Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GTCC 2015 .....


Το 2014 ολοκληρώθηκε και τυπικά με τις απονομές των επάθλων από την ΟΜΑΕ όπου βραβεύτηκαν οι διακριθέντες οδηγοί του GTCC. Ωστόσο “χρωστάμε” μία ενημέρωση για το τι μέλει γενέσθαι το 2015, το οποίο έγινε ακόμα πιο επιτακτικό τις τελευταίες ημέρες και τα πολλά τηλέφωνα από φίλους οδηγούς.
Στο τέλος του 2014 είχαμε την ενημέρωση από την Ομοσπονδία ότι σκόπευε για το 2015 να δημιουργήσει ένα θεσμό στο χώρο του time trial ο οποίος θα ήταν και το μοναδικό έπαθλο πλέον.    
Αναγνωρίζοντας την μέχρι τώρα προσφορά μας (και τους ευχαριστούμε γιαυτό) μας ζητήθηκε η γνώμη για την νέα διοργάνωση και στα πλαίσια του να βγει έγκαιρα ο νέος κανονισμός , αποστείλαμε γραπτώς (σε 7σέλιδο κείμενο) τις προτάσεις μας στα τέλη Δεκέμβρη 2014.
Στο επόμενο δίμηνο η αρμόδια επιτροπή μας παρουσίασε το κανονισμό και το πλάνο για τη νέα διοργάνωση αλλά διαπιστώσαμε ότι θα υπάρχουν πολλά προβλήματα στην εφαρμογή του και προσπαθήσαμε να τους μεταφέρουμε την εμπειρία μας στο χώρο, με αποτέλεσμα στο επόμενο διάστημα (μέχρι και τον Μάρτιο) να κάνουμε πολλά ραντεβού (πάνω από 5) με μέλη της επιτροπής αλλά και άλλα μέλη της Ομοσπονδίας.
Πριν από λίγες ημέρες είδαμε και εμείς τον τελικό κανονισμό του Circuit Battles στον οποίο είχαν συμπεριληφθεί (δυστυχώς) ελάχιστες από τις αλλαγές που είχαμε προτείνει.
Η άποψη του GTCC ήταν εξαρχής ότι θα μπορούσαμε να έχουμε ένα νέο θεσμό βασισμένο στην ήδη επιτυχημένη διοργάνωση, με κάποιες επιμέρους βελτιώσεις. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάναμε ότι μπορούσαμε για να συμβάλουμε σε αυτό και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, πέρα από την προσπάθεια του καθένα μας, αποφασίσαμε για πρώτη φορά μετά από 9 συνεχόμενα χρόνια επιτυχημένων εκδηλώσεων-αγώνων να αναστείλουμε τους αγώνες GTCC.
Με αυτό τον τρόπο και όσο πιο έμπρακτα μπορούμε δείχνουμε ότι θέλουμε να επιτύχει ο νέος θεσμός, μή θέλοντας να σταθούμε ανταγωνιστικά απέναντι του συνεχίζοντας τους αγώνες του GTCC.
Ωστόσο δεν μπορούμε να κρύψουμε την απογοήτευση μας, ως προς το ύφος της νέας διοργάνωσης η οποία “φεύγει” από την φιλοσοφία του GTCC το οποίο ήθελε να φέρει τον ενθουσιώδη, ερασιτέχνη οδηγό στην πίστα με το μικρότερο δυνατόν κόστος.
Πριν κλείσουμε, θα θέλαμε να θυμίσουμε (για όσους μέχρι και σήμερα δεν μας ξέρουν) ποιο είναι το GTCC.
To Greek Track Championship of Clubs ξεκίνησε το 2005 με την ιδέα πολλών οργανωμένων club να κάνουμε ασφαλείς και κυρίως φθηνούς αγώνες για τα μέλη μας.
Έτσι από το 2006 ξεκινήσαμε, με την βοήθεια πολλών λεσχών, τους αγώνες οι οποίοι στην πορεία των χρόνων μεγάλωσαν, εξελίχτηκαν “έβγαλαν” οδηγούς, αλλά κυρίως χάραξαν νέα πρότυπα στην ασφάλεια στους αγώνες Time Trial και αποτέλεσαν σωστό και ασφαλές παράδειγμα για πολλούς αντίστοιχους αγώνες στην Ελλάδα. Συνολικά σε 9 συνεχόμενα χρόνια (2005-2014) το GTCC έκανε 46 αγώνες στους οποίους υπήρχαν συνολικά 3346 συμμετοχές.
Βρεθήκαμε σε πίστες καρτ (Αφίδναι, Βραχνέικα Πάτρας, Καλαμάτα), πίστες ταχύτητας (Μέγαρα, Τρίπολη) αλλά και σε αναβάσεις (Δημητσάνα) και Super ειδικές (SSS stage Acropolis – Κόρινθος). Όλα αυτά τα χρόνια ο βασικός άξονας των αγώνων του GTCC ήταν το κλίμα παρέας, ο “επαγγελματισμός” (δεν αναβάλαμε ποτέ προκηρυγμένο αγώνα), το μικρότερο δυνατό κόστος για τους αγωνιζόμενους, και οι αλλαγές στον κανονισμό πάντα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και λαμβάνοντας υπόψιν τις γνώμες των οδηγών.
Όπως αναφέραμε ήδη για το 2015 δεν θα κάνουμε αγώνες  (ίσως 1-2 εφόσον υπάρξει ανάγκη και ζήτηση από τους οδηγούς) για να αφήσουμε να προχωρήσει ο νέος θεσμός της Ομοσπονδίας. Μπορεί να μην είναι της “φιλοσοφίας” μας, ωστόσο θα πρέπει να τηρήσουμε την δέσμευση μας, και να “αποσυρθούμε”.
Ευχαριστούμε όλα τα club, τους οδηγούς, τις λέσχες και τους χορηγούς που μας στήριξαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και υποσχόμαστε θα συνεχίσουμε να είμαστε κοντά και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.

Το προεδρείο του GTCC

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε