Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Αγώνας Rotax Max Challenge .....


Με 43 συμμετοχές ολοκληρώθηκε την Κυριακή 26 Απριλίου, ο 1ος Αγώνας Rotax Max Challenge, στην πίστα καρτ "Kartodromo", του Αγ.Στεφάνου. 
Πολύ θέαμα και μεγάλη προσπάθεια, σημείωσαν οι οδηγοί όλων των κατηγοριών, καθώς έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό αλλά και μία εξαιρετική οδήγηση που προσέφερε σε όλους όσους παρακολουθούσαν τον αγώνα, ενδιαφέρουσες μάχες εντός του αγωνιστικού χώρου. 
Στην κατηγορία Micro Max, την 3η θέση κατέλαβε ο Χρήστος Παπανικολάου, από την ομάδα Spartans, τη δεύτερη θέση ο Θάνος Ξηνταβελόνης, από την ομάδα Zorri Motorsport και στην πρώτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Γιάννης Λάτζης, από την ομάδα Chatzis Racing Team. Οι μικροί μας οδηγοί παρέλαβαν τα κύπελλά τους στην απονομή που ακολούθησε μετά τη λήξη του αγώνα, καθώς και από ένα σετ ελαστικών Mojo C2, τα οποία προσέφερε η EKO Racing σε συνεργασία με την Rotax Hellas, μετά από την ευγενική χορηγία της EKO Racing, για τους 3 Αγώνες Rotax Max Challenge, που θα πραγματοποιηθούν το έτος 2015, καθώς για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα, η EKO Racing προωθεί την κατηγορία Rotax Micro, για οδηγούς 8 έως 12 χρονών. 


Στην κατηγορία Junior Max, την τρίτη θέση κατέκτησε, ο Κωνσταντίνος Κλίτα, από την ομάδα Spartans, τη δεύτερη θέση, ο Σωτήρης Αθανασόπουλος, από την ομάδα Chatzis Racing Team και στην πρώτη θέση του βάθρου, μετά την καρό σημαία, ανέβηκε ο Δημήτρης Τσίμπρης, από την ομάδα PRT Motorsport. 
Στην κατηγορία Senior Max, στη γενική κατάταξη, την 3η θέση κατέκτησε ο Στέλιος Σαγανάς, από την ομάδα Chatzis Racing Team, τη 2η θέση, ο Στράτος Γαλανόπουλος, από την ομάδα Spartans και την πρώτη θέση, μετά από μία εξαιρετική οδηγική προσπάθεια, κατέκτησε ο Νίκος Ιωάννου, από την ομάδα Prt Motorsport.
Στην κατηγορία Senior Max Masters, υποκατηγορία της Max με οδηγούς άνω των 32 ετών, στην τρίτη θέση της κατηγορίας, τερμάτισε ο Παπαχριστόπουλος Χρίστος, από την ομάδα Praga Zachos Karting, στη δεύτερη θέση, ο Παπαναστασίου Δημήτρης, από την ομάδα Athens Kart Shop και την πρώτη θέση κατέκτησε επάξια, ο Νίκος Ιωάννου, ο οποίος τελικά αναδείχθηκε ο κυρίαρχος της Max, αποκτώντας δύο κύπελλα στην κατηγορία του!
Στην κατηγορία DD2 Max και μετά από έναν πολύ ενδιαφέρον αγώνα που όλοι παρακολουθήσαμε, στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε, ο Δημήτρης Ζερβός, από την ομάδα Kartworks, στη 2η θέση ο Στέφανος Καμιτσάκης, από την ομάδα Intrepid Hellas και στην πρώτη θέση τερμάτισε, ο Δημήτρης Βασιλέρης, από την ομάδα PRT Motorsport. 
Στην κατηγορία  DD2 Masters, υποκατηγορία της DD2 με οδηγούς άνω των 32 ετών, στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Βασιλόπουλος Γιώργος, από την ομάδα PRT Motorsport, στη δεύτερη θέση, ο Παπαχρήστου Σωτήρης, από την ομάδα Intrepid Hellas και την πρώτη θέση του βάθρου κατέκτησε επάξια, ο Δημήτρης Ζερβός, από την ομάδα Kartworks. 


Ο 1ος Αγώνας Rotax Max Challenge για αυτή τη χρονιά, έφτασε αισίως στο τέλος του και η εικόνα που άφησε ήταν πολύ καλή, με την προσπάθεια φυσικά όλων όσων παρευρέθηκαν, αγωνίστηκαν και έδωσαν το παρόν για να πραγματοποιηθεί ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για όλους! 
Να ευχαριστήσουμε όσους συμμετείχαν στον 1ο Rotax Max Challenge και να δώσουμε το επόμενο ραντεβού μας για τον 2ο Αγώνα της Rotax, στις 28 Ιουνίου 2015!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα