Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

OPEL όπως DIESEL .....


Η προϊοντική επέλαση της Opel είναι σε πλήρη ανάπτυξη με 27 νέα μοντέλα και 17 νέους κινητήρες να λανσάρονται μεταξύ 2014 και 2018. Έτσι, οι κινητήρες diesel για κάθε σειρά μοντέλου θα εκσυγχρονιστούν πλήρως. Σήμερα η Opel έχει ήδη την πιο σύγχρονη γκάμα κινητήρων στην ιστορία της. Με το λανσάρισμα του νέου 2.0 CDTI το πρώτο εξάμηνο του 2015, μία νέα γενιά αθόρυβων diesel διατίθεται για μοντέλα από το Corsa μέχρι το Insignia σε τρεις κατηγορίες κυβισμού. Αυτές οι μονάδες 1.300, 1.600 και 2.000 κυβ. εκατ. έχουν εξελιχθεί σύμφωνα με μία κοινή φιλοσοφία:
Βελτιωμένη απόδοση και μείωση όλων των ειδών των ρύπων,
Βελτιωμένη απόκριση και ροπή στις χαμηλές στροφές,
Εξαιρετικά μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών για βελτίωση της άνεσης.

1.3 CDTI – μικρός αλλά με … "θαυμαστή κατανάλωση"

Ο νέος 1.3 CDTI μόλις λανσαρίστηκε με το νέο Corsa – το οποίο ήδη απαριθμεί πάνω από 120.000 παραγγελίες. Αυτός ο κινητήρας διατίθεται σε εκδόσεις ισχύος 55 kW/75 hp και 70 kW/95 hp, με μέγιστη ροπή 190 Nm. Είναι πολύ πιο αθόρυβος από τον προκάτοχό του στην προηγούμενη γενιά Corsa και προσφέρει καλύτερη απόκριση. Υπερσυμπιεστές νέας γενιάς διασφαλίζουν ομαλή οδηγησιμότητα και επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές με ελάχιστη παραγωγή θορύβου. Και οι δύο εκδόσεις συνοδεύονται από τεχνολογία  Start/Stop στάνταρ. Η πιο οικονομική έκδοση Corsa diesel – με 70 kW/95 hp, αυτοματοποιημένο κιβώτιο Easytronic 3.0 και σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης – μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 82 g/km και την κατανάλωση στα 3,1 l/100 km στο μικτό κύκλο. Σαν αποτέλεσμα πιστοποιείται με τη Γερμανική ετικέτα ενεργειακής απόδοσης A+ (σύμφωνα με την οδηγία [EC] No 715/2007).

1.6 CDTI – ο ζωηρός αθόρυβος diesel

Η νέα γενιά αλουμινένιου τετρακύλινδρου κινητήρα 1.6 diesel είναι το αστέρι της συμπαγούς κατηγορίας. Έχοντας εκθειαστεί από τον ειδικό τύπο ως ο πιο αθόρυβος diesel, έκανε το ντεμπούτο του στο ZafiraTourer στα τέλη του 2013 με ισχύ 100 kW/136 hp. Σύντομα ακολούθησε μία έκδοση 88 kW/120 hp. Ο 1.6 CDTI διατίθεται επίσης για το Meriva (με 70 kW/95 hp, 81 kW/110 hp και 100 kW/136 hp), το Astra (81 kW/110 hp και 100 kW/136 hp), και το σπορ Astra GTC (100 kW/136 hp). Ο νέος 1.6 turbo diesel θεωρείται ο πιο αθόρυβος και αποδοτικός της κατηγορίας.
Ο κινητήρας αυτός διατίθεται και με το Opel Mokka και εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη λειτουργία, τη χαμηλή κατανάλωση (μόλις 4,1 lit diesel / 100 km στο μικτό κύκλο, που ισοδυναμεί με 109 g/km CO2) και τη δύναμή του. Το Mokka 1.6 CDTI επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,9 δευτ., και από 80 στα 120 km/h με 5η σχέση σε 9,9 δεύτερα.

2.0 CDTI –ο καθαρός κορυφαίος diesel

Ο κορυφαίος των νέων diesel της Opel, o πολιτισμένος 2.0 CDTI, μόλις λανσαρίστηκε.   Η νέα τετρακύλινδρη μονάδα προσφέρει εντυπωσιακή ροπή 400 Nm και η μέγιστη ισχύ 125 kW/170 hp επιτυγχάνεται στις 3.750 rpm. Επιταχύνει το Insignia από 0 στα 100 km/h σε εννέα μόλις δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 225 km/h. Φέτος την άνοιξη, ο νέος 2.0 CDTI θα λανσαριστεί επίσης στο ZafiraTourer (125 kW/170 hp) και στη συνέχεια σε περισσότερα μοντέλα Opel όπως το Cascada cabrio.
Όπως και οι υπόλοιποι κινητήρες diesel της Opel, ο νέος 2.0 CDTI πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Οι οδηγοί θα μπορούν να τον απολαμβάνουν χωρίς τύψεις, αφού η νέα γενιά diesel της Opel προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα εκπομπών ρύπων εφάμιλλα με ενός βενζινοκινητήρα. Η μεγάλη αδυναμία των μεγάλων diesel, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου, αποτελεί παρελθόν. Το Insignia συνοδεύεται από σύστημα Επιλεκτικής Αναγωγής Καυσαερίων Blue Injection  της Opel - Selective Catalytic Reduction (SCR), που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue®, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζονται στη ροή των καυσαερίων πριν από τον καταλύτη SCR και μετά από το φίλτρο μικροσωματιδίων - Diesel Particulate Filter (DPF). Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη SCR. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ