Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ .....


Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει έντονη κινητικότητα από πολλές πλευρές για το μέλλον της πρώην βιομηχανικής ζώνης Δραπετσώνας. 
Η περιοχή αυτή σημερινός σκουπιδότοπος, αποκόπτει την ελεύθερη πρόσβαση προς την θάλασσα με μια λωρίδα εδάφους πλάτους μερικών μέτρων και μήκους λίγων χιλιομέτρων, ιδιοκτησίας του υπό αποκρατικοποίηση ΟΛΠ, άρα σύντομα πρόκειται να περάσει στην κυριότητα του όποιου αγοραστή με προφανή αποτελέσματα.
Στην ραδιοφωνική εκπομπή του Στράτου Φωτεινέλη, στον σταθμό 90,4 Κανάλι 1 του Πειραιά, την 19η Μαρτίου 2015, με θέμα “Ανάπλαση στη περιοχή των Λιπασμάτων”, στο Λιμάνι του Πειραιά, με καλεσμένους τον Δήμαρχο Χρήστο Βρεττάκο και τον εκπρόσωπο του DielpisFormula1 Θανάση Παπαθεοδώρου, έγινε πρόταση για Δημοψήφισμα, από τον πρώην Δήμαρχο Λουκά Τζανή εντός των διοικητικών ορίων Κερατσινίου – Δραπετσώνας. 
Ο νυν Δήμαρχος Χρήστος Βρεττάκος συμφώνησε δημόσια στη πρόταση αυτή.
Ο φορέας DielpisFormula1, χαιρετίζει αυτή τη πρόταση και την χαρακτηρίζει ως την καλύτερη Δημοκρατική Διαδικασία για την Ανάπλαση του χώρου, των Λιπασμάτων που εδώ και 16 χρόνια μένει ανεκμετάλλευτη περιοχή και φιλοξενεί μια σειρά από επιβαρυντικές για το περιβάλλον, παράνομες δραστηριότητες, δίνοντας την χειρότερη εικόνα στην είσοδο του λιμανιού, που λειτουργεί σαν πύλη εισόδου της χώρας για την κρουαζιέρα. Η πρόταση αυτή είναι βέβαιο πως θα αποτρέψει, ως πολλαπλώς προσφορότερη εναλλακτική λύση, την δρομολογημένη διαδικασία με όρους ξεπουλήματος, πώλησης του Μεγάλου Λιμανιού.
Από το 2011 γίνεται Γιγαντιαία προσπάθεια για την αξιοποίηση αυτής της περιοχής μέσα από τον αναπτυξιακό σχεδιασμό και την ανάπλαση της περιοχής Λιπασμάτων, με την ονομασία DielpisFormula1 και την συγκέντρωση των απαιτούμενων Ιδιωτικών Κεφαλαίων για την υλοποίηση του έργου, ύψους πάνω από 1 δις €.
Η υλοποίηση του έργου, βάζει την περιοχή των Λιπασμάτων στο Παγκόσμιο χάρτη ως τουριστικό προορισμό, αφού εκτός του αθλητικού θέματος περιλαμβάνει πολιτισμό, εκπαίδευση, αναψυχή κλπ. Το έργο θα δώσει εργασία σε τουλάχιστον 8.500 άτομα, σύμφωνα με μελέτη από διεθνή οίκο καθώς και ένα οργανωμένο χώρο πρασίνου έκτασης 200.000 τμ
Αυτό που απομένει είναι η ορθή επιλογή του τρόπου διενέργειας αυτού του σημαντικότατου τοπικού Δημοψηφίσματος, που θα είναι αποδεκτός από όλες τις πλευρές. Οι δημότες με αυτό τον τρόπο θα αποφασίσουν για την περιοχή που μαστίζεται από υψηλότατα ποσοστά ανεργίας, όπου σήμερα φιλοξενεί δραστηριότητες επικίνδυνες για την υγεία και την ασφάλειά τους, οι οποίες δεν είναι μάλιστα συμβατές με το περιβάλλον. 
Δανειζόμαστε την παροιμιώδη φράση από προεκλογική ομιλία του Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και λέμε: 

“ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ”

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο