορυφή. Το ιταλικό πλήρωμα του Lancia Delta Integrale 16V, ξεκίνησε μουδιασμένα στην πρώτη ειδική της Ριτσώνας, αλλά η συνέχεια ήταν εντυπωσιακή. Αντεπιτέθηκε στη βρεγμένη διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου, χτίζοντας τελικά σημαντική διαφορά 25 δευτερολέπτων από τους διώκτες του. 


Οι επικεφαλής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Κατηγορία 2, Myrsell-Junttila με το Porsche 911RSR αν και ξεκίνησαν εντυπωσιακά πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική, εντούτοις υποχώρησαν στη δεύτερη θέση. Το δυνατό χαρτί του πληρώματος είναι το χώμα, στο οποίο στοχεύουν να επιτεθούν. Την πρώτη τριάδα κλείνουν οι Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) οι οποίοι ακολουθούν το πλάνο τους που είναι ο τερματισμός στο βάθρο του Ιστορικού Ακρόπολις. Σήμερα, έκαναν λάθος επιλογή ελαστικών στη Ριτσώνα, κάτι που κόστισε σε χρόνο. Οι Ιταλοί Marenzana-Beltrame με Porsche 911 RSR ακολουθούν στην τέταρτη θέση, με τους Πίτσο-Καραπαπάζη (Toyota Celica GT 2000) να είναι οι πρώτοι Έλληνες στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Πίτσος στην επιστροφή του στα ράλλυ εντυπωσίασε σήμερα και θα μπορούσε να βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του αυτοκινήτου. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Mekler-Miko Mekler, οι οποίοι το διασκεδάζουν με το Alfa Romeo 1750 Gtam.


Όσον αφορά τον αγώνα του Ελληνικού πρωταθλήματος, οι Τσαλαματάς – Μπαμπαλής με το πορτοκαλί Ford Escort RS 2000 …«πετούσαν» σήμερα, έχοντας μια απροβλημάτιστη ημέρα. Έτσι, μέχρι τώρα βρίσκονται στην κορυφή του αγώνα, εμπρός από τους Πίτσο-Καραπαπάζη, με τους Π. Παραδείση-Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000) να ακολουθούν. Καθόλου άσχημα κινούνται οι τέταρτοι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ (BMW 2002 Ti), στην επανεμφάνιση του οδηγού στους αγώνες, ύστερα από 4 χρόνια αποχής. Στον πρώτο του αγώνα ως οδηγός, ο Μουρτζούκος έχοντας στο πλάι του τον Καραδημήτρη είναι στην πέμπτη θέση με ίδιο αυτοκίνητο. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με το Porsche 911 RSR παρά το δεύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική, έπεσαν στην ελληνική κατάταξη, εξαιτίας μιας λάθους επιλογής ελαστικών.


Στους εγκαταλείψαντες, αξίζει να αναφέρουμε τους «φιλέλληνες» Wilkman-Kokko, οι οποίοι δεν μπήκαν στην πρώτη ειδική, καθώς στράβωσε ο πίσω τροχός του Triumph TR8 στην απλή διαδρομή. Νωρίς εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο οι «Φίλων»-Σωτήρχος στην πρώτη του οδηγού με το Autobianchi A112 Abarth, ενώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν οι Γ. Παραδείσης – Κ. Σκούρας (Ford Escort RS 2000) στην Πεντέλη.
Στην κατηγορία Regularity, έχουμε δυνατές μάχες, καθώς οι Κατσαούνης-Μανσόλας (VW Golf) και Marcattilj-Gianmarino (Porsche 911 2.0 SWB) έχουν αμφότεροι από 5.4 βαθμούς ποινής, με τους Γεωργακόπουλο-Ηλιού (Morris Mini) να ακολουθούν στην τρίτη θέση, σε μια κατηγορία ιδιαίτερα αμφίρροπη. 
Το αυριανό σκέλος περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 72.65 αγωνιστικών χιλιομέτρων. 
Τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο σέρβις παρκ του ΟΑΚΑ στις 17.26 και θα ξεκινήσει η διαδικασία της μετατροπής σε χωμάτινα, κάτι που αξίζει να απολαύσει ο κόσμος.

Οι πρωταγωνιστές του 1ου σκέλους δήλωσαν:

"Pedro": Ξεκινήσαμε χωρίς να πιέσουμε στην πρώτη ειδική. Η δεύτερη ειδική ήταν η αγαπημένη μου. Κινηθήκαμε πολύ καλά, χτίζοντας και σημαντική διαφορά που θα μας βοηθήσει αύριο. Την Παρασκευή θα κινηθούμε σε παρόμοιο ρυθμό.

Mats Myrsell: Δεν πιέσαμε σήμερα. Ξεκινήσαμε με καλό ρυθμό, ωστόσο στον Άγιο Μερκούριο μπήκε νερό στο αυτοκίνητο, κάτι που μας δυσκόλεψε. Αύριο θα πιέσουμε και ο στόχος μας είναι το χώμα στο οποίο θα τα δώσουμε όλα.

Anders Johnsen: Είχαμε λάθος επιλογή ελαστικών, καθώς πιστεύαμε πως η Ριτσώνα θα ήταν βρεγμένη. Το διασκεδάσαμε στον Άγιο Μερκούριο. Ίσως είναι η καλύτερη ασφάλτινη ειδική που έχω κάνει. Φανταστική!

Γιάννης Τσαλαματάς: Είμαστε ευχαριστημένοι με το ρυθμό μας. Όλα κυλάνε ομαλά.

Κωνσταντίνος Πίτσος: Οι ειδικές είναι γνωστές σε εμάς και αγαπημένες. Ο καιρός μας τα χάλασε, αλλά το απολαύσαμε. Βέβαια, στον Μερκούρη αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τα εμπρός φρένα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. 

Παναγιώτης Παραδείσης: Αρχικά ήταν ξεμούδιασμα για εμάς. Ο Μερκούρης ήταν αρκετά φοβιστικός και φέραμε και μισό τετ-α-κε. Αύριο είναι μεγάλη και δύσκολη ημέρα.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ